ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله کنکور کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و کسب رتبه برتر کنکور

کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و کسب رتبه برتر کنکور

به اشتراک گذاری

با استفاده از کلاس ها و جلسات تدریس خصوصی می توان در کنکور سراسری و آزاد رتبه خوبی کسب کرد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان اشکالات پایه ای را در دروس مختلف برطرف نمود، تمرینات و مسائل سطح بالا حل کرد و با تکنیکهای تست زنی آشنا شد و در نهایت رتبه خوی در کنکور بدست آورد.

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای بدست آوردن رتبه خوب در کنکور مزایای زیادی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی به صورت مستقیم می تواند سراغ رفع اشکالاتی بروید که سالهای سال در امتحانات هم برای شما مشکل ساز بوده اند. با کمک و مشاوره یک مدرس خوب کنکور می توانید در دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... درصد خوبی در کنکور کسب کنید.



برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.

در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور هر سوالی را می توانید بپرسید. می توانید حین مطالعه، تست زنی کنکور؛ حل تمرین و مسئله و .... هر سوالی که برایتان پیش می آید را یادداشت نموده و در کلاسهای تدریس خصوصی از مدرس خودتان بپرسید. بهتر است در ایام کنکور یک مدرس و معلم خوب را به عنوان مشاور در کنار خودتان داشته باشید. مطالعه مقالات زیر برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری می تواند مفید و موثر باشد.

چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم



20 نکته کلیدی برای موفقیت 100 درصد در کنکور سراسری و آزاد





5 روش موثر برای کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش درصد دروس کنکوری

اگر می خواهید برای بدست آوردن رتبه خوب در کنکور از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، در مرحله اول باید با یک مدرس خوب و با تجربه که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس کنکوری سابقه کار دارد کلاسها را هماهنگ نمائید. کلاسهای کنکور را نمی توان با هر مدرسی برگزار نمود. اگر بتوانید مدرسی را پیدا کنید که به صورت مستند نشان دهد قبلا برای دانش آموزان دیگری کلاسهای کنکور را برگزار کرده است و در نتیجه گرفتن و کسب رتبه خوب بدست آوردن آنها موفق بوده است که خیلی عالی است. در همین سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس متوسطه، کنکور و دانشگاه فعالیت دارند (برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک نمائید).



پیشنهاد می شود مقاله توصیه های مهم برای کنکوری ها برای موفقیت در کنکور را هم بخوانید.



با جستجو در لیست اساتید  می توانید مدرسینی که در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت دارند را پیدا کرده و با انها تماس بگیرید. بعد از پیدا کردن یک مدرس خوب، جلسه اول کلاس خصوصی را با ایشان برگزار نموده و با مشورت مدرس خودتان تعداد جلسات تدریس در هفته و زمان برگزاری آن را مشخص نمائید. برای برنامه ریزی و راهکارهای موفقیت در کنکور هم می توانید از مدرس خودتان کمک بگیرید. کلاسهای خصوصی کنکور را به عنوان یک امکان اضافه در نظر بگیرید و در کنار آن خودتان با تلاش و پشتکار درس بخوانید. هدف مشخص و واضحی برای خودتان برای موفقیت در کنکور در نظر بگیرید (مثلا: من امسال رشته مهندسی برق دانشگاه تهران قبول شده ام) و با انگیزه ای که این هدف برای شما ایجاد می کند با پشتکار و انرژی بالا ادامه دهید. کتاب های درسی را در اولویت قرار دهید. برای موفقیت در کنکور، قبل از هر چیز دیگری، باید کتاب درسی را خوب بلد باشید. تست های استاندارد حل کنید و تکنیک های تست زنی را یاد بگیرید. هر جا سوال و اشکالی داشتید و درس را متوجه نشدید، در یک برگه کاغذ یادداشت نمائید و از مدرس خصوصی خودتان بپرسید.



مطالعه کنید: چگونه برای کنکور درس بخوانیم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 790 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image