ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. البته در همین سایت ایران مدرس بیش از هر سایت دیگری در زمینه نحوه کسب درامد از تدریس خصوصی و چگونگی جذب شاگرد و ... توضیح داده شده است. در این بخش نکات کلیدی به صورت خلاصه ارائه می شود و مقالات مرتبط هم معرفی می گردد. برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی به عنوان کار نیمه وقت و تمام وقت

1- درسی را تدریس کنید که ان را خوب بلد هستید و به آن علاقه دارید. به این ترتیب بازدهی کار شما بالاتر خواهد رفت.

2- به صورت مداوم روی تسلط خودتان کار کنید و دروس تدریسی خودتان را مرور نمائید تا حضور ذهن داشته باشید.

3- دقت کنید که عوامل درونی مانند باور خودتان به توانایی هایی که دارید و تسلط شما بر دروسی که درس می دهید از عوامل بیرونی مانند میزان تقاضا برای کلاس و ... در میزان درامد زایی شما اهمیت بیشتری دارد.



برای مشاهده مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس کلیک کنید: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


4- در کلاس های تدریس خصوصی از جزوه کلاسی درس بدهید و سعی کنید در کمترین زمان شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید.

5- در انتخاب دروسی که تدریس می کنید هر دو عامل علاقه به آن درس و میزان تقاضا برای  آن را در نظر داشته باشید. اگر اکنون دروسی که قبلا درس می داده اید خیلی متقاضی ندارد در جستجوی دروس یا نرم افزارهای دیگری برای درس دادن باشید.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.

6- در زمینه جذب شاگرد خوب عمل کنید و روش های مختلف را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان نمائید.

7- در ابتدای هر ترم میزان درامدی که می خواهید کسب کنید را مشخص نمائید و بدانید که افکار و باورهای شما خالق زندگی شما است. در هر کاری افراد بسیار موفق وجود دارد. در زمینه تدریس خصوصی هم می توانید افراد بسیار پردرآمد را پیدا کنید و از آنها الگو بگیرید.

8- هوای شاگردهای خودتان را به شدت داشته باشید. داشتن شاگردهای راضی به معنی درآمد بالاتر و بیشتر و معرفی شاگردهای جدید توسط آنها و بازگشت دوباره آنها پیش شما در ترم های بعد است.

9- در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ، سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com و یا سایت های دیگری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند آگهی خودتان را درج کنید. از تمام روش های تبلیغاتی استفاده نمائید و قوی عمل کنید.

10- در صورت تمایل در همین سایت ایران مدرس آگهی خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی سایت و در تمامی صفحات داخلی سایت هم مشخصات و تبلیغ شما بالاتر از سایر اساتید نمایش داده شود. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه اینجا کلیک کنید.

مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد:
چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

11- اگر از تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در همین سایت ایران مدرس و یا هر سایت دیگری برای جذب شاگرد استفاده می کنید آن را خوب انجام دهید. متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. در غیر اینصورت آگهی شما دیده خواهد شد ولی با شما تماسی گرفته نمی شود.

12- اگر به کار تدریس خصوصی علاقه داشته باشید و برای خودتان هر ترم هدف های واضح و شمخصی در نظر بگیرید و الگوهای موفقی که درامد بالا در این زمینه دارند برای خودتان در نظر بگیرید و این باور را در خودتان ایجاد کنید که از این کار می توان به درامد های خیلی بالا رسید مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد و روز به روز موفق تر و موفق تر خواهید شد. اگر در اوایل کار تعداد شاگردهای کمی داشتید نا امید نشوید و با تلاش و پشتکار و با باور و ایمان به توانایی های خودتان ادامه دهید.



آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image