ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان، کنکور و دانشگاه در منزل

قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان، کنکور و دانشگاه در منزل

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان، کنکور و دانشگاه در منزل توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی فیزیک خوب با هزینه و نرخ مناسب داشته باشید و قیمت مناسب کلاس ها هم برای شما مهم است ادامه این مطلب را بخوانید.

1- عوامل موثر بر قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی فیزیک

عوامل زیادی بر قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی فیزیک اثر می گذارد که تعدادی از این موارد در این بخش مطرح می گردد. با اطلاع از این موارد می توانید در رابطه با اینکه آیا قیمت درخواستی هر استاد برای کلاس های خودش مناسب است یا نه نظر درستی داشته باشید. موارد زیر بر قیمت کلاس های خصوصی فیزیک موثر است:

- تعداد جلسات کلاس های تدریس خصوصی: با افزایش تعداد جلسات کلاس های تدریس خصوصی قیمت درخواستی اساتید برای هر جلسه معمولا کاهش می یابد. مثلا اگر دو جلسه کلاس داشته باشید و استاد فیزیک برای دو جلسه مبلغ 160 هزار تومان را درخواست نماید (هر جلسه 80 تومان)، به احتمال زیاد 5 جلسه را با قیمت 350 هزار تومان (هر جلسه 70 هرا تومان) برای شما برگزار خواهد نمود. بنابراین اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید از معلم فیزیک تقاضای نخفیف کنید.

- سابقه تدریس استاد فیزیک: اساتید که سابقه کاری و تجربه تدریس بالایی دارند معمولا برای کلاس های خصوصی فیزیک خودشان هم هزینه بیشتری را در نظر می گیرند.

- مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل معلم فیزیک: اساتید دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری و یا اساتیدی که از دانشگاههای معتبر مانند دانشکده فیزیک دانشگاه شریف، فیزیک دانشگاه تهران، امیرکبیر، فیزیک علم و صنعت و .... فارغ التحصیل شده اند هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.


- سطح درس و مقطع تحصیلی: تدریس دروس کنکوری به نسبت دروس دبیرستان سخت تر است و سطح تسلط بالاتری می خواهد. فیزیک دانشگاه هم به نسبت فیزیک متوسطه هزینه تدریس بالاتری دارد چرا که تدریس آن دانش و توانایی بالاتری را می طلبد.



مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ هم مفید است.

- کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس های فیزیک: کلاس های فیزیک کنکور به دلیل اینکه خود کنکور حساسیت بیشتری به نسبت امتحانات دارد هزینه بیشتری دارد. افراد معمولا حاضر هستند برای فیزیک کنکور خیلی بیشتر هزینه کنند چرا که موفقیت در کنکور به نسبت موفقیت در امتحانات سرنوشت ساز تر است.

- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها: کلاس های فیزیک و سایر دروس که به صورت تضمینی برگزار می شود هم هزینه بالاتری دارد. معمولا در این حالت اساتید نتیجه گرفتن را تضمین می کنند ولی در عوض هزینه و قیمت را هم بالاتر لحاظ می نمایند.

- شهر و مکان برگزاری کلاس های خصوصی: در شهرهای بزرگتر به دلیل مسافت زیاد بین کلاس ها با هم و بالاتر بودن هزینه رفت و آمد و .... قیمت کلاس ها هم بیشتر است.

- زمان برگزاری کلاس ها (طول تر م یا ایام امتحانات): در نهایت می توان گفت که به صورت کلی در ایام امتحانات هزینه و نرخ کلاس های فیزیک بیشتر است. چرا که در این ایام معمولا اساتید وقت خالی کمی دارند و با هزینه بالاتری حاضر خواهند شد کلاس را برگزار نمایند. بنابراین بهتر است در طول ترم از کلاس های خصوصی فیزیک استفاده کرد تا هم با اطمینان بالاتری نتیجه خوب گرفت و هم اینکه با نرخ مناسب تری کلاس ها را هماهنگ نمود.

- عوامل دیگر موثر بر قیمت کلاس های خصوصی فیزیک: ممکن است عوامل دیگری هم بر قیمت کلاس های خصوصی فیزیک تاثیر بگذارد که در این بخش ذکر نشده است.

2- مقالات مفید در زمینه قیمت و هزینه کلاس های خصوصی فیزیک

در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه قیمت و هزینه کلاس های خصوصی فیزیک ارائه شده است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی لینک های زیر که به عنوان نمونه ذکر شده است کلیک کنید.


هزینه تدریس خصوصی فیزیک



قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج

3- نحوه مشاهده لیست مدرسین فیزیک و قیمت به روز کلاس های فیزیک

در همین سایت ایران مدرس تعداد زیادی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی که در زمینه اموزش فیزیک فعالیت دارند ثبت نام نموده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و مشاهده رزومه کاری و سوابق تدریس هر استاد و همچنین مشاهده قیمتی که هر معلم برای کلاس های خودش در نظر گرفته است بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

4- نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی فیزیک با هزینه مناسب

راهکارهای زیادی وجود دارد تا کلاس های خصوصی فیزیک را با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ کنید. یک راهکار خوب همان هماهنگ کردن کلاس ها در طول ترم به جای ایام امتحانات است که هم مدرسین وقت خالی زیادی دارند و هم با قیمت مناسبتری برای شما کلاس برگزار می نمایند. نکته دیگر اینکه باید با اساتیدی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس برگزار کنید تا هزینه کمتری را درخواست نمایند. در صورت تمایل می توانید به صورت نیمه خصوصی و با یکی از دوستان و همکلاسی هایتان در کلاس ها شرکت کنید تا هزینه باز هم مناسب تر باشد.

5- چگونگی استفاده بهینه و موثر از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک

در این بخش هم می توان گفت برگزاری کلاس ها در طول ترم باعث می شود بازدهی این کلاس ها بالاتر باشد. بنابراین در طول ترم برگزار کردن کلاس ها هم به لحاظ هزینه ای برای شما به صرفه تر است و هم چون می توانید و فرصت دارید تمرین و مسئله حل کنید بازدهی کلاس ها برای شما بالاتر خواهد بود. در کنار شرکت در کلاس های خصوصی خودتان هم تمرین و مسئله حل نمائید تا درس را خوب یاد بگیرید. با یک استاد و معلم خوب و با تجربه کلاس ها را برگزار نمائید تا درس را خوب آموزش ببینید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی فیزیک می توانید لیست کاملی از اساتید خانم و آقا را ببینید و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

6- تفاوت قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در منزل و آموزشگاه

معمولا کلاس هایی که در آموزشگاه برگزار می شود هزینه کمتری دارد. البته باز هم بحث پرداخت هزینه اجاره کلاس مطرح است. ولی به هر حال اگر استاد فیزیک خودش در یک آموزشگاه مشخصی مستقر باشد چون برای برگزاری کلاس شما لازم نیست مسیری را طی کند به احتمال زیاد هزینه کلاس ها به نسبت حالتی که در منزل برگزار می شود پایینتر خواهد بود.

7- مقایسه کلاس های حضوری و آنلاین فیزیک از نظر قیمت و بازدهی

کلاس های تدریس خصوصی فیزیک را هم می توان به صورت حضوری و در منزل برگزار نمود و هم می توان این کلاس ها را به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار کرد. بازدهی کلاس های حضوری مسلما از کلاس های اینترنتی بالاتری است ولی در مواردی که امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری و در منزل وجود ندارد کلاس های آنلاین هم می تواند گزینه خوبی باشد. هزینه و قیمت کلاس های آنلاین معمولا به نسبت کلاس های حضوری 15 تا 20 درصد می تواند ارزانتر و کمتر باشد. به هر حال در کلاس های مجازی وقت استاد در مسیر تلف نمی شود و ایشان حاضر خواهد بود با قیمت کمتر برای شما کلاس برگزار نماید.



پیشنهاد می شود مقاله نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه را هم بخوانید.

در این مقاله در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی فیزیک توضیح داده شد و تعدادی از مقالات مفید در این زمینه هم معرفی گردید. در ادامه در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های فیزیک با قیمت مناسب و چگونگی مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک توضیحاتی ارائه گردید. چگونگی استفاده بهینه از کلاس های فیزیک، تفاوت قیمت و هزینه کلاس های خصوصی در منزل و آموزشگاه و کلاس های حضوری و اینترنتی و .... هم در بخش های بعدی بررسی گردید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 669 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image