ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مشاهده شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا

مشاهده شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی مشاهده شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران هستید .... اگر می خواهید به صورت مستقیم با اساتید و مدرسین و معلمان تدریس خصوصی در ارتباط باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع و سایت تدریس خصوصی ایران کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. اساتید تدریس خصوصی خانم و آقا در این وب سایت مشخصات خودشان را به صورت کامل ذکر نموده اند و می توانید با اساتید تدریس خصوصی به صورت مستقیم در تماس باشید.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و برای انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در ادامه سوالاتی که در این زمینه ممکن است برای شما مطرح باشد پاسخ داده می شود.

چگونه بهترین مدرس تدریس خصوصی را انتخاب کنیم؟

اینکه کدامیک از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس بهترین مدرس و استاد تدریس خصوصی است به خود شما هم بستگی دارد و قاعده کلی ای ندارد. ممکن است شخصی بخواهد با دبیر و معلم رسمی کلاس داشته باشد و شخص دیگری تمایل داشته باشد با استادی کلاس خصوصی داشته باشد که در دانشگاه درس می دهد. بنابراین باید بر روی لینک ارائه شده در بالا کلیک کنید و لیست مدرسین و اساتید و رزومه سوابق کاری ایشان را ببینید و از بین اساتید مختلف معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. البته مواردی را به عنوان راهنمایی های کلی برای انتخاب مدرس و معلم خوب تدریس خصوصی می توان ذکر نمود. به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت کنید و با یک استاد با تجربه و با سابقه که به صورت مستند ذکر کرده است که در سال های قبل در چه مدارس و آموزشگاههایی تدریس کرده است کلاس ها را هماهنگ نمائید. در همین سایت ایران مدرس تعدادی از اساتید آگهی تدریس ویژه و نقره ای ثبت نموده اند و پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ طلایی و یا نقره ای است. این اساتید در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند و داشتن کلاس با آنها احتمالا منجر به نتیجه بهتری می گردد. در نهایت می توانید با استادی که انتخاب کرده اید یکی دو جلسه کلاس برگزار کنید و اگر راضی بودید کلاس ها را ادامه دهید.

پیشنهاد می شود مقاله انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی را هم بخوانید.


قیمت کلاس های تدریس خصوصی چقدر است؟

در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ثبت شده است و جدیدترین مقاله در این زمینه هم مقاله قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98 می باشد که می توانید آن را مطالعه کنید. البته مقاله یا مقالات دیگری هم در این زمینه معرفی خواهد شد. نکته مهمی که وجود دارد این است که مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی در ایران مدرس کلیک کنید) در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمتی که برای کلاس ها در نظر دارند را هم ثبت نموده اند. ممکن است یک استاد برای هر جلسه هزینه 50 هزار تومان را در نظر داشته باشد و استاد دیگری هزینه 80 تومان را ثبت نموده باشد. می توانید با هزینه مناسب استاد خوب پیدا کنید کافی است لیست مدرسین را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. اگر برای درس خاصی کلاس خصوصی لازم دارید در بالای صفحه لیست اساتید که لینک ورود به آن در همین پاراگراف معرفی شد امکان جستجو وجود دارد. مثلا برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در صفحه مدرسین عبارت تدریس خصوصی ریاضی را جستجو نمائید. بسیاری از مدرسین که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را انجام می دهند در بخش هزینه تدریس خصوصی عبارت توافقی را ذکر کرده اند و برای اطلاع از قیمت کلاس ها باید با آنها تماس بگیرید. فقط ارزان بودن کلاس را در نظر نگیرید و با یک استاد خوب کلاس هماهنگ کنید تا خوب نتیجه بگیرید.

مطالعه مقاله
چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ هم می تواند مفید باشد.

چگونه از کلاس های تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟

علاوه بر نکاتی که در بالا گفته شد، بعد از مشاهده لیست و شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا و هماهنگ کردن با یک استاد خوب و حین برگزاری کلاس ها خودتان هم باید مواردی را در نظر داشته باشید و عملی کنید تا در نهایت این کلاس ها برای شما مفیدتر و موثرتر باشد. کلاس های تدریس خصوصی را به عنوان یک جایگزین برای کلاس های مدرسه و دانشگاه و یا به عنوان جایگزین برای درس خواندن خودتان در نظر نگیرید. شرکت در کلاس های مدرسه یا دانشگاه و درس خواندن خودتان هم لازم است. کلاس های خصوصی حالت تقویتی و کمک کننده دارد. در کلاس های خصوصی می توانید سوالات پایه ای و مفهومی بپرسید و رفع اشکال نمائید. ولی به هر حال درس خواندن خودتان و مرور مطالب و حل تمرین و مسئله برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... بسیار لازم است. وقتی خودتان درس می خوانید بازدهی کلاس های تدریس خصوصی هم بیشتر خواهد شد. وقتی خودتان درس می خوانید سریعتر پیشرفت می کنید و خواهید دید که نمرات بهتری هم می گیرید. فقط باید این کلاس ها را جدی تر بگیرید و اگر معلم و استاد شما مطلبی را به شما داد تا بخوانید و مرور کنید و یا تمرینی برای حل کردن به شما داد آن را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
بهترین استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را بخوانید.

در همین سایت ایران مدرس مشاهده شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا به راحتی امکان پذیر است و واسطه ای در کار نیست. شمار موبایل و یا شماره ثبت اساتید و معلمین تدریس خصوصی در این سایت به صورت مستقیم نمایش داده شده است.
نیاز به معلم جهت تدریس خصوصی – شماره تماس معلم خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2802 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image