ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی

انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) امکان انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی وجود دارد. اگر می خواهید بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و رزومه مدرسین و اساتید را مشاهده نموده و با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید، در هر صورت، در همین سایت ایران مدرس می توانید کامل ترین لیست مدرسین، اساتید، معلمان و دبیران تدریس خصوصی را مشاهده کنید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

انتخاب مستقیم و بدون واسطه مدرس و معلم تدریس خصوصی به نسبت حالتی که بخواهید از طریق آموزشگاهها مدرس هماهنگ کنید مزایای زیادی دارد. در این حالت لیست مدرسین را به صورت کامل مشاهده می کنید و با توجه به رزومه ارائه شده توسط مدرسین و سوابق تدریس و ... معلم مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید. در حالتی که از طریق آموزشگاهها و به صورت غیر مستقیم مدرس هماهنگ می کنید اطلاعاتی در رابطه با سابقه کاری و رزومه مدرسی که برای شما هماهنگ می شود ندارید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید (حدود 18000 مدرس تا سال 97). به عنوان مثال برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... می توانید در بخش تدریس خصوصی همین سایت کلمه ریاضی، فیزیک، انگلیسی و ... را جستجو کنید تا لیست اساتید ان درس مشخص را مشاهده نمائید. اطلاعاتی که در شکل زیر نمایش داده شده است به صورت ثابت برای همه ی اساتید در جزئیات آگهی تدریس آنها ارائه شده است.

انتخاب مستقیم مدرس خصوصی

همانطور که در شکل بالا قابل مشاهده است، برای همه ی اساتید مواردی مانند مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، هزینه کلاسهای خصوصی که هر مدرس در نظر دارد، وضعیت متاهل و مجرد بودن استاد، سابقه تدریس و ... نمایش داده شده است. در نتیجه در مرحله اول اطلاعات اولیه کاملی از مدرسین در اختیار شما قرار می گیرد. البته مدرسین در توضیحات آگهی خودشان هم موارد دیگری که لازم دانسته اند مانند نحوه تدریس، لیست دروسی که توانایی تدریس آنها را دارند، نحوه برگزاری کلاسهای خودشان و اینکه آیا به صورت تضمینی کار می کنند و یافقط کیفیت کلاسهای خودشان را تضمین می نمایند، محل برگزاری کلاسها، اینکه قبلا در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اند و ... را ارائه نموده اند. بنابراین این توضیحات هم به شما در انتخاب مدرس مورد نظرتان بسیار کمک خواهد کرد.

در سایت ایران مدرس مدرسین به دو صورت رایگان و ویژه تبلیغات تدریس خودشان را ثبت نموده اند. آگهی های تدریس ویژه پس زمینه نقره ای و یا طلایی رنگ دارد. توصیه می شود کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه برگزار کنید چرا که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند.


هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش قیمت و هزینه را هم مشخص نموده است. بعضی از مدرسین از عبارت توافقی استفاده نموده اند و سر قیمت کلاسها با شما به توافق خواهند رسید. کافی است با آنها در تماس باشید. قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خودش در نظر گرفته است را در کنار رزومه ایشان در نظر بگیرید. مدرسینی که مجرب تر هستند و سابقه کاری بالاتری دارند، در دانشگاه بهتری تحصیل کرده اند و مدرک تحصیلی آنها هم بالاتر است و ... معمولا برای کلاسهای خودشان قیمت های بالاتری را در نظر می گیرند. این به خودتان بستگی دارد که کدام مدرس را انتخاب کنید و از نظر شما چه قیمتی برای کلاسهای خصوصی مناسبتر باشد. برای مطالعه در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت های کلاسهای خصوصی مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی را بخوانید. برای مشاهده لیست مدرسین و بخش تدریس خصوصی سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در شکل زیر صفحه مربوط به بخش تدریس ایران مدرس را می توانید مشاهده کنید که با کلیک بر روی عبارت ذکر شده به شما نمایش داده خواهد شد.

انتخاب مستقیم معلم خصوصی

اگر می خواهید برای درس خاصی لیست مدرسین را مشاهده نمائید، بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود اسم درس مورد نظرتان را جستجو کنید (در شکل بالا بخش جستجو نمایش داده شده است. مثلا تدریس شیمی را در باکس وارد کنید و بر روی کلید "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین شیمی به شما نمایش داده شود). برای مدرسین ویژه شماره تماس در همان صفحه آگهی مدرس نمایش داده شده است اما برای مدرسینی که آگهی رایگان ثبت نموده اند باید بر روی عبارت "برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک نمائید" که در صفحه آگهی مدرس نمایش داده شده است کلیک کنید (شکل زیر). در صفحه آگهی تدریس همه ی مدرسین دارای آگهی رایگان این عبارت را مشاهده می کنید. اگر مدرس شماره تماس ثبت کرده باشد می توانید شماره تماس را ببینید و به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان تماس بگیرید و کلاسها را هماهنگ نمائید.

معلم تدریس خصوصی

در صفحه مدرسین امکان دیگری هم برای گرفتن ارتباط مستقیم با آنها وجود دارد. مانند انچه در شکل زیر نمایش داده شده است، در صفحه هر مدرس یک فرم ارتباط قرار داده شده است که می توانید برای ایشان پیغام بگذارید. خبر خوب اینکه با ثبت پیغام توسط شما برای مدرس هم ایمیلی ارسال می شود و پیغام شما را خواهد دید. می توانید شماره تماس خودتان را برای مدرس ثبت کنید تا ایشان برای کلاس با شما تماس بگیرد.

تماس با مدرس خصوصی

در پایین صفحه آگهی تدریس هر مدرس نظراتی که شاگردهای قبلی برای آن مدرس و استاد ثبت کرده اند را می توانید مشاهده کنید (شکل زیر به عنوان مثال برای یکی از مدرسین است) و در نتیجه انتخاب یک مدرس خوب برای شما راحت تر خواهد شد. نکته دیگر اینکه تعدادی از مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزوه هم ثبت نموده اند و هم برای مشاهده نحوه تدریس استاد و هم برای استفاده از جزوات به منظور یادگیری بهتر دروس می تواند مفید باشد.

نظرات تدریس خصوصی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای ارتباط گرفتن مستقیم با اساتید تدریس خصوصی ایران مدرس امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده است. با مشاهده لیست مدرسین در این سایت می توانید بهترین مدرس و معلم که برای شما مناسبتر است (هم به لحاظ رزومه و هم به لحاظ قیمت کلاسها) را انتخاب نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 796 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image