ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان سایت مدرسین خصوصی و اساتید زبان انگلیسی

سایت مدرسین خصوصی و اساتید زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت مدرسین خصوصی و اساتید زبان انگلیسی هستید، در وب سایت حاضر (ایران مدرس) می توانید تعداد زیادی از مدرسین خصوصی و اساتید زبان انگلیسی و سایر دروس را مشاهده نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا



تعدادی از مدرسین زبان انگلیسی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



برای دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش قواعد زبان کلیک کنید: دانلود گرامر و قواعد زبان

در صورتیکه در زمینه آموزش زبان انگلیسی، آموزش مکالمه زبان، تافل، آیلتس و ... فعالیت دارید نیز می توانید آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در همین سایت ثبت نمائید. برای درج آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.

علاوه بر بحث تدریس و آموزش زبان انگلیسی توسط مدرسین زبان، در وب سایت حاضر مطالب زیادی در زمینه آموزش و مطالعه صحیح زبان انگلیسی قرار دارد که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است.











همچنین جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی، خلاصه جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان، تست های کنکور زبان انگلیسی و ... نیز در بخش دانلود همین سایت موجود است.


آمار بازدید: 2526 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image