ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثرتری ثبت کنیم و در جذب شاگرد موفق شویم؟

چگونه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثرتری ثبت کنیم و در جذب شاگرد موفق شویم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش نکات لازم برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق ارائه می شود. در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای معتبر و پربازدید آگهی تدریس مانند همین سایت (ایران مدرس) است. در هر صورت، اکثر افراد بر روی گوشی های هوشمند خودشان اینترنت دارند و برای اینکه بخواهند با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنند در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی و ... را سرچ می کنند. در ایران مدرس (وب سایت حاضر) اطلاعات مدرسین به صورت مستقیم و بدون واسطه نمایش داده شده است و شما هم با ثبت تبلیغ در این سایت می توانید در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار بگیرید. در ضمن، در این وب سایت مقالاتی ارائه شده است که به جذب شاگرد و ثبت تبلیغات موثرتر توسط شما کمک می کند. در این زمینه مطالعه مقاله چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر مفید است.

برای موفقیت در جذب شاگرد با استفاده از آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در مرحله اول باید آگهی خودتان را در سایتی ثبت کنید که بازدهی لازم را داشته باشد. لزوما سایتهایی که بازدید بالا دارند برای این کار مناسب نیست. بعضی از سایتها فرض کنید برای فروش خودرو و یا مثلا قیمت دلار بازدید بسیار بالایی در روز می گیرند و یا مثلا در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارند. شما در چنین سایتهایی برای تدریس خصوصی آگهی بدهید فایده ای ندارد. تبلیغ شما توسط افرادی دیده خواهد شد که به خدمات تدریس خصوصی نیازی ندارند. در وب سایت حاضر، ایران مدرس، یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... که برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارند، تبلیغ بدهید تا مشخصات شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده شود. برای اینکه در این زمینه اطلاعات بهتری بدست آورید مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده هم مفید و موثر است.

متن تبلیغ و آگهی تدریس را باید خوب بنویسید. افرادی که آگهی شما را می بینند هیچ شناختی از شما ندارند. ممکن است شما به نحوه تدریس خودتان بسیار اطمینان داشته باشید و واقعا شاگردهای شما در کلاسهای گروهی و خصوصی از نحوه تدریس شما بسیار راضی بوده باشند. ولی شخصی که تبلیغ تدریس شما را می بیند هیچ دیدی نسبت به نحوه تدریس شما ندارد. باید در متن آگهی خودتان آنقدر خوب توضیح دهید و رزومه و سوابق کاری عالی ای را ارائه کنید که شخصی که تبلیغ شما را می بیند برای تماس با شما شک به خودش راه ندهد. بزرگترین مشکل افرادی که در اینترنت در جستجوی یک مدرس و معلم خصوصی خوب هستند عدم اطمینان و اعتماد است. شما باید این مشکل را حل کنید. مستدل و منطقی در متن تبلیغ خودتان حرف بزنید. سوابق تدریس را ارائه نمائید. ارائه نظرات واقعی شاگردهای قبلی خودتان در متن آگهی بسیار عالی است و اعتماد سازی بسیار خوبی را انجام می دهد. یک عکس پرسنلی شیک یا یک عکس با کت و شلوار (یا عکس مرتب و رسمی برای مدرسین خانم) بسیار مناسب است. از دید متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها تبلیغ خودتان را ببینید. آیا اگر خودتان متقاضی کلاس بودید با این رزومه و مواردی که در متن آگهی ارائه شده است با خودتان تماس می گرفتید؟! آگهی های تدریس سایر مدرسین را ببینید و از آنها ایده بگیرید. به این آگهی تدریس که نظرات شاگردها را ارائه کرده است و رزومه کاملی را هم ثبت نموده است نگاهی بیندازید. مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در رابطه با نحوه نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی موفق بسیار موثر است.

منبع: ایران مدرس



آگهی تدریس خصوصی


آمار بازدید: 886 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image