ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه

مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه مطالبی ارائه شده است.

اگر می خواهید درس فیزیک را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید و در درس فیزیک مدعی شوید و نمره خوبی بگیرید استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک را به عنوان یک گزینه خوب مد نظر داشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک دهم و یازدهم، مدرسین فیزیک دوازدهم، اساتید خصوصی فیزیک دانشگاهی، معلمین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور و .... بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ را هم بخوانید.

در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید درس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است همکلاسی های شما یا خود شما سوالاتی بپرسید و باعث شود روی مطالب بحث شود و بتوانید درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جزوه می نویسید و این جزوه را در ایام امتحانات و کلاسهای خصوصی و در طول ترم برای مرور می توانید استفاده کنید. نکته دیگر اینکه بالاخره امتحانات را مدرس و استاد فیزیک اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خواهد گرفت و بنابراین حضور شما در کلاس برای آشنایی با سلیقه استاد و تمریناتی که می دهید و مطالبی که بیشتر روی آن تاکید دارد مهم است. در نتیجه، با وجود اینکه ممکن است یادگیری در کلاسهای خصوصی فیزیک بهتر اتفاق بیافتد و شاید تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی از پس امتحان به خوبی بر بیائید، باز هم در کلاسهای اصلی خودتان حضور داشته باشید. حضور در کلاسهای اصلی خودتان باعث می شود تعداد جلسات خصوصی کمتری هم لازم داشته باشید و در نتیجه در هزینه ها هم صرفه جویی خواهد شد. کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک هر کدام مزایای خودشان را دارند. در این مقاله مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.



مشاهده کنید: لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی

در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک فقط مدرس و یک یا دو نفر شاگرد حضور دارند. کلاسهای خصوصی فیزیک به تناسب وضعیت تحصیلی افراد حاضر در کلاس قابل تنظیم است. اگر شخصی که در کلاس حضور دارد پایه درسی ضعیفی دارد در این کلاسها می توان از مطالب ابتدایی و پایه ای شروع کرد. اگر شخصی که در کلاس خصوصی فیزیک شرکت کرده است در درس ریاضی و استفاده از روابط ریاضی در حل مسائل فیزیک اشکال دارد می توان یکی دو جلسه آموزش ریاضی برای رفع اشکال برگزار نمود (اساتیدی که فیزیک درس می دهند معمولا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم فعالیت دارند). بنابراین کلاسهای خصوصی کاملا منعطف است. اگر دانش آموز یا دانشجویی که در کلاس خصوصی فیزیک شرکت کرده است خودش مطالبی پایه ای و ابتدایی را بلد است می توان در این کلاسها سوالهای سطح بالاتری حل کرد. می توان نمونه سوالات امتحانی حل کرده است و دانش آموزان و دانشجویان متوسط به بالا با شزکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانند به نمره 20 درس فیزیک و یا حتی درصد بالای 90 در کنکور فیزیک فکر کنند. این مزیت برای کلاسهای تدریس خصوصی بسیار حائز اهمیت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است مطالب ارائه شده برای بعضی از دانشجویان خسته کننده باشد و برای بعضی دیگر سخت. در کلاسهای خصوصی فیزیک می توان هر سوالی را بدون ترس از کمبود وقت و یا ترس از تمسخر دیگران به دلیل ابتدایی بودن سوال پرسید. تعداد جلسات کلاسهای خصوصی را خود دانش آموز یا دانشجو یا والدین ایشان تعیین می کنند. مکان و زمان برگزاری کلاسهای خصوصی را هم می توان به گونه ای انتخاب کرد که بیشترین بازدهی را داشته باشد. مدرس فیزیک را هم خود دانش آموز یا دانشجو یا والدین ایشان انتخاب می کند (برای مشاهده لیست مدرسن فیزیک بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید) و اگر از نحوه تدریس رضایت نداشته باشند می توانند مدرس دیگری را انتخاب نمایند. کلاسهای تدریس خصوصی را می توان در ایام امتحانات و فرجه ها که به مدرس اصلی و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید و برای رفع اشکال کاملا ضروری است داشته باشید.





مطالعه این مقاله هم مفید است: دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک

با توجه به مطالب ارائه شده، با توجه به انعطافی که کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در انتخاب مدرس، انتخاب محل و زمان برگزاری کلاس، انتخاب سطح کلاس و مطالبی که ارائه می شود و ..... دارد، این کلاسها به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند بسیار مفیدتر باشد و بازدهی بالاتری داشته باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 705 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image