ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیتهای تدریس خصوصی و استفاده صحیح از کلاسهای خصوصی

مزیتهای تدریس خصوصی و استفاده صحیح از کلاسهای خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه مزیتهای تدریس خصوصی و استفاده صحیح از کلاسهای خصوصی، فواید کلاسهای خصوصی برای موفقیت در تحصیل، موارد استفاده جلسات تدریس خصوصی و تعداد جلسات لازم کلاسهای خصوصی و .... مطالبی ارائه شده است.

تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و گرفتن نمره های عالی بسیار مفید و موثر است. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس و معلم هم زمان بیشتری برای تشریح مطالب دارد و هم چون فقط با یک نفر و یا در نهایت با دو یا سه نفر (در کلاسهای نیمه خصوصی) سر وکار دارد می تواند با توجه به سطح درسی و توانایی شاگردانش و با توجه به اینکه معلومات شاگردهایش چقدر است، کلاس را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. دانش اموزان و دانشجویان در کلاسهای تدریس خصوصی درس را بهتر یاد می گیرند و می تواند با استفاده از این کلاسها نمرات بهتری گرفته و در امتحانات و کنکور موفق تر باشند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، ادبیات، دروس ابتدایی تا دانشگاه، دروس کنکوری، زبان و کامپیوتر، نرم افزارها و .... بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

کلاسهای تدریس خصوصی را برای اهداف مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد. از کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی درس می توان استفاده نمود. در بسیاری از مواقع در ایام امتحانات با برگزاری یک دو جلسه کلاس می توان نتیجه امتحان را تغییر داد و نمره خوبی گرفت. البته بهتر است برگزاری کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات موکول نگردد. ولی اگر خودتان در طول ترم درس خوانده اید، می توان برای رفع اشکال از این کلاسها استفاده نمود. برای حل نمونه سوالات امتحانی و تمرینات و مسائل بیشتر از کلاسهای خصوصی می توان استفاده کرد. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک که حل تمرین و مسئله بسیار مهم است، استفاده از جلسات تدریس خصوصی کاملا لازم می باشد. برای یادگیری انواع نرم افزارها هم می توان از تجربه مدرسین خصوصی استفاده کرد. در ایام تعطیلات مانند فصل تابستان، دانشجویان می توانند با یک مدرس خوب هماهنگ کرده و نرم افزارهای مورد نیاز رشته خودشان را آموزش ببینند.

برای اینکه کلاسهای تدریس خصوصی مفید باشد باید به درستی از این کلاسها استفاده نمائید. سعی کنید از کلاسهای خصوصی در طول ترم استفاده نمائید. کلاسهای خصوصی را در زمانهایی برگزار کنید که خودتان سرحال هستید و بازدهی بالایی برای یادگیری دارید. معمولا برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل به نسبت آموزشگاه بهتر و مفید تر است. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه و حتی بیشتر از آنها جدی بگیرید. در کنار کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل خودتان هم درس بخوانید. همه چیز را به عهده مدرس نگذارید. کلاسهای خصوصی معجزه نمی کند و فقط می تواند به شما در موفقیت در تحصیل و یادگیری بهتر دروس کمک نماید. تمرینات و تکالیفی که مدرس تعیین می کند را انجام دهید. اگر اشکالات زیادی دارید سریعتر استفاده از کلاسهای خصوصی را شروع نمائید. در ایام امتحانات هم برای جمع بندی و رفع اشکال از این کلاسها استفاده نمائید.

لازم نیست برای تمامی دروس خودتان از کلاسهای خصوصی استفاده کنید. البته اگر مثلا در مقطع متوسطه در حال تحصیل هستید و برای یادگیری بهتر ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده می کنید، مدرس ریاضی شما معمولا فیزیک هم تدریس می کند و برای رفع اشکال فیزیک هم می توانید با ایشان کلاس داشته باشید. اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید در طول ترم در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید و با جدیت و مداومت کامل در طول ترم هم کلاسها را برگزار نمائید و هم تمرین و مسئله حل کنید. ولی اگر مثلا در درس شیمی اشکالات جزئی دارید لازم نیست از همان اوایل ترم کلاس خصوصی شیمی داشته باشید. در طول ترم خودتان همگام با کلاسهای شیمی مدرسه یا دانشگاه درس شیمی را بخوانید و فقط در ایام امتحانات از کلاسهای خصوصی شیمی برای رفع اشکال و جمع بندی و حل سوالات امتحانی و .... استفاده کنید. بنابراین برای بعضی  از دروس تعداد جلسات بیشتری داشته باشید و برای بعضی دیگر تنها به صورت رفع اشکالی در این کلاسها شرکت کنید.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image