ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

به اشتراک گذاری

دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در این بخش معرفی شده است. دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از بین موسسات و مراکز آموزش عالی کشور به جهت تخصصی بودن گرایشهای تحصیلی آن در کل منطقه از جایگاهی ویژه برخوردار است. این دانشگاه برای اولین بار در سال1355 در منطقه ای همجوار با بندر خرمشهر و بنام دانشکده علوم دریایی تاسیس گردید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معجزات علمی قرآن کریم - وجود برزخ در میان دریاها

این دانشکده پس از جنگ تحمیلی و از سال 1370 با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشددر دو رشته فیزیک دریا و بیولوژی ماهیان دریا بعنوان دانشکده ای از دانشگاه شهید چمران اهواز رسما فعالیت آموزشی- علمی– پژوهشی خود را آغاز نمود. دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در سال 1382 از دانشگاه شهید چمران اهواز منفک و به عنوان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مستقل گردید.

دانشگاه علوم دریایی خرمشهر با داشتن موقعیت منحصر به فرد و امتیازاتی بی نظیر از قبیل دستیابی آسان به آبهای آزاد (خلیج فارس) و رودخانه های اروند،بهمنشیر و كارون ، مجاورت جغرافیایی با تالاب های بین المللی شادگان و هور هویزه ، وجود راه آهن سراسری درخرمشهر و فرودگاه بین المللی آبادان ، واقع شدن در منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان ، همچنین با داشتن کادری مجرب و توانا زمینه را برای ایجاد رشته های وابسته به علوم و فنون دریائی فراهم می آورد.

پیشنهاد می شود مقاله
تولید آب شیرین از دریا با انرژی خورشیدی را هم بخوانید.

دانشکده های دانشگاه علوم دریایی خرمشهر


دانشكده علوم دریایی ،دانشكده منابع طبیعی دریا ، دانشکده اقتصاد ومدیریّت دریا و دانشکده مهندسی دریا واحدهای مختلف آموزشی این دانشگاه است.

مطالعه این مقاله هم مفید است: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

منبع: وب سایت دانشگاه علوم دریایی خرمشهر


آمار بازدید: 1256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image