ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها مجتمع فنی عالی آزاد نوین پارسیان، پیشرو در آموزش فنی مهندسی

مجتمع فنی عالی آزاد نوین پارسیان، پیشرو در آموزش فنی مهندسی

به اشتراک گذاری

در شرایط حاضر، مؤسسات و آموزشگاه‌های بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت بوده و آموزش‌های فراوانی را در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند. شما می‌توانید مطابق میل و سلیقه شخصی خود مؤسسه‌ای خاص را برای آموزش‌های مورد نظرتان انتخاب کنید و در دوره‌های علمی آن حاضر شوید. یکی از این مراکز علمی و آموزشی، مجتمع فنی عالی آزاد نوین پارسیان است که سابقه و تجربه بالایی را در حوزه‌های آموزشی فنی و مهندسی به دست آورده و در واقع مجموعه‌ای پیشرو در آموزش فنی مهندسی محسوب می‌شود.
بنابراین اگر به‌ دنبال موفقیت شغلی هستید می‌توانید این مؤسسه و مجتمع فنی عالی آزاد را برای دریافت آموزش‌های مورد نظر خود انتخاب کنید.


مجتمع فنی عالی آزاد نوین پارسیان، پیشرو در آموزش فنی مهندسی


آموزش  Revite


آموزش Revite برای دانشجویانی تدارک‌ دیده‌ شده که در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی عمران و یا تأسیسات مشغول به تحصیل بوده و یا کسب و کارشان به این رشته‌های علمی ارتباط دارد.
نرم‌افزار Revite در واقع یکی از پرکاربردترین نرم افزارهایی است که در رشته معماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. آموزش این نرم‌افزار و کارکردن با آن، مزایای بسیار زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد. این برنامه در ورژن‌های مختلفی طراحی شده و در دسترس دانشجویان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.


آموزش  Revite


بنابراین باید تمامی معماران و یا طراحان حرفه‌ای با این سیستم و ورژن‌های مختلف آن آشنایی کافی داشته باشند و نحوه کار کردن با آن را بدانند. دانشجویان با شرکت در دوره‌های آموزشی مجتمع فنی عالی آزاد نوین پارسیان، اطلاعات بسیار زیادی در مورد این نرم‌افزار به دست خواهند آورد و نحوه استفاده از این سیستم را به‌ خوبی فرا خواهند گرفت.



از این طریق، قادر به یادگیری روش‌های مختلف مدل‌سازی عناصر و اجزاء مختلف ساختمان از قبیل سقف، پنجره، طبقات، دیوارها و… خواهید بود. از طرف دیگر یاد خواهید گرفت که چگونه نماهای مختلف سازه را با استفاده از یک مدل سه‌بعدی، به وجود آورید.


با آموزش نرم‌افزار Revite نحوه اضافه کردن سطوح در سازه، ایجاد مستقیم حجم کلی ساختمان، نحوه تغییر و اصلاح اجرای طراحی، ایجاد طبقات، اضافه کردن دیوارهای خارجی، ایجاد دیوار شیشه‌ای، شکل گیری سقف، اصلاح و ایجاد تغییر در دیوارها، ساخت دیوار، جای‌گذاری در، جاسازی پنجره، اضافه کردن مبلمان، ایجاد پله و نرده را خواهید آموخت. 


تابلوهای MV/LV


آشنایی با تابلوهای MV/LV و آموزش و طراحی آن‌ها که از انواع تابلوهای برق هستند، برای دانشجویان و علاقه‌مندان به رشته‌های صنعت برق ضرورت دارد. همان‌طور که می‌دانید تابلوهای برق به محفظه‌هایی گفته می‌شود که تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی را در درون خود جای داده و از آن‌ها حفاظت می‌کنند.


این تابلوها را می‌توان از نظر ولتاژ در انواع مختلف mv و lv دسته‌بندی کرد. هرکدام از این تابلوهای برق را می‌توانید در مصارف و موارد خاصی مورد استفاده قرار دهید. در حالت معمول تابلوهای lv به‌ عنوان تابلوهای فشار ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرند.


اما تابلوهای mv به‌صورت تابلوهای فشار متوسط کاربرد دارند. از جمله تابلوهای برق فشار ضعیف می‌توان تابلوهای توزیع برق مسکونی، پی ال سی، بانک خازنی و… را نام برد. این تابلوها خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.


برای نمونه تابلوهای فشار ضعیف و یا فشار متوسط را می‌توان در دو دسته اصلی ثابت و یا کشویی جای داد. تابلوهای دیواری را نیز می‌توان در دسته تابلوهای فشار ضعیف قرار داد که به صورت‌های توکار و یا روکار ساخته‌ شده و از جنس‌های ورقه‌های روغنی و یا گالوانیزه به وجود می‌آیند.
تابلوهای فشار متوسط و یا mv از اجزایی از قبیل کنتاکتور، رله و… به وجود می‌آیند. این تابلوها از سطح ولتاژ بسیار بالایی برخوردار شده‌ و لذا در محیط‌های صنعتی و بزرگ و یا در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
با آموزش تابلوهای MV/LV شما می‌توانید به طراحی انواع مختلف این تابلوها به‌ صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی دست بزنید و این تجهیزات را به صورت‌های ثابت و کشویی و... با ویژگی‌های خاص آن‌ها طراحی نمایید.


آمار بازدید: 672 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image