ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها آشنایی با دانشکده آتش‌نشانی و نحوه ورود

آشنایی با دانشکده آتش‌نشانی و نحوه ورود

به اشتراک گذاری

آشنایی با دانشکده آتش‌نشانی و نحوه ورود به آن در این بخش ارائه شده است. چگونه می‌توان وارد دانشکده جامع علمی - کاربردی سازمان آتش‌نشانی شد؟

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بیکارترین رشته‌های دانشگاه کدامند؟

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اساسنامه دانشگاه جامع علمی - کاربردی سازمان آتش‌نشانی آمده که این دانشگاه برای افرادی است که مشغول فعالیت در حوزه‌های مختلف شغلی هستند و فرصت حضور تمام وقت در کلاس‌های دانشگاه‌ها را ندارند و هدف از آن بالا بردن سطح علمی ایمنی و توانمندی امدادگران در جامعه و با استفاده از علوم تخصصی است.

فراخوان برای شرکت در آزمون این دانشگاه همه ساله توسط سازمان سنجش صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند تا مقطع لیسانس در آن مشغول به تحصیل شوند و از امسال نیز برای نخستین بار تعداد 15 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد جذب آن شده‌ و به تحصیل مشغولند.

پیشنهاد می شود مقاله
پردرآمدترین رشته های دانشگاهی در ایران کدامند؟ را هم بخوانید.

مرکز آموزش بین‌المللی آتش‌نشانی تهران در زمینی به متراژ تقریبی 110 هزار مترمربع در اراضی صالح‌آباد شرقی در محدوده منطقه 20 شهرداری در اختیار سازمان آتش‌نشانی تهران قرار گرفته و برای آموزش داوطلبان از شهرهای مختلف کشور و همچنین از کشورهای منطقه کارایی مناسبی دارد و هدف اصلی از تاسیس این مرکز، تربیت و آموزش نیروهای متخصص آتش‌نشان است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: کدام رشته دانشگاهی بازارکار بهتری دارد؟

این مرکز شامل کارگاه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف امداد و نجات، اطفای حریق از جمله کارگاه آموزشی دستگاه تنفسی، کارگاه آموزشی فوریت‌های پزشکی، کارگاه شبیه‌ساز عملیاتی آموزشی مسکونی، کارگاه شبیه‌ساز آموزشی عملیاتی اداری تجاری، کارگاه‌ کار در ارتفاع، کارگاه شبیه‌ساز رفتارشناسی حریق، کارگاه شبیه‌ساز بررسی علل حریق، کارگاه شبیه‌ساز زلزله، کارگاه شبیه‌ساز تهویه، کارگاه آموزشی ساختمان‌های آوار، محوطه تمرینی، آبرسانی، امداد و نجات و کانال‌های روباز و ... است.


آمار بازدید: 4131 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image