ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین

کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین

به اشتراک گذاری

اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مهم است و قصد دارید از جلسات آموزش خصوصی و کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین استفاده نمائید، موارد زیر را در نظر بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در اوایل یا اواسط ترم که قیمت ها به نسبت ایام امتحانات پایینتر است هماهنگ کنید. حتی اگر چند جلسه بیشتر لازم ندارید، در اوایل ترم یکی دو جلسه برگزار کنید. به این ترتیب اگر در ایام امتحانات هم با همان مدرس که اوایل ترم با ایشان کلاس داشته اید تماس بگیرید دیگر قیمتها را افزایش نمی دهد.

2- به صورت مستقیم با مدرسین تدریس خصوصی تماس بگیرید و نه با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی. اگر با خود مدرس هماهنگ کنید معمولا کلاسهای خصوصی را ارزان تر می توانید هماهنگ کنید. اگر با آموزشگاهها تماس بگیرید چون مبلغی که پرداخت می کنید باید هم سهم آموزشگاه از آن برداشته شود و هم سهم مدرس، در نتیجه معمولا هزینه ها بالاتر خواهد بود. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

3- در هر منطقه ای که ساکن هستید سعی کنید با مدرسینی کلاسهای خصوصی را هماهنگ کنید که در همان منطقه خود شما سکونت دارند. به این ترتیب وقت مدرس خصوصی در مسیر کمتر تلف خواهد شد و کلاسها را با قیمت پایینتری برای شما برگزار خواهد کرد. اگر ساکن غرب تهران هستید با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که آنها هم ساکن غرب تهران هستند.

4- برای درسهای مختلفی که دارید با یک مدرس هماهنگ کنید. مثلا معمولا مدرسینی که ریاضی تدریس می کنند فیزیک را هم تدریس می نمایند. یا در مقطع دانشگاه معمولا مدرسین یک رشته مشخص (مانند مهندسی برق) تمامی درسهای آن رشته را تدریس می کنند. به این ترتیب با افزایش تعداد جلسات تدریس، مدرسین معمولا قیمتهای پایینتری اعلام می کنند.





مطالعه کنید: تدریس خصوصی با چه قیمتی مناسب است؟

5- برای هماهنگ کردن کلاسهای تدریس در منزل با قیمت کمتر می توانید از جلسات نیمه خصوصی استفاده نمائید. با یکی از دوستان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی و تحصیلی شما تقریبا مشابه است به صورت مشترک در کلاس شرکت کنید و در عوض هزینه را با هم پرداخت نمائید. کلاسهای نیمه خصوصی هم برای مدرس درامد بهتری دارد و از آن استقبال خواهد کرد و هم برای شما هزینه پایینتری دارد.

6- سعی کنید در کنار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. به این ترتیب تعداد جلسات خصوصی کمتری لازم خواهد بود و ترمهای بعد هم لازم نیست همین درس را دوباره مطالعه کنید. به این ترتیب در پول و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.



مطالعه کنید: اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

7- هماهنگی کلاسهای خصوصی با هزینه پایین خوب است ولی مواظب باشید نتیجه گرفتن خودتان را فدای قیمت پایین کلاسها نکنید. سعی کنید با مدرسینی که با تجربه هستند و رزومه کاری خوبی دارند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند کلاس خصوصی داشته باشید. اگر قیمتها هم کمی بالاتر بود ایرادی ندارد. نتیجه گرفتن شما مهمتر است.

در نهایت، با توجه به مطالب ارائه شده، برای هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت کم و نرخ و هزینه پایین سعی کنید شرکت در کلاسهای خصوصی را از اوایل و یا حداقل اواسط ترم شروع نمائید. خصوصا اوایل ترم که تقاضا برای تدریس خصوصی کمتر است با قیمتهای خیلی مناسبی می توانید این کلاسها را هماهنگ کنید. به صورت مستقیم با مدرسین تدریس خصوصی تماس بگیرید و کلاسها را با واسطه هماهنگ نکنید. دروس مختلفی که دارید را با یک مدرس هماهنگ کنید تا تعداد جلسات تدریس بیشتر شود بتوانید تخفیف بگیرید. حتی می توانید از دوستان و همکلاسی هایتان به مدرس خودتان معرفی کنید و به این ترتیب برای کلاسهای خصوصی خودتان تخفیف بگیرید. شرکت در کلاسهای نیمه خصوصی هم روش دیگری برای کاهش هزینه ها است. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین مجرب و با سابقه هماهنگ کنید و خودتان هم درس بخوانید تا از کلاسها نتیجه بگیرید و ترمهای بعد مجبور نباشید دوباره برای قبولی در درسها زمان بگذارید و بیشتر هزینه کنید.




هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟




منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 603 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image