ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی با چه قیمتی مناسب است؟

تدریس خصوصی با چه قیمتی مناسب است؟

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید و در مورد هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، رشت، سنندج، یزد، اهواز و یا هر جای دیگر ایران سوال دارید، در همین سایت (ایران مدرس) توضیحات بسیار کاملی در مورد نرخ جلسات تدریس خصوصی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟

به صورت کلی قیمت جلسات تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی ندارد. قیمت کلاسهای خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مقاله به صورت مختصر بررسی می گردد و در مقالات قبلی ارائه شده در ایران مدرس هم بررسی شده است. به صورت کلی قیمت کلاس خصوصی برای دروس ابتدایی بین 20 تا 60 یا 70 هزار تومان برای یک جلسه، دروس دبیرستان هم 30 تا 80 هزار تومان است. البته این قیمتها حدودی  و تقریبی است و یک مدرس با تجربه و دبیر رسمی با سابقه و .... شاید هزینه بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی درخواست نماید و یا مدرسینی که به تازگی کار تدریس خصوصی را شروع کرده اند شاید با جلسه ای 10 یا 15 هزار تومان هم کلاسهای خصوصی را برگزار نمایند. برای دروس دانشگاهی هم حدودا 40 تا 100 هزار تومان را در نظر داشته باشید. البته این قیمتها برای تیر 96 است و ممکن است در زمانهای بعد قیمتها افزایش پیدا کند. قیمت تدریس خصوصی دروس کنکوری برای یک جلسه بالاتر از قیمتهای ارائه شده است. البته شاید با 50 تا 60 هزار تومان برای یک جلسه هم بتوان مدرس کنکور نسبتا خوب پیدا کنید ولی مدرسینی که به صورت تخصصی در زمینه آموزش خصوصی کنکور فعالیت دارند قیمتهای خودشان را به شما خواهند گفت. مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور مشهور و معروف شده اند شاید قیمتهای خیلی بالایی را درخواست نمایند (برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید).



مطالعه کنید: نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

در کل، قیمتهایی که در این مقاله ارائه شده است را به عنوان یک راهنمایی کلی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در نظر بگیرید و حین تماس با مدرسین به این قیمتها اشاره نکنید. چون همانطور که گفته شد، شاید تعداد زیادی از مدرسینی که با آنها تماس می گیرید قیمت و هزینه ای که به شما می گویند در بازه قیمتهای بالا باشد ولی به هر حال هر مدرسی برای وقتی که در نظر می گیرد، قیمت خودش را مد نظر دارد. بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی می توانید با آنها به توافق برسید. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز کلاسهای تدریس خصوصی این است که لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده نمائید و ببینید مدرسین برای کلاسهای خصوصی چه هزینه ای را ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در ادامه بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک نمائید و در بخش هزینه آگهی بررسی کنید که هر مدرس چه قیمتی را درج کرده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به شهر محل تدریس، محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (آموزشگاه یا منزل)، مدرک مدرس و سابقه کار ایشان و دانشگاه محل تحصیل مدرس، درس  و مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو، تعداد جلسات تدریس خصوصی و ..... بستگی دارد.



برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی بر روی عبارت قیمت تدریس خصوصی کلیک کنید.


در نهایت اگر می خواهید بدانید تدریس خصوصی با چه قیمتی مناسب است قیمتهایی که در بالا ارائه شد را به عنوان یک راهنمایی کلی در نظر بگیرید و با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) و مشاهده قیمتی که مدرسین برای کلاسهای خصوصی خودشان ثبت نموده اند، درباره هزینه جلسات تدریس خصوصی اطلاعات خوبی بدست آورید. در حالت کلی برای کلاسهای تدریس خصوصی نمی توان قیمت ثابتی را تعیین کرد. شما باید سابقه کاری و رزومه مدرس و نحوه تدریس ایشان را بیینید و در نهایت خودتان نظر دهید که آیا قیمتی که برای کلاسها تعیین کرده اند مناسب است یا نه. در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی هدف نهایی این است که شما نتیجه مورد نظر خودتان را بگیرید و اگر مدرسی بتواند شما را به نتیجه مطلوب برساند، هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی به نسبت حالت متوسط بالاتر هم باشد، باز ارزش آن را دارد که هزینه بالاتری پرداخت نمائید. در نهایت در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد برای هر درسی و در هر جای ایران می توانید مدرس مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب پیدا کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.



مطالعه مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم می تواند مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image