ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله کنکور توصیه هایی برای کسب درصد بالا در شیمی کنکور و دانلود رایگان تست و جزوه کنکوری شیمی

توصیه هایی برای کسب درصد بالا در شیمی کنکور و دانلود رایگان تست و جزوه کنکوری شیمی

به اشتراک گذاری

توصیه هایی برای کسب درصد بالا در شیمی کنکور، نحوه مطالعه شیمی و تست زنی صحیح، برنامه ریزی درست برای موفقیت در شیمی کنکور و ... در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در شیمی کنکور موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست مدرسین شیمی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کنکور کلیک کنید. مطالعه دانلود رایگان جزوه شیمی کنکور بسیار کامل و مفید هم مفید است.

برای اینکه بتوانید در شیمی کنکور درصد بالایی کسب کنید باید بر متن کتاب درسی کاملا مسلط باشید. خیلی سراغ کتاب های کمک آموزشی متعدد نروید. کتاب درسی را خیلی خوب بخوانید و آن را درک کنید. اگر در کنار خودتان یک معلم شیمی خوب داشته باشید که بسیار بهتر خواهد بود. می توانید هفته ای یکی دو جلسه برای رفع اشکال و یادگیری بهتر شیمی کلاس داشته باشید. مطالعه مقاله
نحوه مطالعه شیمی برای کنکور و بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور هم توصیه می شود. خلاصه اینکه منبع اصلی مطالعه شما باید کتاب درسی باشد. به هر میزان بر کتاب درسی مسلط تر باشید درصد بالاتری را کسب خواهید کرد. بسیار خوب است که حین مطالعه کتاب نکات مهم را یادداشت نمائید تا بعدا مرور شود. البته باید سرعت و دقت را با هم داشته باشید. در هر صورت، وقت و زمان در ایام کنکور اهمیت بالایی دارد. برای موفقیت در درس شیمی و کسب درصد بالا حضور ذهن بسیار مهم است. بنابراین مرور را حتما در برنامه خودتان داشته باشید. تا جایی که وقت به شما اجازه می دهد تمرین هم حل کنید. در نهایت باید سراغ تست زنی بروید. تست های استاندارد و خوب کار کنید. اگر در ابتدای کار پاسخ دادن به تست ها برای شما سخت است روی هر تست فکر کنید و پاسخ آن را ببینید و به این ترتیب مرحله به مرحله پیشرفت خواهید کرد. تکنیک های تست زنی درست را یاد بگیرید. مطالعه دانلود رایگان کتاب کوچک راهکارها و فنون تست زنی صحیح در کنکور و نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور در این زمینه بسیار مفید است. کنکور با امتحان فرق می کند. علاوه بر اینکه باید بر درس مسلط باشید و شیمی را خیلی خوب یاد گرفته باشید، باید به درستی و در زمان مناسب از اطلاعات خودتان استفاده کنید و درست تست زدن را خیلی خوب یاد گرفته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم

چگونه در شیمی کنکور موفق باشیم و درصد بالایی بزنیم؟

چگونه شیمی را 100 بزنیم


بهترین مدرس شیمی کنکور

شماره تلفن معلم شیمی

بهترین دبیر شیمی کنکور

نحوه مطالعه درس شیمی برای کنکور

دانلود جزوه آموزشی شیمی مبحث الکتروشیمی و اکسایش الکل ها

دانلود سوالات شیمی کنکور سراسری 86 رشته تجربی

دانلود سوالات شیمی کنکور سراسری 86 رشته ریاضی

دانلود سوالات شیمی کنکور سراسری 87 رشته تجربی

دانلود فایل شامل ترفندهایی برای حفظ کردن و به خاطر سپردن جدول تناوبی - سری 5

دانلود جزوه آموزشی «ساختارهای مهم شیمی کنکور»

دانلود کلید سؤالات شیمی کنکورهای سراسری 85 تا 93

نام گذاری آلکان ها

جزوه کنکوری اوربیتال: فصل اول: ساختار اتم


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 937 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image