ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله کنکور روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی

روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی توضیح داده می شود. اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق شوید و درصد بالایی بزنید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: روش تست زدن ریاضی در کنکور

یک روش بسیار خوب برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد بالا در ریاضیات کنکوری این است که در کلاس های خصوصی شرکت نمائید. اساتید و معلم های با تجربه ریاضی کنکور در عین حال که می توانند درس ریاضی را بسیار خوب به شما یاد دهند در کنار آن در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی کنکور و چگونگی برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور هم می توانند به شما کمک نمایند. بنابراین اگر قصد دارید ریاضی کنکور را خیلی خوب یاد بگیرید و موفق باشید بد نیست یک معلم خوب را در کنار خودتان داشته باشید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی کنکور و تمام مقاطع بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. اگر یک معلم خوب ریاضی کنکور که خود ایشان در کنکور ریاضی را بالا زده اند داشته باشید در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور می توانند کمک زیادی به شما بکنند. در ادامه توضیحات بیشتری هم در زمینه روش مطالعه ریاضی برای کنکور ارائه می شود. برای موفق شدن در ریاضی کنکور باید سعی کنید در مرحله اول مطالب و مباحث درسی را به خوبی یاد بگیرید. خیلی برای تست زنی عجله نداشته باشید. در ضمن، بدون مطالعه متن کتاب درسی و بدون حل کردن مثال و تمرین سراغ تست زنی نروید. تست زنی به شما یاد می دهد که در یک مبحث خاص چگونه با یک سوال مشخص برخورد داشته باشید. بنابراین فقط با تست زنی نمی توانید بر مباحث به صورت کلی مسلط شوید و فقط بخش هایی از مطالب را خواهید دید. باید ابتدا درس را بخوانید و خوب یاد بگیرید و سپس سراغ تست زنی بروید. چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم

پیشنهاد می شود حتما بخوانید: رتبه های برتر کنکور 98، دلایل موفقیت و رشته و دانشگاه انتخابی

بسیاری از افراد ممکن است در امتحان ریاضی نمره خوب و حتی 20 بگیرند اما در ریاضی کنکور موفق نباشند. فکر می کنید دلیل این امر چه چیزی است؟ یک دلیل می تواند این باشد که این افراد ریاضی را به صورت سطحی مطالعه کرده اند و خیلی مفهومی و عمقی درس را نخوانده اند. بسیاری از افراد حین تمرین حل کردن فقط شکل کلی تمرین را به خاطر می سپارند و در امتحان هم مشابه همان تمرین را می توانند پاسخ دهند. اما اگر تمرین متفاوتی به آنها داده شود از پس حل آن بر نمی آیند. بنابراین در همان مرحله اول باید درس ریاضی به صورت مفهومی خوانده شود. باید روی تمرینات به اندازه کافی فکر کنید و راه حل ارائه دهید. دلیل دیگری که ممکن است بعضی از افراد در امتحان ریاضی موفق شوند اما در ریاضی کنکور عملکرد خوبی نداشته باشند این است که تکنیک های تست زنی را خوب بلد نباشند. برای امتحان ریاضی نمره منفی در نظر گرفته نمی شود و در ضمن سرعت عمل و تسلط بسیار بالا هم لازم نیست. اما برای موفقیت در کنکور باید تکنیک های تست زنی را خوب یاد گرفت و سرعت عمل داشت. دانش آموزان باید بدانند که لازم نیست هر سوالی در کنکور جواب داده شود و فقط باید به سوالات پاسخ داد که مطمئن هستند درست است. باید ابتدا متن کتاب درسی را خواند، به صورت مفهومی درس را مطالعه نمود و تمرین و مسئله حل کرد. در ادامه باید تست های زیادی را کار کرد و تکنیک های تست زنی را به خوبی آموزش دید.

مطالعه مقالات زیر هم مفید است.



بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

روش صحیح و درست مطالعه ریاضی برای کنکور

رياضي تجربي را برای کنکور چگونه بخوانيم؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 602 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image