ارتباط مستقیم با 30612 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی

بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در جستجوی بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی هستید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

اینکه واقعا برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی چه روشی بهترین روش تبلیغاتی است به صورت کلی می توان گفت که استفاده از اینترنت و تبلیغات اینترنتی می تواند بهترین روش باشد. اینکه اینترنت در این بخش ذکر می گردد به صورت کلی منظور درج تبلیغ در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ایجاد سایت و وبلاگ و .... است. شما می توانید از هر کدام از این موارد و یا از ترکیبی از آنها برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد استفاده نمائید و به تناسب شهر محل سکونت شما و یا دروسی که تدریس می کنید برای هر شخص ممکن است یکی از این روش ها بهترین روش باشد. به عنوان مثال می توانید در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و تبلیغ خودتان را درج نمائید و با ویژه کردن آن به سایت یا وبلاگ و یا صفحه خودتان در شبکه های اجتماعی لینک بدهید. بنابراین از ترکیبی از این روش ها برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد می توانید استفاده نمائید.

پیشنهاد می کنیم ویدیوی کوتاه
فیلم آموزش نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را هم ببینید.

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا تبلیغات در اینترنت و به صورت کلی استفاده از اینترنت برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد بهترین روش است؟ شاید سال های گذشته استفاده از تراکت تبلیغاتی و روزنامه یک روش بسیار خوب برای جذب شاگرد به حساب می آمد و هنوز هم شاید مدرسین قدیمی یا آموزشگاهها از این روش ها استفاده نمایند. ولی در حال حاضر حتی اگر این روش ها به صورت مقطعی مفید واقع شوند واضح است که بهترین روش نیستند. شما وقتی در اینترنت و خصوصا در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس حضور دارید و مشخصات کامل خودتان را ثبت نموده اید نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل ایران و جهان می توانید با افراد متقاضی آموزش و تدریس خصوصی در ارتباط باشید. تبلیغات تراکت و روزنامه محدود به یک محله و شهر می شوند. شما با حضور در اینترنت مرزها را پشت سر می گذارید و از هر جای ایران و جهان ممکن است برای کلاس خصوصی حضوری و یا آنلاین با شما تماس گرفته شود. تبلیغات اینترنتی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و بدون شک بهترین روش است.

پیشنهاد می کنیم این فیلم را هم ببینید:
فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی

تبلیغات در اینترنت و حضور در اینترنت وقتی در این بخش مطرح می شود قاعدتا منظور تمامی روش های تبلیغاتی است. همانظور که گفته شد، یکی از زیر مجموعه های این روش درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس است. در ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس و استاد تدریس خصوصی تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند. روش های دیگری هم که وجود دارد حضور در شبکه های اجتماعی است. می توانید در اینستاگرام صفحه ای برای خودتان داشته باشید و اگر به عنوان مثال در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید در زمینه آموزش زبان ویدیوهای آموزشی تولید نمائید و شماره تماس خودتان را درج کنید. به این ترتیب با افزایش تعداد فالورها تماس های شما هم بیشتر خواهد بود. برای خودتان سایت و وبلاگی هم می توانید داشته باشید و در کنار تولید محتوا برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. این روش ها و حضور در اینترنت بهترین راهکارهای جذب شاگرد هستند. البته از روش های معمول مانند همکاری با آموزشگاهها و روزنامه و .... هم به صورت مقطعی و در ایام امتحانات می توانید استفاده نمائید.

مطالعه مقاله
چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر هم مفید است.

در این مقاله در رابطه با بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی مطالبی ارائه گردید و توضیح داده شد که با توجه به اینکه تبلیغات در اینترنت محدودیت زمانی و مکانی ندارد این روش می توانید بهترین گزینه باشد. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت تعرفه تبلیغ تدریس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image