ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آگهی تدریس خصوصی ریاضی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ریاضی

آگهی تدریس خصوصی ریاضی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ریاضی

به اشتراک گذاری

با ثبت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس ریاضی به صورت پاره وقت یا نیمه وقت درآمد بالایی کسب کنید.











ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی به نسبت سایر روشها برای جذب شاگرد بازدهی بالاتری دارد و در نهایت درامد بیشتری را نصیب شما خواهد کرد. فرض کنید می خواهید از طریق ثبت آگهی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه های مختلف در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید. اولا آگهی تدریس شما یک یا دو روز بیشتر در روزنامه باقی نمی ماند. چون روزنامه همان روز که خوانده شد دور انداخته می شود. در حالیکه در صورت ثبت آگهی تدریس ریاضی در همین سایت (ایران مدرس) تا وقتی که آگهی خودتان را حذف نکنید، این تبلیغ شما باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر خواهد بود. حتی آگهی شما هر چه قدیمی تر باشد و زمان بیشتری از درج ان گذشته باشد از نظر گوگل معتبر تر بوده و در جذب شاگرد برای شما موثر خواهد بود. نکته دیگر اینکه با درج اگهی تدریس ریاضی در این وب سایت شما هر مقدار توضیح که بخواهید می توانید ارائه کنید و هر چه توضیحات اگهی و تبلیغات تدریس ریاضی شما بیشتر باشد از نظر گوگل هم بهینه تر است و از نظر کاربران و متقاضیان تدریس ریاضی هم متقاعد کننده تر خواهد بود. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس شما می توانید به تفصیل در رابطه با رزومه کاری خودتان، سوابق تدریس ریاضی در مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههای مختلف، رتبه های برتر و افتخاراتی که کسب کرده اید، لیست شاگردانتان که نتیجه مثبت گرفته اند، نظرات مثبت شاگردهایتان در مورد نحوه تدریس شما و .... توضیح ارائه دهید و در نتیجه احتمال جذب شاگرد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. در تبلیغات روزنامه و تراکت شما تعداد کاراکترهای محدودی در اختیار دارید و در نتیجه افرادی که آگهی شما را می بینند ممکن است متقاعد نشوند با شما تماس بگیرند. ثبت آگهی تدریس ریاضی در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و .... بسیار مفیدتر و پربازده تر است. نکته دیگر اینکه ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس کاملا رایگان است. شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید در این وب سایت تبلیغات خودتان را درج نموده و شاگرد جذب کنید. (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده، ثبت نام کنید و پس از ورود به صفحه شخصی خودتان آگهی تدریس را ثبت نمائید). حتی اگر بخواهید آگهی تدریس ریاضی خودتان را در همین سایت ویژه کنید، هزینه یک ماه ثبت تبلیغات ویژه در ایران مدرس معادل ثبت آگهی یک روزه در روزنامه است (یعنی بسیار ارزانتر می باشد). اگر بخواهید از طریق تراکت شاگرد جذب کنید هم برای چاپ ان و هم برای توزیع ان باید هزینه پرداخت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ در زمینه آموزش ریاضی ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.





مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه شاگرد جذب کنم؟





تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس پربازده، مفید و موثر است. اگر برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی جدی هستید، فرصت ثبت اگهی و تبلیغ در اینترنت و در سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی ایران (همین سایت: ایران مدرس) را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و مانند تبلیغات و آگهی روزنامه و تراکت موقتی نیست. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. در تمام ایام شبانه روز افراد متقاضی تدریس ممکن است آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. در حال حاضر تمامی افراد از طریق کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی های هوشمند به اینترنت و سایتهای اینترنتی دسترسی دارند و برای دریافت خدمات و جستجوی انواع خدمات از جمله تدریس خصوصی در اینترنت جستجو می کنند. ثبت آگهی تدریس در روزنامه به این اندازه در دسترس افراد نخواهد بود. همه ی افراد روزنامه نمی خرند و به روزنامه دسترسی ندارند. تراکت ها را هم که خودتان می بینید. اکثرا دور انداخته می شود. با توجه به این موارد، اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس موفق باشید و به راحتی شاگرد جذب کنید، حتما آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (و یا سایت تخصصی آگهی تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) ثبت نمائید. مزیت دیگری که تبلیغات و آگهی اینترنتی دارد این است که هدفمند است. در نظر بگیرید که هزار تراکت چاپ کرده اید و توزیع نموده اید. فکر می کنید چند درصد از افرادی که این تراکت ها را دریافت می کنند به خدمات تدریس خصوصی نیاز دارند؟ مطمئنا درصد بسیار پایینی. ولی وقتی در اینترنت و در سایت تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی درج می کنید، افرادی که واقعا متقاضی خدمات تدریس خصوصی هستند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو به سمت آگهی شما هدایت می شوند و با شما تماس خواهند گرفت. خصوصا اینکه ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی آن قرار دارد.



مطالعه کنید: چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟

اگر می خواهید برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خصوصی درج نمائید و درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه 1 تا 3) قرار دارد. به این ترتیب وقتی متقاضیان تدریس ریاضی در جستجوی مدرس ریاضی در گوگل این عبارتها را وارد کنند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغات شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی و سایر دروس و .... نیز ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری هم وجود دارد و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور هم شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی فرصت درج اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.



مطالعه مقاله موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2142 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image