ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین

نکات مهم در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین

به اشتراک گذاری

در این بخش نکات مهمی در زمینه شروع تدریس خصوصی، نحوه جذب شاگرد، میزان درآمد مدرسین، بهترین روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی، چگونگی افزایش درآمد کار تدریس و .... ارائه شده است. اگر می خواهید درامد بالاتری از تدریس خصوصی داشته باشید و یا کار خودتان را در این زمینه گسترش دهید ادامه این مطلب را بخوانید.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی شروع به فعالیت کنیم؟ برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول باید شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی را امتحان کنید تا روش مناسب خودتان را پیدا کنید. با آموزشگاهها تماس بگیرید و در اینترنت و روزنامه و ... تبلیغ کنید. در ابتدای کار ممکن است کمی کار سخت باشد ولی اگر خوب تدریس کنید به مرور تعداد شاگردهای شما بیشتر شده و درآمدتان افزایش می یابد.



برای مطالعه در این زمینه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم یا چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و شاگرد خصوصی پیدا کنم ؟ را بخوانید.

چگونه شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟ همانطور که گفته شد قدم اول برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جذب شاگرد است. اگر می خواهید شاگردهای بیشتری داشته باشید، در مرحله اول باید خوب تدریس کنید تا هر شاگردی که جذب می کنید را حفظ کنید و ترمهای بعد هم همین شاگردها دوباره پیش شما برگردند. در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد (این مقاله را بخوانید:
چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)) را امتحان کنید تا شاگردهای جدیدی هم پیدا کنید. برای داشتن تعداد شاگرد زیاد خوب تدریس کردن و به نتیجه رساندن شاگردهایتان بهترین روش است.

حداکثر درامد تدریس خصوصی چقدر است؟در همین سایت (ایران مدرس) در مقاله
حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ در رابطه با حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی که هر مدرس در نظر می گیرد و در نتیجه درامد هر مدرس متفاوت است. یک مدرس با درآمد خوب ممکن است برای کلاسهای خصوصی خودش هر جلسه 100 هزار تومان دریافت کند. حال اگر در روز 4 جلسه به صورت متوسط داشته باشد درآمد ماهیانه حدود 12 میلیون تومان بدست می آید. البته مدرسهایی که در زمینه کنکور کار می کنند و معروف شده اند درآمد های بالاتری هم دارند. ممکن است تعدادی از مدرسین هم در حدود 3 تا 4 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند.

در یک روز چند جلسه کلاس خصوصی می توان برگزار کرد؟ تعداد جلساتی که در یک روز می توانید برگزار کنید به توان و انرژی خودتان بستگی دارد. شاید حداکثر بتوانید 6 جلسه کلاس برگزار نمائید. بعضی از مدرسین ممکن است جلسات بیشتری هم بتوانند. اگر برای بعضی از شاگردهایتان دو جلسه را یکی بکنید و در مسیر وقت شما خیلی تلف نشود، می توانید تعداد جلسات کلاس خصوصی بیشتری در روز داشته باشید. راهکار دیگر برای برگزاری تعداد جلسات تدریس خصوصی بیشتر در روز این است که کلاسهای نزدیک به هم را پشت سر هم برگزار کنید و به این ترتیب باز هم زمان کمتری در مسیر تلف خواهد شد.


چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی بدست آوریم؟ مطالعه این مقاله در زمینه کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای بدست آوردن درآمد بالاتر از تدریس خصوصی در زمینه های مختلف باید عملکرد خوبی داشته باشید. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب نمائید. برای جذب شاگرد می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید. روشهای دیگر را هم امتحان کنید. برای کلاسهای خودتان قیمت مناسبی را در نظر بگیرید تا به اندازه کافی شاگرد جذب کنید. در ادامه به تدریج که در کار خودتان پیشرفت کردید قیمت ها را بالاتر ببرید.



پیشنهاد می شود مقاله فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه را هم بخوانید.

قیمت هر جلسه تدریس خصوصی چقدر است؟ در بخشهای دیگر همین سایت (ایران مدرس) در زمینه قیمت تدریس خصوصی توضیحات کاملی ارائه شده است. برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی بر روی این لینک کلیک کنید. قیمت کلاسهای خصوصی به سابقه مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درسی که قرار است تدریس شود، شهر و حتی محله محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاسهای تدریس خصوصی، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها، مقطع تحصیلی و .... بستگی دارد.

بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد خصوصی کدام است؟ برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد که در مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت کامل توضیح داده شده است. بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد خصوصی ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس از هر سایت تدریس دیگری بیشتر است.

تدریس خصوصی چه درسهایی درآمد بالاتری دارد؟ دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، زیست و ... جزو دروس پرمتقاضی تدریس خصوصی هستند. در زمینه تدریس هر کدام از این دروس که فعالیت داشته باشید و خوب کار کنید می توانید درآمد خوبی داشته باشید. به صورت کلی هر درسی که تدریس آن سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس بالاتری دارد. البته به شرط آنکه برای تدریس خصوصی متقاضی داشته باشد. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری احتمالا به نسبت سایر حالتها پردرآمدترین است.



مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟

آیا کار تدریس خصوصی در کل طول سال درآمد دارد؟ درآمد تدریس خصوصی تا حدودی فصلی است. در اوایل کار که تعداد شاگردهای کمتری دارید و روشهای کمتری برای جذب شاگرد را امتحان می کنید ممکن است بعضا درآمد شما کم شود. به تدریج که تعداد شاگردهای بیشتری جذب می کنید درآمد شما تقریبا در کل طول سال برقرار خواهد بود. در ضمن در تابستان و ایام تعطیلات هم می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی کامپیوتر، رشته های ورزشی، موسیقی، هنر و ... که همواره متقاضیان خودش را دارد فعالیت کنید.

درآمد کلاسهای نیمه خصوصی بالاتر است؟ یکی از روشهایی که با استفاده از ان می توانید درآمد خودتان را از تدریس خصوصی افزایش دهید تشکیل دادن کلاسهای نیمه خصوصی و در صورت امکان کلاسهای چند نفره و گروهی است. کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است 80 درصد بازدهی کلاسهای خصوصی را برای شاگردهایتان داشته باشد ولی در عوض هم برای شما درآمد بالاتری دارد و هم برای هر کدام از شاگردهایتان ارزانتر تمام می شود. می توانید به شاگردهایتان پیشنهاد دهید که با دوستانشان در کلاس شرکت کنند و در عوض هزینه برای هر کدام از آنها کمتر شده و در نهایت برای شما مبلغ دریافتی بیشتر خواهد شد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3871 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image