ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) ممکن است. ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است و به صورت 100 درصد تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد.

وب سایت حاضر برترین سایت تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس پربازدیدترین، بهینه ترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا سال 99 به بیش از 19500 مدرس نیز خواهد رسید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

با درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس در هر زمانی به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود. ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارد. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران نیز می باشد. بازدید این سایت در آذر و دی که مصادف با ایام امتحانات است به 15000 تا 20000 بازدید در روز می رسد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به جمع هزاران مدرس ثبت نامی در ایران مدرس بپیوندید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس در سال 98 و 99 و یا هر زمان دیگری و جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید.





برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و هزینه آگهی ویژه تدریس بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.



بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران


آمار بازدید: 905 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image