ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان

راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان

به اشتراک گذاری

مانند هر کار دیگری، کار تدریس خصوصی هم در مقاطع زمانی مشخصی درآمد خوب و بالایی دارد و در زمان های دیگری ممکن است تعداد شاگرد کم باشد. یکی از زمان هایی که تقاضا برای کلاس های تدریس خصوصی کم می شود فصل تابستان است. در فصل تابستان معمولا دانش آموزان و دانشجویان کمتر به فکر درس خواندن هستند و تفریح و یا برنامه های جنبی برای آنها در اولویت قرار می گیرد. البته اینطور نیست که هیچ آموزشی در این فصل انجام نشود و می توان در زمینه هایی به کار تدریس مشغول بود و در این فصل هم از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورد.



مطالعه کنید: 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

در همین سایت ایران مدرس هم در رابطه با کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان و اینکه برگزاری کلاس های خصوصی در این فصل برای چه دروسی می تواند مفید باشد مطالبی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان برای اساتیدی که قصد دارند در تابستان هم در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند مفید و موثر است. مسلما تقاضا برای کلاس در این فصل کم می شود ولی به هر حال مدرسین مجرب و خوش ذوق که روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان می کنند و به تناسب شرایط در زمینه های مختلف فعالیت می کنند درآمدشان در این ماه هم به صفر نمی رسد. به عنوان یک مثال ساده همه می دانیم که درس خواندن برای کنکور تابستان و زمستان ندارد و دانش آموزانی که برای موفقیت در کنکور تلاش می کنند و یا دانشجویان متقاضی کنکورهای ارشد و دکتری در تابستان هم درس می خوانند. پس اگر شما معلم ریاضی هستید (به عنوان مثال) می توانید در فصل تابستان در زمینه آموزش ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید. حتی اگر بحث کنکور هم نباشد برای پیشرفت تحصیلی در تابستان و یا برای تقویت ریاضی در تابستان می توان از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان در دروسی مانند ریاضی و فیزیک اشکالات پایه ای دارند و ممکن است بخواهند در فصل تابستان برای رفع اشکال و تقویت پایه درسی خودشان از این کلاس ها استفاده نمایند.

تقویت پایه ریاضی در تابستان و آموزش عمقی تر ریاضی در تابستان بسیار کار مفیدی است. بسیاری از افراد در این درس اشکال دارند. در طول ترم درس های دیگری هم باید خوانده شود و برای ریاضی در حد یک درس معمولی زمان باقی می ماند. در حالیکه این درس برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. بنابراین استفاده از تعطیلات برای قوی شدن در این درس می تواند بسیار مفید باشد. کلاس های تدریس خصوصی در تابستان برای تقویت پایه درسی هم می تواند بسیار موثر و مفید باشد و در مقاله
تدریس خصوصی در تابستان و تقویت پایه درسی به خوبی در این مورد توضیح داده شده است. نکته دیگر اینکه برای تقویت زبان انگلیسی در تابستان هم به خوبی می توان روی کلاس های خصوصی استفاده کرد و با در کنار داشتن یک معلم خوب، در همان سه ماه تعطیلات تابستانی می توان به اندازه یک سال معمولی که بخواهید همزمان با مدرسه و دانشگاه زبان بخوانید می توان در زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری پیشرفت کرد.



کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان

با توجه به موارد ذکر شده مدرسین و اساتید تدریس خصوصی می توانند در زمینه های مختلفی فعالیت داشته و در فصل تابستان هم درآمدزایی داشته باشند.


1- اگر مدرس ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری هستید می توانید در فصل تابستان کلاس های تقویتی برگزار کنید و یا به صورت کنکوری درس بدهید تا در این فصل هم درآمد زایی داشته باشید.

2- اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و یا هر زبان خارجی دیگری فعالیت دارید در فصل تابستان کار شما برای جذب شاگرد راحت تر است. البته تمامی اساتید اگر توانایی داشته باشند می توانند در این زمینه همراه با زمینه تخصصی خودشان فعالیت کنند. برای جذب شاگرد در زمینه اموزش زبان و یا هر زمینه دیگری می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا در همین سایت ایران مدرس تبلیغ بدهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس خوب و موفق با درآمد بالا داشته باشیم ؟

3- می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی موسیقی، گیتار، پیانو، هنر، نقاشی، خوشنویسی و .... در تابستان فعالیت داشته باشید و درامد کسب کنید. اتفاقا این موارد در فصل تابستان متقاضی بالایی هم دارد و اگر توانایی دارید فرصت فعالیت در این زمینه را از دست ندهید.

4- در فصل تابستان بسیاری از دانشگاهها تعدادی از دروس را ارائه می دهند و دانشجویان این دروس را به صورت اینترنتی و یا غیر حضور اخذ می کنند. اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارید دروسی مانند ریاضی عمومی 1 و 2، فیزیک عمومی، استاتیک، معادلات دیفرانسیل و دروس پایه رشته های فنی مهندسی و .... ممکن است در فصل تابستان ارائه شود. فعالیت در زمینه آموزش خصوصی این دروس هم می تواند مفید باشد. چون معمولا این دروس را دانشجویانی اخذ می کنند که یک بار افتاده اند و در ضمن زمان برای یادگیری چنین دروسی زیاد نیست، در نتیجه تقاضا برای کلاس های خصوصی آن می تواند زیاد باشد.

5- اساتید و مدرسین در فصل تابستان می توانند روی افزایش تسلط خودشان بر دروسی که درس می دهند هم کار کنند و مثلا اگر زیست کنکور درس می دهید و شاگردهای کمی دارید در این فصل می توانید جزوات کنکوری خوبی برای خودتان تهیه کنید تا بعدا برای تبلیغات کار خودتان از آن استفاده نمائید. بخش از این جزوه ها را می توانید به صورت خلاصه شده در همین سایت ایران مدرس با ذکر اسم خودتان ثبت کنید و یا در شبکه های اجتماعی قرار دهید. به این ترتیب بعد از فصل تابستان تعداد شاگردهای بیشتری را به نسبت قبل می توانید جذب کنید.



پیشنهاد می شود مقاله بهترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل را هم بخوانید.

با توجه به موارد ذکر شده، با وجود اینکه به نظر می رسد در فصل تابستان تقاضا برای تدریس خصوصی کمتر است، باز هم می توانید در زمینه های فعالیت داشته باشید و با جذب شاگرد در همین فصل هم درآمد کسب نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1151 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
عرفان نریمانی دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

بهترین اهرم برای جذب و داشتن شاگرد در تابستان به نظر من داشتن تبلیغات مستمر با تاثیر گذاری بلند مدت است. مثلا شما از هر ابزار و شیوه که قبلا برای تبلیغات استفاده می کردید باید دست نکشید و علاوه بر ان به روش های دیکر که شاید کمتر نتیجه هم میدهد هم دست بزنید. چون اسم شما و اگهی شما باید دیده شود به هر نحوی...... ضمنا یکی دیکر از موثرترین روشها که من خودم به شخصه از ان بسیار استفاده می کنم تدریس در اموزشکاه ها هست. حتی به قیمت پایین چون هدف من ایجاد فضایی هست که اسمم در ان شنیده شود. این خود تبلیغات برای بلند مدت هست. از عوامل دیگر فن بیان قدرت کلام و جزوه تالیفی هست. موفق باشید

ادریس اسکندری پنج شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱

به نام خدا اگر در رشته های فنی و مهندسی تحصیل کرده اید قطعا در دوران تحصیل برای شما هم مواقعی پیش آمده است که نیاز به نرم افزارهای رشته تان را پیدا کرده اید در حالی که نحوه¬ی کار با آن ها را نمی دانستید. احتمالا در آن لحظه دو فکر در سرتان آمده است: 1- افسوس این که کاش قبل تر زمانی که سرتان خلوت تر بوده است این نرم افزارها را فراگرفته بودید. 2- برنامه ریزی این که در اولین فرصت یعنی تعطیلات تابستان آینده به فراگیری این نرم افزارها بپردازید. در برنامه ریزی های دانشگاهی عملا زمانی در برنامه ی ترمی برای آموزش نرم افزارهایی مثل ABACUS ، Solid Works، ANSYS، Auto CAD و ... وجود ندارد، بنابراین تابستان بهترین فرصت برای تدریس نرم افزارهای دانشگاهی است. اگرچه در تابستان تدریس دروس به دلیل فراغت نسبی دانشجویان، دچار کاهش می¬گردد ولی مدرسین حرفه ای باز هم نگران نیستند چون می توان به گونه ی دیگری از این وضعیت استفاده نمود. شما اگر در نرم افزاری تسلط دارید و فردی علاقه مند به تدریس هستید قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما فعالیت در زمینه¬ی تدریس نرم افزار تخصصی شما در تابستان است. با آرزوی موفقیت ادریس اسکندری

فاطمه حمیدی اصل سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

درود بر شما به نظر بنده بسیاری از دانش آموزان در دوران تحصیل از داشتن معلم خصوصی بهره ای نبردند و نتیجه آن را دیدند. به عنوان یک آموزگار ریاضی پیشنهاد میدهم برای تقویت دروس پشت سر گذاشته شده مانند ریاضی، در تابستان تدریس خصوصی انجام شود تا بویژه دانش آموزان در ادامه ی راه به مشکل بر نخورند و قوی تر ادامه دهند. با سپاس

محمدی سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

من فکر می کنم در تابستان فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان از همه ی موارد ذکر شده بهتر است. یا اگر بتونی در زمینه تدریس دروس کنکوری خصوصا زیست رشته تجربی فعالیت داشته باشی که خیلی عالی است. برای درس هایی مانند ریاضی و فیزیک به صورت تقویتی خیلی تقاضایی وجود نداره مگر اینکه بخوای کنکوری تدریس کنی که اون هم جذب شاگرد راحت نیست. یعنی باید شناخته بشی بعد می تونی درامد کسب کنی