ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس ویژه در خرداد ماه

کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس ویژه در خرداد ماه

به اشتراک گذاری

همانطور که می دانید، ایام امتحانات فرا رسیده است و در حال حاضر تقاضا برای تدریس خصوصی در بیشترین حد خود قرار دارد. با درج آگهی تدریس ویژه در سایت ایران مدرس در این ایام به راحتی شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید. همانطور که می دانید سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است (بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) و تبلیغات تدریس شما را در معرض دید هزاران متقاضی تدریس خصوصی قرار می دهد.



برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی + درآمد مدرسین را مطالعه نمائید. به منظور ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی در ایران مدرس، بر روی لینک زیر کلیک نموده، وارد کنترل پنل شوید و در کنترل پنل بر روی عبارت "ثبت آگهی ویژه و نقره ای" کلیک نمائید.



www.IranModares.com



7 دلیل که ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس را توجیه می کند!




  1. آگهی های تدریس ویژه بدون نیاز به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار دارد.

  2. در سایت ایران مدرس، برای افزایش بازدهی و جذب شاگرد مدرسین ویژه، شماره تماس فقط برای آگهی های ویژه نمایش داده می شود.

  3. علاوه بر صفحه اصلی سایت و زیر بخش تدریس خصوصی، در کنار مطالب آموزشی، مقالات آموزشی، مقالات مرتبط با موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، تست های کنکور، جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی و ... هم آگهی های تدریس ویژه مدرسین نمایش داده می شود.


  4. در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم آگهی های تدریس ویژه نمایش داده می شود. در گوگل "تدریس خصوصی کنکور" را جستجو کنید. اولین سایتی که در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. اگر در زمینه تدریس کنکور فعالیت دارید، ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس می تواند برای جذب شاگرد شما بسیار مفید باشد.

  5. آگهی های تدریس ویژه بازدید بالایی دارند. به بازدید آگهی های تدریس ویژه نگاهی بیندازید. بعضی از آگهی های تدریس ویژه 50000 و حتی بیش از 66000 بازدید گرفته اند. بازدید بالای آگهی های تدریس ویژه معادل با جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است.

  6. کاربران به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بیشتری می کنند. درج آگهی تدریس ویژه به این معنی است که مدرس در کار تدریس جدی است که حاضر شده است برای ثبت آگهی هزینه کند.

  7. در تمامی بخش های سایت ایران مدرس (مقالات، دانلود، تدریس خصوصی، کنکور و ... ) آگهی های تدریس ویژه با اولویت بیشتر و بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده می شوند.



مطالعه نمائید: نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی



در خرداد 96 با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس شاگرد جذب نموده و از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنید.


آمار بازدید: 433 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image