ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس در ایران مدرس

کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس در ایران مدرس

به اشتراک گذاری

با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس)، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی



آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.

با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. البته آگهی تدریس خودتان را باید خوب و قانع کننده بنویسید. در این زمینه مطالعه موارد زیر مفید و موثر است.



راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد





اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟









به جرات می توان گفت که بهترین سایتی که می توانید در آن آگهی تدریس ثبت کنید ایران مدرس است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران بوده و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد. تا سال 98 تعداد مدرسین ایران مدرس به بیش از 19000 مدرس می رسد. در ضمن در سایت ایران مدرس هزاران جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ارائه شده و آگهی مدرسان در این بخشها هم نمایش داده می شود. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. مثلا اگر عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... را در گوگل جستجو کنید همواره ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. این باعث می شود تا متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شوند. با درج تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود. درج اگهی تدریس و جذب شاگرد از این طریق به نسبت گرفتن کلاس از آموزشگاهها بسیار بهتر و به صرفه تر است. اگر در این امر شک دارید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.




راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی




اگر در زمینه تدریس، تدریس خصوصی و نیمه خصوصی و ... فعالیت دارید و می خواهید با درج تبلیغات تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی تعداد شاگردانتان را بیشتر کنید و درآمدتان را افزایش دهید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. برای درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟


آمار بازدید: 943 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image