ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس

ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس

به اشتراک گذاری

با ثبت تبلیغ و اگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است، می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید و از کار تدریس درآمد بالایی بدست آورید.

چگونه تبلیغ تدریس خصوصی موفق ثبت نمایم؟ برای درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. همین که در ایران مدرس آگهی تدریس خودتان را ثبت می کنید قدم اول را در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی موفق برداشته اید. در متن تبلیغات خودتان اسم تمامی دروسی که می توانید تدریس نمائید را ذکر کنید. دروسی را تدریس کنید که بر آنها مسلط هستید. در عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مهمترین ویژگی خودتان یا بزرگترین افتخاری که کسب کرده اید را ذکر نمائید (مثلا دبیر رسمی آموزش و پرورش و یا رتبه 50 کنکور سراسری).



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی موفق این مقاله را بخوانید.

چرا در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی درج کنم؟ به جرات می توان گفت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس در این سایت، اگهی شما در معرض دید هزاران متقاضی تدریس قرار می گیرد. بازدید ایران مدرس در ترمهای گذشته و در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای فعال در زمینه اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است و مناسبترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است. تعدادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و آگهی تدریس ریاضی خودشان را در این وب سایت ویژه کرده اند، بیش از 20 بار آگهی خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در ایران مدرس است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 تبلیغ تدریس خصوصی درج شده است.



مطالعه مقاله حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه هم مفید است.

آیا درج تبلیغ در زمینه تدریس و آموزش در ایران مدرس رایگان است؟ شما به صورت کاملا رایگان می توانید در سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید. برای ثبت اگهی تدریس در این وب سایت لازم نیست وجهی بپردازید ولی در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.  آگهی های ویژه تدریس همواره در صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند. در صفحات داخلی سایت هم آگهی های تدریس خصوصی ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. آگهی های ویژه در کنار بیش از 10000 مقاله آموزشی، مطالب دانلودی، تست کنکور، سوال امتحانی و .... هم نمایش داده می شوند. برای مشاهده هزینه آگهی های تدریس ویژه بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید. کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که مدرس و معلم خصوصی به کار خود و نحوه تدریس خود اطمینان دارد و در کار تدریس جدی است و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.


چه روشهای دیگری برای جذب شاگرد به جز ثبت تبلیغ تدریس خصوصی وجود دارد؟ علاوه بر ثبت تبلیغ تدریس خصوصی روشهای بسیار دیگری برای جذب شاگرد وجود دارد. در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی و جذب شاگرد خصوصی ارائه شده است. به همین دلیل اگر در گوگل عبارت جذب شاگرد خصوصی را جستجو کنید خود گوگل عبارت "وب سایت ایران مدرس" را به شما پیشنهاد می دهد. برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی مطالعه این مقاله مفید است. می توانید تراکت توزیع کنید، با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید، در دانشگاهها برای کار تدریس خودتان تبلیغ کنید، وبسایت و یا وبلاگ ثبت نمائید، در همین سایت (ایران مدرس) که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد تبلیغ کنید، در روزنامه و نیازمندیهای همشهری و .... خدمات تدریس خصوصی خودتان را تبلیغ نمائید و یا روشهای مختلف دیگری را استفاده کنید. از سیال سازی ذهنی استفاده نمائید. بر روی کاغذ بنویسید چگونه می توانم شاگرد جذب کنم؟ و برای آن 20 ، 30 و یا 50 پاسخ ارائه دهید. بعد روی همین راه حلها کار کنید. اگر مداومت داشته باشید و خوب تدریس کنید کار به جایی می رسد که دیگر نمی توانید شاگرد اضافه تر قبول کنید.



مطالعه کنید: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

چگونه تعداد شاگردهای خودم را افزایش دهم؟ در مورد روشهای مختلف جذب شاگرد توضیحات کافی ارائه شد و در مقالاتی که در همین سایت ارائه شده است هم می توانید در این زمینه بیشتر مطالعه کنید. اگر در حال حاضر تعداد مشخصی شاگرد خصوصی دارید، برای افزایش تعداد شاگردهایتان می توانید راهکارهای مختلفی را پیش بگیرید. مطمئن ترین راهکار برای افزایش تعداد شاگردها و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی "خوب تدریس کردن" است. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهایتان را به نتیجه ای که مد نظر دارند برسانید، هم همین شاگردها دوباره برای سایر درسهایشان با شما تماس می گیرند و هم دوستان، همکلاسی ها و آشنایانشان را به شما معرفی خواهند کرد. اگر به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید و تنها دغدغه شما نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد به تدریج شاگردهای بیشتر و بیشتری خواهید داشت. روشهای دیگری هم برای افزایش تعداد شاگردهایتان وجود دارد. بیشتر و بهتر تبلیغ کنید. در همین سایت تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید. کارت خودتان را به شاگردهای فعلیتان بدهید و از آنها بخواهید به دوستانشان بدهند. ایمیل دوستان شاگردهایتان را از آنها بگیرید و ایمیل برای جذب شاگرد ارسال کنید و ..... .



در زمینه جذب شاگرد مطالعه مقاله چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟ هم مفید است.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق عمل کنم؟ برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از کار تدریس در مرحله اول باید به تدریس علاقه مند باشید و یا حداقل دروسی را تدریس کنید که خودتان در آن دروس نمره خوبی گرفته اید و از تدریس انها لذت می برید. در مرحله بعد باید تا جایی که می توانید تسلط خودتان بر دروس تدریسی خودتان را افزایش دهید. هر چه مسلط تر باشید تعداد شاگردهای بیشتری خواهید داشت و شاگردهایتان کلاسها را با شما ادامه خواهند داد. باید خوب تبلیغ کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی را امتحان کنید تا همیشه شاگرد داشته باشید. درصدی از درآمد خودتان را برای تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی کنار بگذارید. سعی کنید هر روز بهتر شوید و روشهای نوین و جدید و پربازده تدریس را یاد بگیرید. در نهایت تلاش کنید شاگردهایتان نتیجه بگیرند و مسئولیت کامل آن را به عهده بگیرید. موفقیت شما در تدریس خصوصی در گروه موفقیت شاگردهایتان در درس و تحصیل است.



برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک موفقیت در تدریس کلیک کنید.

حداکثر درآمد تدریس خصوصی چقدر است؟ کار تدریس خصوصی کار خوب و پردرآمدی است. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد. البته همانطور که می دانید در هر کاری بعضی از افراد درامدهای بسیار خوبی دارند و افراد دیگری هم در همان حرفه از شرایط و اوضاع بد کاری می نالند. بنابراین درامد تدریس خصوصی به خود مدرس هم بستگی دارد. در حقیقت درامد مدرسین تدریس خصوصی می تواند در زمره شغلهای پردرآمد ایران قرار بگیرد. در تهران و شهرهای بزرگ مدرسین تدریس خصوصی به خوبی از کار تدریس خصوصی پول در می آورند. بعضی از مدرسین که معروف شده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری (تدریس ریاضی کنکور، تدریس زیست کنکور، تدریس فیزیک کنکور و ....) فعالیت دارند ممکن است برای هر جلسه تدریس مبلغ 300000 تومان و حتی بیشتر هم دریافت کنند. اگر در روز به صورت متوسط سه کلاس داشته باشند، می توان گفت که درامد ماهانه آنها می تواند به 30 میلیون تومان هم برسد. البته تعداد این مدرسین که چنین درآمد های بالایی دارند کم است و حتی تعداد بسیار کمتری از اساتید ممکن است درآمدهای بالاتری هم داشته باشند. تعداد بیشتری از مدرسین به نسبت مبلغ گفته شده درامد پایینتری دارند ولی هنوز درآمد آنها از کار تدریس قابل توجه است. مدرسین تدریس خصوصی به صورت متوسط می توانند از 5 تا 10 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند. البته درامد کار تدریس در ایام امتحانات بیشتر شده و در مقاطع دیگری ممکن است کمی کمتر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 881 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فاطمه پنج شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳

چجوری اگهی مان را دراین سایت ثبت کیم؟؟ - پاسخ: در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.