ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی

7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله 7 روش خوب و موثر برای افزایش عالی و بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com یا سایت های دیگر آگهی تدریس خصوصی مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com توضیح داده شده است. تبلیغات تدریس خصوصی در حال حاضر یکی از بهترین روش های پیدا کردن شاگرد است.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

1- آگهی تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) می توانید تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حالت های مختلف درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس اینجا کلیک کنید. بدون پرداخت هزینه هم می توانید در این وب سایت عضو شده و آگهی داشته باشید. اما، در هر صورت، اگر تبلیغ خودتان را ویژه کنید مشخصات شما بالاتر از سایر اساتید و همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد. بنابراین شانس جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. مطالعه مقاله
قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و افزایش احتمال جذب شاگرد هم مفید است. مدرسین ویژه به تناسب دروس تدریسی خودشان در بخش مقالات و دانلود هم نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید و تبلیغ شما ویژه است، مشخصات شما علاوه بر بخش تدریس خصوصی و صفحه اصلی سایت، در کنار جزوات آموزشی، نمونه سوال های امتحانی و مقالات مرتبط با ریاضی هم نمایش داده خواهد شد.

2- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کاملتر بنویسید

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مقالات متعددی در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و اهمیت آن ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله
بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی را بخوانید. اگر می خواهید جذب شاگرد زیادی داشته باشید باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان به متن تبلیغ شما دقت خواهند کرد و اگر متقاعد شوند که شما استاد مجرب و خوبی هستید برای هماهنگی کلاس با شما تماس خواهند گرفت. سوابق تدریس خودتان و دانشگاهها، مدارس و یا آموزشگاههایی که تدریس کرده اید را ذکر نمائید. افتخارات خودتان را هم در متن تبلیغ ارائه کنید. برای اینکه شانس جذب شاگرد بیشتری داشته باشید اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل در متن تبلیغ ارائه نمائید. مثلا اگر ریاضی تدریس می کنید، ریاضی ششم، ریاضی هفتم، ریاضی کنکور و هر مقطعی را که تدریس می کنید بنویسید.


3- از عکس بهتری برای تبلیغ خودتان استفاده کنید

متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی اولین بار مشخصات شما را در لیست مدرسین می بینند و متن تبلیغات تدریس شما در لیست مدرسین نمایش داده نمی شود. در لیست مدرسین فقط عنوان تبلیغ شما و عکس شما نمایش داده خواهد شد. بسیار واضح است که استاد و مدرسی که عکس مناسبتری را قرار داده است به احتمال بیشتری روی تبلیغ ایشان کلیک می شود و در ادامه اگر متن را هم خوب نوشته باشد شاگرد جذب خواهد کرد. بنابراین بهترین عکسی که دارید را برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان در نظر بگیرید. یک عکس پرسنلی شیک بسیار مناسب است. حتی اگر عکسی باشد که در آتلیه گرفته شده است و بسیار شیک و مرتب می باشد باز هم بازدهی بیشتری دارد. قرار دادن عکس مناسب برای تبلیغات تدریس خصوصی باعث می شود بازدید تبلیغ شما افزایش یابد.

مشاهده فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق و نکات مهم و کلیدی برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق برای جذب شاگرد هم مفید است.

4- فیلم نمونه تدریس ارائه دهید

در همین سایت ایران مدرس امکان دیگری هم برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی اساتید در نظر گرفته شده است. بعد از ورود به پنل کاربری می توانید از گزینه های سمت راست گزینه ثبت نمونه فیلم تدریس خصوصی را مشاهده نمائید. شما می توانید فیلم یا فیلم های کوتاهی را تهیه کنید و قرار دهید. این فیلم در کنار مشخصات شما نمایش داده خواهد شد. اگر ویدیوی تدریس خوبی را قرار دهید و نحوه تدریس عالی شما را به خوبی نشان دهد باعث جذب شاگرد بیشتری خواهد شد. برای مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید. برای تعداد فیلم هایی که می توانید در این وب سایت قرار دهید محدودیتی وجود ندارد.

5- نظرات شاگردهای قبلی را ارائه دهید

شما اگر به مغازه ای مراجعه کنید که مشتریان قبلی آن مغازه قبلا از آن تعریف کرده اند و رضایت داشته اند با اطمینان خاطر بیشتری از آن مغازه خرید خواهید کرد. حتی ممکن است هیچ گزینه دیگری را در نظر نگیرید و مستقیم به همان مغازه بروید. برای خدمات تدریس خصوصی هم همینطور است. اگر شاگردهای قبلی شما از نحوه تدریس شما رضایت دارند بسیار خوب است که نظر ایشان را در متن تبلیغ خودتان قرار دهید. به این ترتیب متقاضیان جدید تدریس خصوصی با اطمینان بیشتری شما را انتخاب می کنند و جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. در صفحه اساتید امکان ثبت نظر مستقیم شاگردهای قبلی هم وجود دارد.

مطالعه کنید:
6 نکته بسیار مهم و کاربردی در رابطه با درج آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

6- جزوه و خلاصه جزوه هم موثر است

راهکار دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بازدید صفحه تبلیغ خودتان در سایت ایران مدرس و در نتیجه احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. در این وب سایت امکان ثبت نمونه سوال امتحانی و یا جزوه و خلاصه جزوه هم در پنل کاربری در نظر گرفته شده است. جزوات ثبت شده شما در صفحه شما در کنار سایر مشخصات شما نمایش داده خواهد شد. در ضمن، در بخش دانلود ایران مدرس هم جزوه شما نمایش داده خواهد شد و ذکر می گردد که جزوه توسط شما ثبت شده است. در نتیجه از این طریق هم ممکن است دانش آموزان و دانشجویان وارد صفحه تبلیغ شما شده و برای کلاس با شما تماس بگیرند.

7- مدرک تحصیلی خودتان را آپلود نمائید

در سایت های اینترنتی مختلف اساتید زیادی ثبت نام کرده اند و برای ارائه دروس مختلف و خدمات تدریس خصوصی اعلام آمادگی نموده اند. مشکلی که متقاضیان کلاس خصوصی دارند این است که نمی دانند به کدام استاد باید اعتماد نمایند. در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت مدرک تحصیلی و رزومه هم برای اساتید در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شما با ارائه مدرک تحصیلی خودتان و یا مثلا کار نامه کنکور و یا مدرک آیلتس و یا هر مدرک معتبر دیگری که دارید می توانید اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی را بیش از پیش جلب نمائید. برای تعداد مدارکی که قرار می دهید هم محدودیتی وجود ندارد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 969 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image