ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 6 نکته بسیار مهم و کاربردی در رابطه با درج آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

6 نکته بسیار مهم و کاربردی در رابطه با درج آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، می توانید برای درج آگهی تدریس خصوصی به صورت رایگان و یا ویژه در همین سایت ایران مدرس اقدام نمائید. ثبت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و با قرار گرفتن در صفحه اصلی سایت بیشتر دیده شوید و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه و هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در این وب سایت بر روی عبارت تعرفه درج آگهی تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد فعالیت دارد و برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول موتورهای جستجو و از جمله گوگل قرار دارد. با درج آگهی در این وب سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب نمائید. برای اینکه اگهی تدریس خصوصی شما بازدهی خوبی داشته باشد فقط اینکه در یک سایت تخصصی مانند ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید کافی نیست و باید خودتان هم برای نوشتن تبلیغ وقت بگذارید و آگهی خوبی را درج نمائید. برای اینکه آگهی تدریس شما بازدهی خوبی داشته باشد در ادامه نکاتی ارائه می شود و مقالاتی هم برای مطالعه بیشتر در این زمینه معرفی خواهد شد.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر
برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و موثر که با استفاده از آن بتوانید شاگردهای زیادی را جذب کنید و از کار تدریس خصوصی به درآمد بالا برسید موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- عنوان آگهی تدریس خصوصی: یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که عنوان تبلیغ خودتان را خوب و مناسب انتخاب نمائید. در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان مهمترین دروس تدریسی را ذکر کنید. عنوان آگهی نمی تواند خیلی طولانی باشد و بنابراین نمی توانید اسم تمام دروس تدریسی را در عنوان تبلیغ بنویسید. در عوض می توانید در متن تبلیغ با جزئیات کامل اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. مثلا در عنوان آگهی تدریس می توانید بنویسید: تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک، ریاضی و فیزیک. علاوه بر اسم مهمترین دروس تدریسی بسیار خوب است که در عنوان تبلیغ ویژگی های خوب کلاس های خودتان و یا افتخارات و نتایج درخشان خودتان در دوران تحصیل و یا در دوران تدریس را بنویسید. مثلا اگر در کنکور رتبه خوبی را کسب کرده اید یا سابقه کاری بالایی در زمینه تدریس خصوصی دارید و یا هر ویژگی و تمایزی که کلاس های شما دارد (مثلا جلسه اول رایگان، تضمینی، قیمت مناسب و ارزان و ....) را در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. عنوان آگهی تدریس خصوصی مانند ویترین مغازه است و اگر ویترین مغازه خوب و شکیل باشد مشتریان زیادی وارد مغازه می شوند. اگر عنوان تبلیغ شما خوب نوشته شده باشد افراد زیادی از بین آگهی های تدریس خصوصی اساتید مختلف ترجیح می دهند تبلیغ شما را ببینند.
پیشنهاد می شود مقاله
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس را هم بخوانید.
2- درج عکس مناسب و خوب برای آگهی تدریس خصوصی: نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که عکس و تصویر خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی شیک و تر و تمیز می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. عکس آگهی تدریس خصوصی هم مانند عنوان آگهی اگر خوب انتخاب شده باشد می تواند به افزایش تعداد بازدید تبلیغ شما کمک زیادی بکند. خود شما هم اگر تعدادی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را در یک سایت مشاهده کنید و در بین این اساتید یکی از مدرسین عکس شیک و مناسب تری را قرار داده باشد حتما ترجیح می دهید در ابتدای کار بر روی تبلیغ ایشان کلیک کنید. بنابراین در انتخاب عکس تبلیغ خودتان دقت کنید. یک عکس خوب، همانطور که گفته شد، می تواند تعداد بازدید تبلیغات تدریس خصوصی شما را به مقدار زیادی افزایش دهد.



3- متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی: همانطور که در بخش های قبل گفته شد، اگر عنوان و عکس خوب و مناسبی را برای آگهی تدریس خودتان انتخاب کنید بازدید آگهی شما افزایش می یابد. اما تنها در صورتی این بازدید کننده ها تبدیل به مشتری و شاگرد برای شما خواهند شد که متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب نوشته باشید. شما باید به هر میزان که می توانید در متن آگهی تدریس توضیحاتی را ارائه نمائید. سوابق تدریس خودتان را ذکر کنید، اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل ارائه نمائید (مثلا اگر ریاضی درس می دهید اسم مقاطع را هم بنویسید. یعنی بنویسید ریاضی ششم، ریاضی هفتم و ....)، افتخارات و سوابق درخشان خودتان را بنویسید و حتی می توانید نظرات شاگردهای موفق قبلی خودتان را بنویسید. به هر میزان متن تبلیغات تدریس شما کاملتر باشد بهتر است. مواردی که اهمیت بیشتری دارد را در پاراگراف اول بنویسید و سایر موارد را در پاراگراف های بعدی بنویسید. توجه داشته باشید ماموریت متن آگهی تدریس خصوصی این است که اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان را جلب نماید. شما به هر میزان توضیحات کاملتری بنویسید در جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی موفق تر خواهید بود. البته واضح است که باید سعی کنید مدارک کافی هم ارائه نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی، رزومه کاری و یا هر مدرک دیگری که دارید هم فراهم شده است. هر موردی که می دانید قرار دادن آن می تواند به جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی کمک کند را قرار دهید.
در زمینه متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و موثر حتما مقاله
بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی و نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید.
4- کلمات کلیدی: گزینه دیگری که امکان ثبت آن برای شما وجود دارد کلمات یا عبارت های کلیدی است. در بخش کلمات کلیدی سعی کنید عبارتهایی که مرتبط با دروس تدریسی شما است و می خواهید وقتی در گوگل جستجو شد تبلیغ شما برای آن موارد نمایش داده شود را ثبت کنید. البته در ایران مدرس شما هر درسی که در متن یا عنوان تبلیغ خودتان ذکر کنید هم برای شما در نظر گرفته خواهد شد و شما برای تمامی درسهایی که در متن و عنوان آگهی هم ذکر کرده اید به کاربران نمایش داده خواهید شد. اما در هر صورت، کلمات کلیدی هم به این منظور می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، تعدادی از کلمات کلیدی که می توانید استفاده کنید به صورت زیر است. موارد زیر فقط مثال هایی هستند و شما به نسبت دروس تدریسی و شهر محل تدریس و ... خودتان می توانید عبارت های کلیدی خودتان را ثبت نمائید.
مثال هایی برای کلمات یا عبارات کلیدی: تدریس خصوصی ریاضی توسط خانم، بهترین معلم ریاضی اصفهان، تدریس شیمی توسط خانم در تبریز، تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمینی، بهترین استاد زیست کنکور در شیراز، جلسه اول رایگان، تدریس خصوصی ریاضی ارزان و ....



5- ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه: همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس می توانید حتی به صورت رایگان تبلیغات تدریس خصوصی داشته باشید و شاگرد جذب کنید. البته واضح است که درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه تاثیر بیشتری دارد و می تواند به جذب شاگرد بیشتر توسط شما و رسیدن به درآمدهای بالاتر شما کمک زیادی بکند. با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین متن معرفی شد می توانید در زمینه هزینه و نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه اطلاعات خوبی را بدست آورید. آگهی های تدریس خصوصی ویژه همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و با رنگی متفاوت از بقیه اساتید نمایش داده خواهند شد. در صفحات داخلی سایت هم مدرسین ویژه بالاتر از سایر اساتید نمایش داده خواهند شد. بنابراین اگر کاربری از طریق موتور جستجوی گوگل و یا به صورت مستقیم و با تایپ کردن اسم سایت وارد ایران مدرس شده باشد، همواره ابتدا مدرسین ویژه را خواهد دید و بعد از آن سایر مدرسین را مشاهده خواهد نمود. در نتیجه احتمال جذب شاگرد برای مدرسین ویژه بالاتر است. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید و در این وب سایت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه ثبت کرده اید، در کنار جزوات، نمونه سوالات امتحانی، تست های کنکور و مقالات آموزشی شیمی ثبت شده در این وب سایت هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. بنابراین مدرسین ویژه از این طریق هم می توانند شانس جذب شاگرد داشته باشند. در این وب سایت بیش از 6000 مطلب آموزشی برای دروس مختلف ثبت شده است.
مطالعه مقاله
قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و افزایش احتمال جذب شاگرد هم مفید است.
6- نکات تکمیلی در رابطه با درج آگهی تدریس خصوصی رایگان و ویژه: در این بخش تلاش شد با ارائه توضیحات کافی راهنمایی مناسبی برای مدرسین و اساتید در زمینه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی فراهم شود. در همین سایت ایران مدرس امکانات دیگری هم وجود دارد که اساتید می توانند با استفاده از این امکانات بازدهی و اثر گذاری تبلیغات تدریس خودشان را افزایش دهند. بعد از ورود به پنل کاربری امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه را هم می توانید مشاهده نمائید. با ثبت جزوه و خلاصه جزوه بازدید صفحه تبلیغ شما و در نتیجه امکان جذب شاگرد شما افزایش می یابد. امکان دیگری که وجود دارد، امکان ثبت نمونه فیلم تدریس خصوصی است. برای اینکه متقاضیان تدریس خصوصی در زمینه نحوه تدریس شما دید خوبی داشته باشند و بتوانید شاگردهای بیشتری داشته باشید، ارائه فیلم نمونه تدریس راهکار بسیار خوبی است. همانطور که گفته شد، می توانید رزومه و یا مدارک تحصیلی خودتان را هم در این وب سایت قرار دهید و اعتماد بیشتری را جلب کنید. امکان معرفی کتابهای تالیفی و یا مورد علاقه خودتان هم در این وب سایت فراهم شده است.
مشاهده
فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق و فیلم چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی هم مفید است.
به عنوان نکته پایانی یادآور می شود اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد و از درج آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت نتیجه خوبی بگیرید باید خودتان هم این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و مواردی که گفته شد را رعایت نمائید. باید برای نوشتن متن و عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان وقت بگذارید و هر از چند گاهی آن را به روز کنید و موارد جدیدی که به نظرتان می رسد را اضافه کنید. به این ترتیب می توانید از تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد نتیجه خوبی بگیرید. مهمترین مزیتی که این روش برای جذب شاگرد دارد این است که واسطه ای در کار نیست و شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید. شماره تماس شما در این وب سایت نمایش داده خواهد شد و متقاضیان کلاس خصوصی مستقیما کلاس ها را با خود شما هماهنگ خواهند کرد.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 826 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image