ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی برترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی

برترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) برترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی است. این وب سایت ویژگیهایی دارد که آن را از تمامی وب سایتهای درج آگهی تدریس و آموزش متمایز می کند. از ویژگیهای برتر ایران مدرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- وب سایت ایران مدرس تا اول سال 98 حدود 19000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین وب سایتهای تدریس را دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟

2- وب سایت ایران مدرس از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل و یاهو کاملا بهینه است. با جستجوی هر عبارت شامل تدریس خصوصی در گوگل وب سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید یافت.

3- وب سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در بین آگهی های غیر مرتبط گم نخواهد شد.

4-این وب سایت بیشترین بازدید را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام عادی سال حدود 10000 بازدید در روز و در ایام امتحانات بین 15000 تا 20000 بازدید است.





پیشنهاد می شود مقاله چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟ را هم بخوانید.

5- در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی برای دانلود قرار دارد. در کنار مطالب دانلودی آگهی تدریس مدرسین هم نمایش داده خواهد شد و بنابراین بازدهی آگهی تدریس و شانس جذب شاگرد مدرسین افزایش می یابد.

6- علاوه بر تدریس خصوصی و مطالب دانلودی، در ایران مدرس مقالات آموزشی، تست های کنکور، کتابهای درسی و غیر درسی، خلاصه جزوات، معرفی رشته های تحصیلی و دانشگاهها و ... قرار داده شده است. این امر باعث شده که وب سایت ایران مدرس به یک محیط کاملا آموزشی تبدیل شده و در چنین محیطی درج آگهی تدریس برای مدرسین بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

7- تعداد زیادی از مدرسینی که آگهی ویژه در ایران مدرس ثبت نموده اند، آگهی تدریس خود را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده تاثیر گذاری و بازدهی درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



مطالعه مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! هم مفید است.

8- در وب سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و کتاب برای مدرسین هم وجود دارد. مدرسین با ثبت جزوه یا خلاصه جزوات در ایران مدرس می توانند روند تدریس خود را تشریح کرده و به این شکل نیز جذب شاگرد بیشتری داشته باشند.

9- در بخش کنکور ایران مدرس مدرسینی که آگهی ویژه ثبت نموده اند نشان داده خواهند شد. بنابراین با درج آگهی در این سایت، در زمینه تدریس دروس کنکوری نیز می توانید فعالیت داشته باشید.

10- ثبت آگهی تدریس خصوصی در وب سایت ایران مدرس راحت و رایگان است و تنها در صورت تمایل برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه مبلغ مناسبی را به صورت ماهانه پرداخت می کنید.



مطالعه مقاله روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم پیشنهاد می کنیم.

با توجه به موارد ذکر شده واضح است که سایت ایران مدرس مناسبترین گزینه برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی است. برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. برای مطالعه در زمینه "نحوه درج آگهی تدریس خصوصی پربازده" بر روی لینک زیر کلیک کنید.


اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟





درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image