ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه مشاهده قیمت های جدید و بدون واسطه تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403

نحوه مشاهده قیمت های جدید و بدون واسطه تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده قیمت های جدید و بدون واسطه تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 توضیح داده می شود. برای اینکه بتوانید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی مجرب و با سابقه خانم و آقا و قیمت های درخواستی ایشان برای کلاس های خصوصی به صورت ساعتی و جلسه ای را مشاهده نمائید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (همین سایت) www.IranModares.com مراجعه نمائید.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها
بر روی لینک مشاهده لیست مدرسین خصوصی در ایران مدرس کلیک کنید تا هم لیست کامل اساتید را ببینید و هم مشاهده کنید که هر استاد چه قیمت را برای کلاس های خصوصی خودش در نظر گرفته است. همانطور که گفته شد، در سایت ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و هر قیمت که برای کلاس های خصوصی در سایت ذکر شده است برای خود استاد می باشد و با هر هزینه ای که در نظر دارید می توانید در این سایت یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید. در ایران مدرس شماره تماس مستقیم مدرسین خانم و آقا هم ارائه شده است و می توانید با خود مدرسین در تماس باشید و حتی برای کلاس های خودتان تقاضای تخفیف کنید. نکته خوبی که وجود دارد این است که بسیاری از مدرسین در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان برگزار می کنند و در نتیجه هیچ ضرری متوجه شما نخواهد بود. تعدادی از قیمت های جدید و بدون واسطه در سال 1402 و 991403 که توسط اساتید در ایران مدرس درج شده است در ادامه قابل مشاهده می باشد.
تدریس خصوصی زبان کودکان و نوجوانان توسط مدرس خانم هزینه تدریس: هر ترم 200 تومان
تدریس دوره متره و برآورد، صورت وضعیت، صورت جلسه نویسی، تعدیل هزینه تدریس: هر ساعت 180 هزار تومان
تدریس تضمینی زبان انگلیسی و آزمونهای IELTS و TOEFL هزینه تدریس: توافقی
تدریس زبان انگلیسی مقاطع کودکان، راهنمایی، دبیرستان با کتب Headway ,First Friend هزینه تدریس: 160 هزارتومان یک ساعت و نیم
آموزش زبان اسپانیایی خوزستان اهواز هزینه تدریس: 190000
آیلتس, تافل و مکالمه زبان به راحتترین و آسانترین شیوه هزینه تدریس: 190,000 تومان
آموزش خصوصی نقاشی طراحی . سیاه قلم . پاستل مداد رنگی .... هزینه تدریس: توافقی

مطالعه مقاله
نحوه تشخیص قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.
علاوه بر دروس تدریسی، برای اساتید ثبت نامی در ایران مدرس مشخصات کامل دیگری از جمله سوابق تدریس، دانشگاه محل تدریس، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و .... ثبت شده است. قیمت درخواستی هر استاد در سال 1402 و 1403 را در کنار مشخصات کامل ایشان خواهید دید و انتخاب درستی خواهید داشت. برای انتخاب استاد و معلم خصوصی فقط روی ارزان هماهنگ کردن کلاس ها تاکید نداشته باشید. در نظر داشته باشید شما اگر هزینه خیلی پایینی پرداخت کنید و فرضا 10 جلسه کلاس هم برگزار نمائید، اگر خوب نتیجه نگیرید همان هزینه ای که پرداخت کرده اید و در ضمن زمان ارزشمند شما هم از دست می رود. بنابراین اینکه یک معلم خوب را در کنار خودتان داشته باشید و کلاس های با کیفیتی برگزار گردد را در اولویت اول قرار دهید. البته واضح است که از بین اساتید خوب می توانید با معلمی که نرخ مناسب تری برای کلاس های خصوصی خودش در نظر دارد کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتید برای کلاس های خصوصی خودشان قیمت هایی که مد نظر دارند را اعلام نموده اند. با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه هم لیست کامل اساتید و هم هزینه درخواستی مدرسین برای کلاس های خصوصی به صورت ساعتی و جلسه ای را مشاهده نمائید.
مطالعه کنید:
جدیدترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1572 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image