ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی و کلاسهای آموزش خصوصی

قیمت تدریس خصوصی و کلاسهای آموزش خصوصی

به اشتراک گذاری

قیمت تدریس خصوصی و کلاسهای آموزش خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. برای اطلاع از نرخ و هزینه کلاس های تدریس خصوصی، مقالاتی که در این سایت ارائه شده است را مطالعه نمائید.

در سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی و قیمت و هزینه جلسات تدریس خصوصی ارائه شده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی برای بسیاری از افراد مهم است و حین جستجو برای مدرس خصوصی مد نظرشان مرتبا هزینه و قیمت را چک می کنند و می خواهند یک مدرس خصوصی خوب و با تجربه را با قیمت پایین هماهنگ کنند. همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی مقدار ثابتی ندارد. به عنوان مثال برای یک جلسه یک ساعت و نیم کلاس خصوصی ریاضی بعضی از مدرسین مبلغ 20000 تومان را ممکن است درخواست کنند و مدرسین دیگری هم همان یک جلسه را با مبلغ 100000 تومان برگزار نمایند. شاید تعجب کنید اگر بدانید بعضی از مدرسین در شهرهای بزرگ هم برای یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی کنکور ممکن است مبلغ 400000 تومان یا بیشتر را دریافت کنند. بنابراین کلاسهای تدریس خصوصی هزینه و قیمت ثابتی ندارد و در بازه 10 هزار تومان تا 500 هزار تومان (در شرایط خاص) می تواند متغییر باشد.



پیشنهاد می شود مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را هم بخوانید.



قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد. بعضی از مدرسین که در زمینه خاصی فعالیت دارند (مانند تدریس کنکور یا یک نرم افزار صنعتی خاص و ....) قیمت های بسیار بالایی را برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کنند.البته هر مدرس و معلمی که در زمینه کنکور فعالیت می کند چنین درآمدی ندارد. بعضی از مدرسین که سالهای سال در زمینه آموزش کنکور فعالیت داشته اند و مدرس رتبه های برتر کنکور هستند و معروف شده اند برای کلاسهای خصوصی قیمت های نجومی درخواست می کنند. در حالت عادی بسته به نیاز شما و بسته به سایر عوامل مدرس خصوصی مناسب با قیمت مورد نظر خودتان را می توانید پیدا کنید. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید). مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان و برای خدمات تدریس خصوصی ای که ارائه می دهند در جزئیات آگهی تدریس خودشان هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی را ارائه کرده اند. بعد از مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عنوان آگهی هر مدرس کلیک نموده و هزینه آگهی تدریس را مشاهده نمائید. مزیت این کار این است که شما قیمتهای به روز و با تاریخ روز را می توانید مشاهده نمائید. قیمت تدریس خصوصی و کلاسهای آموزش خصوصی مهم است. ولی مهم تر از آن نتیجه گرفتن خودتان است. کلاسهای تدریس خصوصی را با هدف نتیجه گرفتن هماهنگ کنید و اگر کمی قیمت بالاتری پرداخت کردید، در صورتیکه منجر به نتیجه گرفتن شما شود، ارزشش را دارد. برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مقالات زیر را مطالعه نمائید.

هزینه تدریس خصوصی چقدر است؟



نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه





هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی



تدریس خصوصی ساعتی چند؟



قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان



هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها



نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی



قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)



قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور، متوسطه و دانشگاه



قیمت تدریس خصوصی ریاضی + کلاس خصوصی ارزان ریاضی



نرخ و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی



قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی



اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی



کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 485 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image