ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جدیدترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98

جدیدترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98

به اشتراک گذاری

تعدادی از جدیدترین قیمت های کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 در این مقاله ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 اطلاعات خوبی بدست آورید ادامه این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد می شود ویدیوی هزینه کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 با نرخ ارزان را هم در این زمینه مشاهده نمائید.

در تصویر زیر تعدادی از قیمت های ثبت شده توسط اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس علاوه بر ارائه لیست کامل دروس تدریسی خودشان، ذکر کرده اند که در سال 98 برای کلاس های تدریس خصوصی چه قیمتی را در نظر دارند. در عکس زیر تعدادی از این قیمت ها را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده رزومه اساتید و قیمت کلاس های هر استاد در سال 98 یا هر زمان دیگری بر روی عبارت مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


نرخ تدریس خصوصی 98

با توجه به عکس بالا که قیمت های ثبت شده توسط تعدادی از اساتید در ایران مدرس را نشان می دهد موارد زیر حائز اهمیت است:

1- بسیاری از اساتید و مدرسین ثبت نامی در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" و یا "تماس بگیرید" را ذکر نموده اند. اگر رزوه و سوابق تدریس این اساتید را پسندیده اید و می خواهید با این اساتید کلاس خصوصی داشته باشید برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس های ایشان باید تماس بگیرید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم ذکر شده است و می توانید با خود استاد تماس بگیرید و قیمت کلاس را بپرسید و حتی تقاضای تخفیف کنید.


مشاهده فیلم قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 هم در این زمینه مفید است.

2- اساتیدی که در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند به نسبت قیمت های نشان داده شده در تصویر بالا ممکن است با نرخ بالاتری کار تدریس را انجام دهند. هزینه کلاس های خصوصی در سال 98 و یا هر زمان دیگری به پارامترهای مختلف از جمله سابقه تدریس استاد و معلم تدریس خصوصی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم، شهر محل تدریس، زمان و مکان برگزاری کلاس ها، تعداد جلسات، درسی که قرار است تدریس شود، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس ها و کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها و .... بستگی دارد.

3- هزینه های ذکر شده در تصویر بالا از 30 هزار تومان تا 90 هزار تومان می باشد. به صورت متوسط می توان قیمت کلاس ها را 60 هزار تومان برای هر جلسه در نظر گرفت. البته قیمت کلاس ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و برای یک درس یا نرم افزار خاص ممکن است یک استاد و معلم تدریس خصوصی هزینه بالاتری را در نظر داشته باشد.

مطالعه مقاله
نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 98 هم مفید است.

4- در مقالات متعددی در همین سایت ایران مدرس در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان توضیح داده شده است. اگر در سل 98 می خواهید کلاس های خصوصی را با قیمت ارزان هماهنگ نمائید مطالعه مقاله
نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان می تواند برای شما مفید باشد. قیمت های ذکر شده در تصویر بالا برای کلاس های تدریس خصوصی برای فروردین 98 است. در زمان های دیگر ممکن است قیمت ها متفاوت باشد و همانطور که گفته شد بعضی از اساتید ممکن است با قیمت پایینتر و یا بالاتری کار تدریس را انجام دهند.

5- در قیمت های ذکر شده در تصویر بالا بعضی از اساتید هزینه را به ازای یک جلسه 1 ساعت و نیم ذکر نموده اند و بعضی دیگر هزینه را به ازای هر ساعت تدریس ارائه نموده اند. وقتی که نرخ کلاس ها را بررسی می کنید به این نکته هم توجه داشته باشید.

6- برای خوب نتیجه گرفتن از کلاس های تدریس خصوصی فقط ارزان بودن کلاس نباید برای شما ملاک باشد. سعی کنید با یک معلم خوب و مجرب کلاس داشته باشید هر چند هزینه درخواستی ایشان کمی بالاتر باشد. واضح است که کالا یا خدمات خوب و با کیفیت هزینه بیشتری دارد.

7- اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما هزینه پایین تری داشته باشد می توانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان در کلاس های نیمه خصوصی استفاده کنید و هزینه را دو نفری پرداخت نمائید.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی و کلاس های خصوصی سال 98

عبارت های کلیدی: جدیدترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98، هزینه کلاس خصوصی در سال نود و هشت، بهترین نرخ کلاس های خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1618 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image