ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی شماره تلفن معلم شیمی

شماره تلفن معلم شیمی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی شماره تلفن معلم شیمی هستید .... اگر می خواهید شماره تماس دبیر شیمی، استاد خصوصی شیمی کنکور و .... را مشاهده کنید .... در هر صورت این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی شیمی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده شماره تلفن معلم های شیمی بر روی لینک معلم خصوصی شیمی کلیک کنید. مطالعه مقاله شماره تماس اساتید و معلم های تدریس خصوصی شیمی هم مفید است.

شاید برای موفقیت در کنکور قصد دارید درس شیمی را بسیار خوب بزنید و قصد دارید یک معلم شیمی کنکور خوب را در کنار خودتان داشته باشید .... ممکن است در مقطع یازدهم مشغول به تحصیل باشید و بخواهید از کلاس های تدریس خصوصی شیمی یازدهم برای یادگیری بهتر این درس استفاده کنید .... شاید شماره تلفن معلم های شیمی را برای استفاده از خدمات تدریس خصوصی شیمی در کرج، تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و یا هر جای دیگر ایران لازم داشته باشید .... یا ممکن است برای گرفتن نمره اول در کلاس در درس شیمی قصد دارید یک استاد شیمی خوب را در کنار خودتان داشته باشید .... در هر صورت، با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کامل اساتید و معلم های شیمی در همین سایت ایران مدرس را مشاهده نمائید. در این وب سایت هیچ واسطه ای در کار نیست و برای تمامی مدرسین و اساتید تدریس خصوصی هم رزومه کاری و سوابق تدریس و هم شماره تلفن نمایش داده شده است. تعدادی از اساتید برای درس شیمی جزوات خوبی را هم ثبت نموده اند و حتی برخی از اساتید فیلم نمونه تدریس خصوصی برای درس شیمی هم ثبت کرده اند (کلیک کنید: مشاهده فیلم های تدریس خصوصی شیمی). برای تعدادی از اساتید نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است و تعدادی از مدرسین شیمی رزومه کاری و حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم در این وب سایت قرار داده اند. بنابراین می توانید با در دست داشتن اطلاعات کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و از طریق شماره تماس خود اساتید با ایشان در ارتباط باشید.

پیشنهاد می شود مقاله
بهترین مدرس شیمی کنکور و معلم شیمی برای تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

در ادامه توضیحات ارائه شده توسط برخی از مدرسین شیمی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. برای مشاهده شماره تماس و مشخصات کامل مدرسین شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

شیمی کنکور و المپیاد و نهایی در تهران با 20 سال سابقه تدریس و مدرس پروازی تضمینی


درصد شیمی بالای 90 توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دو رقمی، مدرس شیمی باید فقط تحصیلات شیمی داشته باشد و فقط درس شیمی کنکور را تدریس کند تا شیمی را بفهمید و نه همه دروس را با هم تدریس کند. تدریس با تکنیک ویژه تستی برای مسایل شیمی با سرعت بالا، تدریس روان مفاهیم شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم برای کنکور و نهایی، با 20 سال سابقه تدریس و دارای درصد شیمی 100 در کنکور سراسری.





تدریس خصوصی شیمی دوره متوسطه دوم ( دهم - یازدهم - دوازدهم) و کنکور (نظام جدید - نظام قدیم) - آزمون ورودی تیزهوشان - طراح سوالات و تستهای انحصاری و مکمل - مدرس رتبه های برتر به روش ELOC

تدریس خصوصی شیمی مقاطع دهم / یازدهم / دوازدهم، شیمی 1 / شیمی 2 / شیمی 3 / شیمی پیش دانشگاهی (نظام قدیم)، کنکور تجربی ( پزشکی - دندانپزشکی - داروسازی ...)، کنکور ریاضی ( برق - عمران - مکانیک ...)، کنکور 99 (شامل نظام قدیم و نظام جدید) - مهارت تست زنی در کم تر از 30 ثانیه به روش ELOC، شیمی عمومی دانشگاه (چارلز مورتیمر)، به همراه جزوه کامل کنکوری (نکته و تست) و تست های تالیفی و مکمل کنکوری

توضیحات ارائه شده در بالا توسط دو نفر از اساتید شیمی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. همانطور که گفته شد، برای تمامی معلم های خصوصی شیمی در همین سایت ایران مدرس شماره تلفن هم نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم با اساتید در ارتباط باشید. توضیحات ارائه شده در بالا هم نشان می دهد که اساتید ثبت نامی در این وب سایت اساتید خوب و با تجربه ای هستند. برای اینکه لیست کامل مدرسین شیمی را ببینید بر روی لینک هایی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید. در ادامه آگهی های تدریس خصوصی دو نفر دیگر از اساتید شیمی را می توانید مشاهده نمائید. با استفاده از شماره های ارائه شده برای اساتید مستقیما با خود مدرسین تماس بگیرید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. بعضی از اساتید شماره موبایل ارائه نموده اند و برخی دیگر شماره تلفن و شماره تماس ثابت خودشان را ذکر نموده اند.

تدریس خصوصی شیمی دهم ، یازدهم و شیمی دوازدهم ( ویژه دانش آموزان دختر )

دبیر شیمی دهم ، یازدهم و دوازدهم ( دوره ی دوم متوسطه ) در مدارس و آموزشگاههای تهران، تدریس مفهومی و حل سوالات پرتکرار سالهای گذشته، تدریس خصوصی و گروهی ، شیمی دهم ( شیمی ۱ ) ، شیمی یازدهم ( شیمی ۲ ) و شیمی دوازدهم (شیمی ۳) با استفاده از جزوه تالیفی و کتاب همراه با آموزش نکات ویژه و کلیدی مطرح در آزمونهای پایانی، آموزش مفهومی کتابهای شیمی ، دهم ، یازدهم و دوازدهم، آزمونهای هفتگی و ارایه بیلان پیشرفت تحصیلی، تدریس شیمی با استفاده ازکتب مبتکران ، گاج ، و ... ویژه، اموزش دروس شیمی دوره دوم متوسطه با استفاده از جزوات تالیفی نوشته شده پیشرفته تر ازسطح کتب درسی، جمع بندی مطالب موجود در کتب شیمی دوره متوسطه دوم ( دهم ، یازدهم و دوازدهم)

تدریس مفهومی و کنکوری شیمی در تبریز ( ویژه دختران)

تدریس مفهومی و فوق العاده شیمی برای دانش آموزان در هر سطح علمی برای گرفتن نتیجه عالی در امتحانات و کنکور سراسری، یکی از دغدغه های دانش آموزان این است کتابهای بسیار و متنوعی در بازار وجود دارد و دانش آموزان تصور میکنن برای موفقیت، تمامی این کتاب ها باید خریداری و مطالعه شود; که عملا به دلیل کمبود زمان و هزینه بالای کتاب ها این امر ممکن نیست، شما میتونید بجای این مورد از دبیری استفاده کنید که مسلط به تمامی این کتاب هاست و در کنارشون بی نیاز از این کتاب ها و منابع متعدد و گیج کننده باشید. توسط مدرس با سابقه و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه ایران ،شیمی را به راحتی می توانید به نقطه قوتتان تبدیل کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
سایت مدرسین و معلمین خصوصی شیمی در تمامی مقاطع را بخوانید و فیلم بهترین معلم های تدریس خصوصی شیمی را هم ببینید.

عبارت های کلیدی: شماره تماس دبیر شیمی، استاد خصوصی شیمی کنکور، شماره معلم خصوصی شیمی، شماره تلفن استاد شیمی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6928 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image