ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کار تدریس خصوصی در تهران

کار تدریس خصوصی در تهران

به اشتراک گذاری

اگر ساکن تهران هستید و می خواهید کار و شغل تدریس خصوصی داشته باشید مطالعه این مقاله برای شما مفید است. کار تدریس خصوصی خصوصا در تهران پتانسیل درآمدزایی بالایی دارد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بازار تدریس خصوصی در تهران

کار تدریس خصوصی در تهران به نسبت سایر شهرهای ایران بازار کار و درامد بهتری دارد. بسیاری از معلم های کنکور و سایر دروس در تهران درامد های بسیار خوبی دارند. اگر ساکن تهران هستید و به کار و شغل تدریس خصوصی علاقه دارید می توانید با عملکرد درست در این زمینه به درآمدهای خوب و بالایی برسید. البته همانطور که می دانید یکی از مشکلات اصلی در تهران بحث ترافیک است و مدرسین تدریس خصوصی که آموزش در منزل را انجام می دهند همواره با ترافیک درگیر هستند. مثلا اگر شما ساکن غرب تهران باشید و کلاسی در شرق تهران حول و حوش مجیدیه، رسالت، پیروزی، تهرانپارس، دروس و یا سایر محلات شرق تهران داشته باشید تقریبا همان زمانی که در کلاس هستید را باید در مسیر رفت و برگشت باشید. البته با تدریس خصوصی آنلاین این مشکل تا حد زیادی بر طرف می شود. روش دیگری هم که برای غلبه بر این مشکل وجود دارد این است که کلاس هایی که نزدیک خودتان نیستند را قبول نکنید. وقتی در این کار پیشرفت می کنید و شاگردهای زیادی پیدا می کنید می توانید موارد که از شما دور هستند را قبول نکنید. با تمام این تفاسیر و مشکلات و چالش هایی که مدرسین خصوصی در تهران دارند باز هم فعالیت در این زمینه می تواند درآمد خوبی داشته باشد. جمعیت بالایی که در تهران متمرکز است در هر زمینه ای به خدمات نیاز دارد و شما با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و ارائه خدمات خوب می توانید کاملا موفق شوید.

مطالعه مقاله
تدریس خصوصی در تهران، موسسه تدریس خصوصی درتهران هم مفید است.

برای اینکه در زمینه شغل تدریس خصوصی در تهران موفقیت های زیادی داشته باشید و به درامدهای خوب برسید باید مواردی را در نظر بگیرید. اولا درسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید و متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارد. در هر زمانی بعضی از دروس متقاضیان زیادی دارند. ممکن است شما در آموزش یک نرم افزار مهارت خوبی داشته باشید. شاید بتوانید حسابداری را برای بازارکار تدریس کنید و یا در زمینه آموزش کامپیوتر و اکسل و ورد و ... تبحر دارید. ممکن است نرم افزارهای تخصصی رشته های فنی مهندسی مانند اتوکد، اباکوس، سالیدورکس و ... را خوب بتوانید تدریس کنید. در حالت دیگر شاید شما بر زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ... تسلط داشته باشید و یا ریاضی و فیزیک و زیست را بتوانید خوب تدریس کنید. در هر صورت باید درسی را انتخاب کنید که از درس دادن آن لذت می برید و خودتان همیشه در مدرسه و دانشگاه نمرات خوبی می گرفتید. در مرحله بعد بر آن درس مسلط شوید و سراغ روش های مختلف جذب شاگرد بروید. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی در تهران باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. اوایل کار ممکن است کمی سخت باشد ولی اگر روی خودتان کار کنید و عایل درس بدهید و متمایز شوید حتما متقاضیان زیادی خواهید داشت. برای جذب شاگرد می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را درج نمائید.

مطالعه مقاله
چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟ و مشاهده فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی هم مفید است.


اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید راهکار خوبی که برای کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی در تهران وجود دارد این است که در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید. به هر حال کنکور آزمون بسیار مهمی است و والدین برای موفقیت فرزندان خودشان حاضر هستند هزینه بالایی پرداخت کنند. اگر شما در زمینه آموزش دروس کنکوری به صورت اصولی و درست فعالیت داشته باشید می توانید درآمدهای خوبی را بدست آورید. حتی می توانید با توجه به کارنامه کنکور خودتان درسی را تدریس کنید که در آن درس درصدهای بالاتری را بدست آورده اید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری در تهران به عنوان کار اصلی و یا شغل دوم و پاره وقت درامد خوبی دارد. اگر مثلا در کنکور درس زیست شناسی را خیلی خوب زده اید به صورت تخصصی روی تدریس زیست کنکور متمرکز شوید و به یک معلم زیست کنکور موفق و پردرآمد تبدیل شوید. زمینه کاری دیگری که وجود دارد تدریس زبان انگلیسی است. تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و گروهی همواره متقاضیان خودش را دارد و زمینه ای است که ایام تعطیلات هم بر روی آن اثر ندارد و حتی بازارکار تدریس زبان در ایام تعطیلات داغ تر هم می شود. در هر کدام از این زمینه های پرمتقاضی که توانایی و علاقه دارید فعالیت خودتان را شروع کنید و مطمئن باشید اگر خوب عمل کنید در تهران بازار کار بسیار خوبی وجود دارد و می توانید موفقیت های بسیاری را بدست آورید.

مطالعه کنید: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم

با توجه به مواردی که ارائه شد و به عنوان جمع بندی می توان گفت کار و شغل تدریس خصوصی در تهران بازارکار خوبی دارد و با انتخاب درست دروس تدریسی با توجه به علاقه و توانایی های خودتان، تسلط 100 درصدی بر دروسی که تدریس می کنید و امتحان کردن روش های مختلف جذب شاگرد و تعهد به این کار و به موفقیت رساندن شاگردهایتان می توانید بسیار موفق شوید و درآمدهای بالایی را بدست آورید. مطالعه کنید: چگونه بهترین تدریس خصوصی را داشته باشیم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1115 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image