ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ویژگی های آموزشی مدرس

ویژگی های آموزشی مدرس

به اشتراک گذاری

ویژگی های علمی و آموزشی مدرس در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه در زمینه ویژگی های علمی و آموزشی مدرس و معلم ادامه این مطلب را بخوانید.


ویژگی آموزش مدرس


در این مقاله در رابطه با ویژگی های آموزشی مدرس توضیح داده می شود. اگر معلم ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری، کامیپوتر و ... هستید این مقاله برای شما مفید است.


-به شاگردان خود اجازه سخن گفتن و سؤال کردن را بدهید و سخنان آنان را بدون دلیل قطع نکنید. به راستی مگر تنها ما معلمان حق سخن گفتن و سؤال کردن داریم؟


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی


-پزشک روانشناسی می گفت: «جاذبه پیش از ساختن است.» پس به این نکته مهم توجه کنید و تا ارتباط صحیح و با جاذبه ای بین خود و مخاطبانتان به وجود نیاورده اید، به تعلیم و تربیت و ساختن آنان کمتر رو بیاورید و یا حتی به این کار اقدام نکنید.



-یکی از ویژگی های هر استاد، تسلط علمی او بر موضوع و محتوای درس است. حتما برای تدریس خود، پیش مطالعه داشته باشید; زیرا چنانکه گفته اند: «بی مایه فطیر است » . همچنین سعی کنید که مشکلات روزمره زندگی مانند مشکلات اقتصادی، دلیلی برای مطالعه نکردن و مانعی برای علم اندوزی تان نگردد.


پیشنهاد می شود مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.


-با توجه به شرایط، از دادن سؤالات و تمرین های مناسب به دانش آموختگان غفلت نورزید تا بتوانید کیفیت آموزش و تدریس خود را ارزیابی کنید و ارتباط مستمر میان شاگردان با مطالب درسی شان برقرار بماند.


-در صورت امکان و پیش از آغاز هر درس، در مورد مطالب دروس قبلی، از دانش آموزان و دانشجویان خود - اگر چه از یک نفر باشد - سؤالاتی بکنید; زیرا این کار به رشد کیفی آموزش کمک می کند علاوه بر این، به تجربه ثابت شده است که فراگیران معمولا درس استادان پرسشگر را مطالعه می کنند، ولی به مطالعه درس استادان دیگر کمتر توجه نشان می دهند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 8 نکته کلیدی برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی


-در زمان های مناسب از برگزاری آزمون های غیر موظف غفلت نورزید و پاسخ صحیح سؤالات آزمون و نتیجه آن را در اسرع وقت به شاگرد یا شاگردان بگویید.


-کتاب های کمک درسی و منابعی را که با موضوع و محتوای درسی شاگردان مرتبط است، به آنان معرفی کنید.


-برای تدریس خود طرح و برنامه ریزی درسی داشته باشید; این امر تاثیر بسزایی در کیفیت و کمیت آموزش و تدریس شما خواهد داشت.


پدیدآورنده: عبدالرحیم موگهی


پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.


مشاهده مدرسین تدریس خصوصی


آمار بازدید: 1630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image