ارتباط مستقیم با 30611 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه کلاس خصوصی بگیریم

چگونه کلاس خصوصی بگیریم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در پاسخ به سوال چگونه کلاس خصوصی بگیریم توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاس خصوصی بگیرید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس، این ویدیو را ببینید: فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق

برای اینکه کلاس خصوصی بگیرید در مرحله اول با توجه به علائق خودتان دروسی که تعداد متقاضیان بالایی دارند را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید. در مرحله بعد برای گرفتن کلاس خصوصی در زمینه آموزش این دروس می توانید به روش های زیر عمل کنید:

1- ساده ترین روش این است که با موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید. در تهران و یا هر جای ایران با مراجعه به بخش نیازمندی روزنامه و یا با جستجو در اینترنت می توانید آموزشگاههایی که به مدرس نیاز دارند را پیدا کنید و به آموزشگاه مراجعه نمائید و یا با آنها تماس بگیرید. می توانید با ارتباط با آموزشگاههای مختلف تدریس خصوصی کلاس خصوصی بگیرید.

2- دومین راهکار این است که خودتان به صورت مستقل کار کنید. به این معنی که بدون واسطه و بدون اینکه با آموزشگاهها در ارتباط باشید سعی کنید خودتان به صورت مستقل در زمینه جذب شاگرد اقدام نمائید. این روش مزایایی دارد. از جمله اینکه قیمت کلاس ها را خودتان تعیین می کنید و دیگر لازم نیست درصدی را هر جلسه به آموزشگاهها پرداخت نمائید. برای اینکه از این روش استفاده کنید و کلاس خصوصی بگیرید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید می توانید در زمینه آموزش ریاضی تولید محتوا کنید و در کنار آن شماره خودتان را قرار دهید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. اگر به صورت منظم مطالب مفیدی در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید بازدید آن به تدریج بیشتر خواهد شد و تعداد شاگردهای بیشتری را می توانید بگیرید.


مطالعه مقاله شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.

- می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. به این ترتیب مشخصات شما توسط متقاضیان تدریس خصوصی دیده خواهد شد و می توانید شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد.

- می توانید از شبکه های اجتماعی برای جذب شاگرد استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید می توانید فیلم هایی در زمینه آموزش گرامر زبان به مرور در تلگرام و اینستاگرام قرار دهید و در کنار آن برای جذب شاگرد اقدام نمائید.

- روش های دیگری برای اینکه بتوانید کلاس خصوصی بگیرید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید وجود دارد که در مقاله
رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی یا چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ توضیح داده شده است.

عبارت های کلیدی: گرفتن کلاس خصوصی، نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، چگونه شاگرد بگیریم

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 978 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image