ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درج آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس

درج آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس

به اشتراک گذاری

درج آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس می تواند کاملا مفید و موثر باشد. با ثبت تبلیغات تدریس در همین سایت ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس، این فیلم کوتاه را ببینید: نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

در حال حاضر بهترین راهکار برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس است. برای ثبت تبلیغات تدریس در همین سایت به صورت زیر عمل کنید:

1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نمائید.

2- فرم ثبت نام در سایت را تکمیل کنید و مشخصاتی که خواسته شده است را وارد نمائید.

3- وارد پنل کاربری شوید و تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. به هر میزان تبلیغ تدریس خصوصی را بهتر بنویسید برای شما بازدهی بالاتری خواهد داشت.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات تدریس موفق و موثر مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ را بخوانید.

4- منتظر تایید مدیریت سایت بمانید. بعد از تایید تبلیغ شما توسط مدیریت، آگهی شما در ایران مدرس نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی می توانند مشخصات شما و شماره تماس شما را ببینند و با شما برای کلاس خصوصی تماس حاصل نمایند.

5- در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید تا بازدهی آن بیشتر شود و مشخصات شما همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مزایای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس و هزینه تبلیغات ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک نمائید.

6- هر بار که تبلیغ خودتان را ویرایش کنید دوباره تایید مدیریت سایت لازم است تا آگهی شما در سایت نمایش داده شود.

7- برای قرار گرفتن در صدر آگهی های با تعداد ستاره برابر با تبلیغ تدریس خصوصی خودتان در ایران مدرس بر روی کلید "به روزرسانی" در کنترل پنل کلیک کنید.



درج آگهی تدریس خصوصی

با در نظر گرفتن مراحل ذکر شده در بالا و انجام این مراحل می توانید تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در همین سایت ایران مدرس ثبت نمائید و مستقیما شاگرد جذب کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی دارد. برای اینکه تبلیغ شما بازدهی بالایی داشته باشد عنوان و عکس خوب و جذابی برای آن انتخاب نمائید. عنوان و عکس جذاب باعث می شود از بین آگهی های مختلف تدریس خصوصی بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک شود و جذب شاگرد بالایی داشته باشید. اگر ویژگی یا افتخاری دارید (مانند سابقه کاری بالا، دبیر رسمی، رتبه برتر کنکور یا المپیاد و ....) در عنوان تبلیغ ارائه دهید. متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید تا افرادی که تبلیغ شما را می بینند متقاعد شوند برای کلاس با شما تماس بگیرند. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و فیلم نمونه تدریس هم فراهم شده است.

برای مشاهده لیست کامل آگهی های تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و ایده گرفتن از آنها برای تبلیغ خودتان بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ایران مدرس و برای مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی کلیک کنید.

اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی موفقی داشته باشید و خوب شاگرد جذب نمائید و درآمد بالایی داشته باشید مطالعه مقاله
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر یا مشاهده فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 650 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image