ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه

کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. یکی از پرمتقاضی ترین دروس در زمینه تدریس خصوصی درس ریاضی است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکالاتی زیادی دارند. اگر اشکالات این درس بسیار پایه ای باشد روی یادگیری درس در مقاطع بعدی هم تاثیر می گذارد. در ضمن، چنین اشکالاتی را نمی توان در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه پرسید. در کلاسهای گروهی در مدرسه یا دانشگاه فقط زمان برای پرسیدن سوالات مرتبط با درس آن ترم وجود دارد و بیشتر از آن برای سوالات خیلی پایه ای وقت نیست. حتی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در کلاسهای گروهی از ترس تمسخر سایر همکلاسی هایشان ممکن است سوالات ابتدایی و پایه ای را نپرسند.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه آموزش ریاضی در مقاطع بالاتر مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است. به هر حال تدریس ریاضی مهندسی به نسبت ریاضی متوسطه سخت تر است و در نتیجه اساتید و مدرسین هزینه بالاتری را برای آن درخواست می کنند. البته اگر تعداد جلسات خصوصی بالاتری لازم داشته باشید اساتید بهتر با شما کنار خواهند آمد. یا اگر شاگردهای جدیدی را به استاد خودتان معرفی کنید برای کلاس خودتان می توانید تخفیف بگیرید. مشاهده لیست مدرسین ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

در مقطع دانشگاه هم ممکن است برای یادگیری ریاضی به کلاسهای خصوصی نیاز داشته باشید. ریاضی عمومی 1  تقریبا همان مبحث ریاضی متوسطه و دبیرستان مانند مشتق گیری، انتگرال گیری، رسم نمودار، توابع مختلف و .... را دارد. اگر در دبیرستان ریاضی را خوب خوانده باشید در مقطع دانشگاه هم در ریاضی 1 کارتان راحت خواهد بود. اکثر دانشجویان برای درس ریاضی عمومی 2 دانشگاه به مدرس و استاد خصوصی نیاز دارند. برای دانلود سوالات امتحانی و جزوه ریاضی دانشگاه بر روی لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه کلیک کنید.

تدریس خصوصی ریاضی دهم


یکی از مقاطعی که دانش آموزان برای یادگیری بهتر ریاضی زیاد از کلاسهای خصوصی استفاده می کنند مقطع و پایه دهم است. یکی از عبارتهایی که در گوگل بسیار جستجو شده است تدریس خصوصی ریاضی دهم می باشد. در این وب سایت (ایران مدرس) مطالب و نمونه سوال امتحانی و جزوات زیادی برای یادگیری بهتر ریاضی دهم ارائه شده است. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دهم کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی در این پایه را ببینید و بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال ریاضی دهم هم کلیک کنید تا مطالب آموزشی را به صورت رایگان دریافت نمائید.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

با کلیک بر روی عبارت
هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی می توانید در زمینه قیمت و نرخ ریاضی پایه دهم هم اطلاعات خوبی را بدست آورید. ریاضی ابتدایی شاید به نظر برسد قابل ارائه و درس دادن توسط همه ی مدرسین ریاضی باشد ولی به هر حال تخصص خودش را می خواهد و سختی هایی هم دارد. در ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی به صورت تخصصی در زمینه تدریس ریاضی ابتدایی فعالیت دارند. در بخش تدریس خصوصی همین سایت ( بر روی عبارت لیست کامل مدرسین خصوصی کلیک کنید) و در بخش جستجو عبارت ریاضی ابتدایی را وارد کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید.

تدریس خصوصی ریاضی نهم

ریاضی نهم هم مشابه ریاضی پایه دهم متقاضیان زیادی برای کلاسهای خصوصی دارد. از ریاضی نهم به بعد اهمیت درس ریاضی برای کنکور هم بیشتر می شود و به همین دلیل هم می باشد که تمایل بیتشری برای استفاده از کلاسهای خصوصی وجود دارد. البته باید کلاسها در طول ترم برگزار شود تا نتیجه مطلوبی بدست آید. اگر می خواهید ریاضی نهم را خوب آموزش ببینید، علاوه بر استفاده از کلاسهای خصوصی می توانید مقاله بسیار خوب
چگونه ریاضی نهم را خوب یاد بگیریم؟ را مطالعه کنید و از جزوات رایگانی که در همان مقاله ارائه شده است هم استفاده نمائید.

تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران

در تهران و یا هر شهر دیگری از شهرهای ایران تقاضای زیادی هم برای کلاسهای خصوصی ریاضی هفتم وجود دارد. برای مشاهده لیست مدرسین این درس بر روی عبارت مشاهده مدرسین ریاضی هفتم کلیک کنید. در ایران مدرس علاوه بر کلاسهای خصوصی جزوات بسیار خوبی هم برای ریاضی هفتم ارائه شده است. (دانلود جزوه و سوال ریاضی هفتم). برای یادگیری بهتر ریاضی هفتم باید این درس را خوب خواند، کتاب درسی را خوب بررسی نمود و تمرین و مسئله حل کرد.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97

مشابه هر کالا و خدمات دیگری، هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی هم ممکن است سال به سال کمی تغییر کند و متفاوت باشد. در سال 97 هم قیمت کلاسهای خصوصی به نسبت سالهای قبل خیلی تفاوت زیادی نداشته است. البته کلاسهای خصوصی در هر سالی با هر قیمتی قابل هماهنگ کردن است. چون مدرسین مختلف با رزومه و سوابق تدریس متفاوت هزینه های مختلفی را درخواست می کنند. برای مطالعه در این زمینه مطالعه مقاله
قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97 مفید است.

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

اگر مدرس ریاضی هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنید و درآمد بالایی بدست آورید، در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران و یا در سایت www.Tadris-Riazi.com به عنوان تخصصی ترین سایت تبلیغ تدریس ریاضی ایران می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. مطالعه مقاله
تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات در این زمینه بسیار مفید است. با جستجوی عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی در گوگل این دو وب سایت را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل می توانید مشاهده کنید و در نتیجه متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 591 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image