ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات ارائه می گردد. ریاضی اگر پرمتقاضی ترین درس در زمینه تدریس خصوصی نباشد بی شک یکی از پرمتقاضی ترین دروس است. در تمامی مقاطع تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان با درس ریاضی درگیر هستند و بسیاری از آنها در این درس اشکالات پایه ای دارند. برای رشته های ریاضی و تجربی در کنکور درس ریاضی یکی از مهمترین دروس است. حتی برای کنکور انسانی هم اگر دانش آموزی ریاضی را خوب بزند بسیار در نتیجه موثر است. چون معمولا دانش آموزان انسانی ریاضی را خیلی بالا نمی زنند تراز بالایی خواهد داشت. در مقطع دانشگاه هم برای رشته های علوم پایه و فنی مهندسی وتا حدودی برای سایر رشته ها هم درس ریاضی اهمیت بالایی دارد. بنابراین درس مهمی است و مدرسین و اساتید با فعالیت خوب در این زمینه و با ثبت تبلیغ تدریس ریاضی در روزنامه، اینترنت، شبکه های اجتماعی و .... می توانند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشند و درامد بالایی را بدست آورند.

نحوه ثبت تبلیغ موفق تدریس ریاضی: برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی تبلیغات موفقی داشته باشید در مرحله اول سعی کنید در سایتهای معتبر، پربازدید و تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی این کار را انجام دهید. وب سایت ایران مدرس (همین سایت) به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و بزرگترین سایت تدریس ایران است. با درج اگهی در این وب سایت متقاضیان واقعی تدریس ریاضی تبلیغ شما را خواهند دید. بنابراین ثبت آگهی در هر سایتی فایده ندارد و باید در سایت های مرتبط با تدریس حضور داشته باشید. سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم گزینه خوبی برای معرفی توانایی های خودتان در زمینه آموزش ریاضی است. در مرحله بعد خود آگهی را خوب بنویسید. در عنوان آگهی برجسته ترین ویژگی خودتان را ارائه کنید. سابقه کاری بالایی دارید، در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی هستید، در دانشگاه درس می دهید، ... هر ویژ گی بارزی که دارید را در عنوان آگهی ارائه دهید. عنوان آگهی دروازه ورود به تبلیغ شما است. جذاب و خوب نوشته شود باعث می شود بازدید آگهی شما بالاتر برود. اما آیا بازدید بالا منجر به جذب شاگرد می شود؟ بله. البته در صورتیکه متن آگهی شما کامل، خوب و قانع کننده نوشته شده باشد. پس متن خوب برای تبلیغ تدریس ریاضی باعث می شود بازدید کننده ها با شما تماس بگیرند. یعنی متن خوب بازدید را تبدیل به تماس می کند. برای آگهی خودتان عکس خوبی را هم انتخاب نمائید. به هر میزان تبلیغات اینترنتی را جدی تر بگیرید و روی متن آن کار کنید و به مرور زمان تکمیل تر نمائید در نهایت بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. بازدید کنندگان هیچ شتاختی از شما ندارند. خودتان را خوب معرفی کنید. - مطالعه کنید: چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟



کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات

افزایش بازدهی تبلیغ تدریس ریاضی: برای اینکه آگهی شما بازدهی بالاتری داشته باشد راهکارهای مختلفی وجود دارد. می توانید در همین سایت (ایران مدرس) آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بالاتری نمایش داده شود. مدرسین ویژه بیشتر در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرند و معمولا تماس بیشتری هم با آنها گرفته می شود (البته باز هم تاکید می شود اینکه تماس بیشتری با شما گرفته شود به متن آگهی شما خیلی بستگی دارد. باید رزومه خوبو کاملی ارائه کنید تا شخصی که صفحه شما را مشاهده می کند متقاعد شود تماس بگیرد. آگهی های مدرسین ویژه بیشتر در معرض دید قرار می گیرد ولی در نهایت اینکه این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد بشود به نحوه نوشتن آگهی شما خیلی بستگی دارد. در این زمینه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را مطالعه نمائید). در همین سایت ایران مدرس می توانید در رابطه با درس ریاضی و یا سایر دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید تا با اسم خودتان منتشر شود و در نهایت بازدید صفحه شما دوباره بالاتر خواهد رفت. برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری فرصت ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد کاملا موثر و پربازده است. این نوع تلبیغ هیچ محدودیتی ندارد و در تمام طول شبانه روز و در کل کشور دیده خواهد شد. حتی می توانید به صورت انلاین و اینترنتی شاگرد جذب نمائید. اگر در شهر محل سکونت شما تقاضا برای تدریس ریاضی بالا نیست با ثبت تبلیغ اینترنتی در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس می توانید از کل کشور و حتی از خارج از ایران شاگرد جذب نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image