ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم با قیمت مناسب

تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی خدمات تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم با قیمت مناسب هستید .... اگر می خواهید ریاضی ابتدایی، ریاضیات متوسطه، ریاضی ششم، هفتم، هشتم و یا هر پایه دیگری را در کنار اساتید تدریس خصوصی خانم در منزل یا آموزشگاه یاد بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست مدرسین خانم که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی ریاضی خانم و آقا بر روی عبارت لیست کامل اساتید خصوصی ریاضی کلیک کنید.



تدریس ریاضی در ایران مدرس

مطالعه مقاله نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می شود.

برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی که توسط مدرسین خانم و یا آقا برگزار می شود برای شما بازدهی بالا و خوبی داشته باشد موارد مختلفی را باید مد نظر قرار دهید. در مرحله اول اینکه قیمت و هزینه کلاس ها خیلی پایین باشد را در نظر نگیرید. چون همانطور که خودتان هم بهتر می دانید خدمات و یا کالای خوب و با کیفیت را با قیمت بسیار کم و خیلی ارزان نمی توان تهیه کرد. اگر شما با یک مدرس و معلم تدریس خصوصی ریاضی خانم یا آقا که خوب درس می دهد و تجربه و سابقه بالایی در زمینه آموزش ریاضی دارد کلاس داشته باشید هم پایه خودتان را قوی تر خواهید کرد و در آینده هم حتی بدون کمک معلم خصوصی در این درس موفق خواهید بود و هم این ترم نتیجه خوبی خواهید گرفت. بنابراین بهتر است با یک استاد خوب کلاس داشته باشید و کمی بیشتر هزینه پرداخت کنید تا اینکه فقط قیمت پایین کلاس ها را در نظر بگیرید و نتیجه خوبی نگیرید. البته چون در این سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی) می توانید یک استاد خوب خانم یا آقای ریاضی را با هزینه مناسب در کنار خودتان داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
بهترین زمان برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی چه زمانی است؟ را هم بخوانید.


نکته دیگری که برای خوب نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور ریاضی با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که زودتر استفاده از این کلاس ها را شروع کنید و برگزاری چنین کلاس هایی را به ایام امتحانات موکول ننمائید. البته در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل نمونه سوال امتحانی و جمع بندی درس می توانید از چنین کلاس هایی استفاده کنید. ولی به هر حال در طول ترم یادگیری دروس بهتر اتفاق می افتد و بازدهی بالاتری دارد. نکته دیگر اینکه در کلاس های خصوصی ریاضی با حواس جمع و تمرکز بالا شرکت کنید. از معلم خصوصی ریاضی خانم یا آقای خودتان هر سوالی که داشتید را بپرسید و این کلاس ها را فرصتی برای یادگیری ببینید. اگر در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی خودتان درس را بخوانید و مرور کنید در نهایت خود کلاس ها هم برای شما مفیدتر خواهد بود. شخصی که درس را خوانده است و تمرینات را انجام داده است مباحث جلسه بعدی کلاس را هم بهتر متوجه خواهد شد. برای یادگیری درس ریاضی را بخوانید و نمره خوب هم خودش به دنبال آن خواهد آمد.



تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم



بهترین مدرسین ریاضی، تدریس خصوصی تضمینی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس خانم یا آقا با قیمت مناسب در همین سایت ایران مدرس ارائه می گردد. کافی است بر روی عبارت هایی که در بالا ذکر شد کلیک نمائید تا لیست مدرسین خانم و آقا را مشاهده نمائید. در پایین همین مطلب هم تعدادی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت، اساتید تدریس خصوصی تبلیغ خودشان را به دو فرم رایگان و ویژه ثبت نموده اند. آگهی های تدریس خصوصی ویژه پشت زمینه طلایی رنگ دارد. اساتیدی که تبلیغ ویژه دارند به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و توصیه می شود با این اساتید کلاس خصوصی داشته باشید. بعضی از اساتید در تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که به صورت تضمینی درس می دهند. باید قبل از برگزاری کلاس از ایشان بپرسید که فقط کیفیت کلاس ها را تضمین می کنند و یا نتیجه گرفتن شما را هم تضمین می نمایند. اساتید ریاضی و سایر دروس در این سایت در توضیحات آگهی تدریس خودشان هزینه و قیمت هایی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند.

مطالعه مقاله
بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟ هم مفید است.

اگر می خواهید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی که توسط مدرسین خانم یا آقا برگزار می شود در این درس موفق تر شوید و در امتحان و کنکور نمره و درصد بالاتری داشته باشید، در هر صورت در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید را می توانید مشاهده کنید و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.



در ادامه تعدادی از مدرسین ریاضی خانم ثبت نامی در ایران مدرس معرفی می گردد. برای مشاهده توضیحات بیشتر در رابطه با هر کدام از اساتید خانم که در ادامه معرفی شده اند بر روی اسم ایشان کلیک نمائید.

1- خانم صفری

مدرک تحصیلی ایشان فوق لیسانس است. خانم صفری 11 سال در زمینه تدریس خصوصی سابقه کار دارند و هزینه کلاس های ایشان به صورت توافقی می باشد. برای هماهنگی کلاس های ریاضی و فیزیک و امار و احتمال و .... می توانید با ایشان تماس بگیرید.

مشاهده پروفایل خانم صفری

2- خانم پگاه قدیری

خانم قدیری فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارند و در تهران کار تدریس ریاضی و سایر دروس را انجام می دهند. در بخش هزینه تدریس ذکر کرده اند که قیمت کلاس ها بسته به منزل دانش آموز و پایه تحصیلی متفاوت است. برای هماهنگی کلاس های ریاضی نهم، دهم، یازدهم ، دوازدهم و .... می توانید با ایشان تماس بگیرید.

مشاهده پروفایل خانم قدیری

3- خانم شقایق ولی پور

خانم ولی پور هم از مدرسین با سابقه ثبت نامی در ایران مدرس هستند و از دانشگاه دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم سابق) مدرک فوق لیسانس ریاضی کاربردی دارند. ایشان برگزیده المپیاد ریاضی سال ۸۱ با ١٣سال سابقه تدريس هستند. برای کلاس های ریاضی می توانید با ایشان هم جلسات تدریس را هماهنگ نمائید.

مشاهده پروفایل خانم ولی پور

4- خانم الهام همایونی

خانم همایونی مدرک فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه صنعتی اصفهان را دارند. بر طبق مطالب ذکر شده توسط خود ایشان، خانم همایونی فارغ التحصیل تیزهوشان رتبه 49 کنکور سراسری و دانشجوی برتر بوده اند. برای دریافت خدمات در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات ششم هفتم هشتم نهم دهم یازدهم و پیش دانشگاهی و .... می توانید با ایشان در تماس باشید.

مشاهده پروفایل خانم همایونی

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی کلیک کنید.

5- خانم مریم پناهی

خانم پناهی هم 10 سال سابقه تدریس دارند و در شهرهای تهران و کرج کار تدریس ریاضی را انجام می دهند. ایشان فوق لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه الزهرا تهران را دارند. هزینه کلاس های ایشان هم به صورت توافقی می باشد. برای کلاس های ریاضی مهندسی- معادلات دیفرانسیل -محاسبات عددی و .... هم می توانید با ایشان تماس بگیرید.

مشاهده پروفایل خانم پناهی

6- خانم آوا محمدنژاد

یکی دیگر از اساتید با سابقه ایران مدرس در زمینه تدریس ریاضی خانم محمدنژاد هستند. ایشان هم مدرک کارشناس ارشد ریاضی - هندسه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) را دارند. هزینه کلاس های ایشان هم توافقی می باشد و 11 سال سابقه تدریس دارند. برای دریافت خدمات در زمینه تدریس گام به گام و مفهومی ریاضی دبیرستان نوبت اول و دوم همراه با حل تمرین و نمونه سوالات امتحانی و .... با ایشان تماس بگیرید.

مشاهده پروفایل خانم محمدنژاد

7- خانم زینب جعفری

خانم جعفری هم فوق لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت را دارند. در شهر تهران برای دریافت خدمات تدریس خصوصی ریاضی با ایشان هم می توانید تماس بگیرید. ایشان هم بیش از 10 سال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی سابقه کار دارند.  عنوان آگهی ایشان در ایران مدرس به این صورت می باشد: تدریس فیزیک و ریاضی آمادگی امتحانات، تیزهوشان و کنکور توسط رتبه تک رقمی آزمون دکترا، رتبه دو رقمی کنکور کارشناسی ارشد و فارغ التحصیل گروه A دانشگاه صنعت نفت

مشاهده پروفایل خانم جعفری

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1495 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image