ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت تبلیغ و آگهی در اینترنت برای شروع فعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس توضیحاتی ارائه شده است. برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خوب و موفقی داشته باشید و درامد بالایی بدست آورید بهترین راهکار و یا یکی از بهترین راهکارها ثبت تبلیغات در اینترنت و خصوصا در سایتهای تبلیغات اینترنت مانند همین سایت ایران مدرس است که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. در ادامه در این زمینه توضیحات کاملتری ارائه می گردد.

اگر می خواهید شاگردهای زیادی را جذب نمائید .... اگر قصد دارید به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید .... چنانچه تصمیم گرفته اید از کار تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری درامد خوبی بدست آورید .... در هر صورت، مطمئنا نباید فرصت ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی را از دست بدهید. تبلیغات در اینترنت ویژگی هایی دارد که آن را از سایر انواع تبلیغات متمایز می کند. موارد زیر را در این زمینه در نظر داشته باشید.

چرا تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد از همکاری با آموزشگاهها بازدهی بالاتری دارد؟ وقتی در اینترنت تبلیغ می کنید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط هستید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ درج کنید و با متقاضیان واقعی تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را ثبت نمائید. وقتی خودتان به صورت مستقیم برای جذب شاگرد اقدام می کنید قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و لازم نیست با هر قیمت و هزینه ای درس بدهید. در ضمن کل مبلغ دریافتی را برای خودتان برخواهید داشت و لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ را به آموزشگاه بدهید. در این حالت پارامترهایی که بر درامد شما تاثیر می گذارد (از جمله تعداد شاگردهایی که دارید، قیمت کلاسهای و .... ) در کنترل خودتان است و اینطور نیست که فقط منتظر تماس آموزشگاه بمانید. وقتی به صورت مستقیم برای جذب شاگرد اقدام می کنید، حتی اگر در ایران مدرس تبلیغ ویژه ثبت کنید، هزینه ای که پرداخت می کنید در نهایت به نسبت درصدی که به آموزشگاه پرداخت می کنید بسیار کمتر خواهد بود. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. به تدریج که سابقه کاری و تجربه شما بیشتر و بیشتر می شود می توانید نرخ کلاسها را افزایش دهید و درامد بیشتری کسب کنید. در این حالت جذب شاگرد مستقیم یاد می گیرید چطور برای خودتان کار کنید و حتی می توانید در قدم های بعدی با دوستان خودتان گروه آموزشی تشکیل دهید و یا حتی آموزشگاه بزنید. 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا



تبلیغ تدریس خصوصی

چرا تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات برای جذب شاگرد موثر تر است؟ اگر می خواهید به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در این زمینه تبلیغ کنید روشهای مختلفی را می توانید امتحان کنید. می توانید از تبلیغات نیازمندیهای روزنامه استفاده نمائید و یا تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. راهکار دیگر این است که در مجلات محلی و آموزشی تبلیغ بدهید. ولی به هر حال، هیچ کدام از این نوع تبلیغات به اندازه آگهی اینترنتی در سایتهای تخصصی تدریس مانند ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com بازدهی ندارد. وقتی در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی تبلیغ ثبت می کنید آگهی شما در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. آگهی اینترنتی محدودیت زمان و مکان ندارد و کاملا هدفمند است. در این نوع تبلیغ در کل 24 ساعت طول شبانه روز متقاضیان تدریس خصوصی می توانند آگهی شما را ببینند. وقتی در روزنامه آگهی می دهید و یا تراکت چاپ می کنید فقط در طول روز و در ساعتهای مشخصی امکان دیده شدن دارید. اکثرا هم آگهی شما توسط اشخاصی دیده خواهد شد که به خدمات تدریس خصوصی نیاز ندارند. تبلیغات اینترنتی هدفمند است. به عنوان مثال گر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید با ثبت تبلیغ در ایران مدرس متقاضیان تدریس فیزیک از طریق گوگل به سمت صفحه شما در ایران مدرس هدایت شده و بنابراین به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. در نظر داشته باشید ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج قرار دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است.

چگونه تبلیغات موثر و موفق برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی داشته باشیم؟ در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه نحوه ثبت تبلیغ موثر و موفق تدریس خصوصی ارائه شده است. چقدر به این روش باور دارید و تبلیغات در اینترنت را جدی می گیرید؟ اگر می خواهید این روش برای شما بازدهی بالایی داشته باشد باید آن را جدی بگیرید و برای نوشتن متن آگهی خودتان وقت بگذارید. مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه کاملا مفید است. در صورت تمایل تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسب ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری قرار گیرد و بازدهی بالاتری داشته باشد. در این وب سایت امکان ثبت جزوه برای دروس تدریسی شما وجود دارد. ثبت جزوه بازدید صفحه شما در ایران مدرس را افزایش می دهد. می توانید از وبلاگ خودتان و یا از فرومها و شبکه های اجتماعی به صفحه خودتان در ایران مدرس لینک بدهید تا اعتبار آن نزد گوگل افزایش یابد.


با توجه به مطالب ارائه شده تبلیغات در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com به نسبت همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بازدهی بالاتری دارد و به صرفه تر است. می توانید در کنار همکاری با آموزشگاهها از این روش هم برای جذب شاگرد استفاده کنید. برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید. برای قرار گرفتن در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی و جذب شاگرد در شهر محل سکونت خودتان و یا حتی از شهرهای دیگر ایران در اینترنت حضور داشته باشید. ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است و هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و .... در آن ارائه شده است و آگهی های تدریس ویژه به تناسب موضوع در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهند شد. در ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده اند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 476 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image