ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشیم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟

چگونه به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشیم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید وقت بیشتری به کار تدریس اختصاص دهید .... اگر قصد دارید به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال کنید و شاگردهای بیشتری داشته باشید .... اگر در نظر دارید درآمد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس خصوصی و فعالیت به صورت جدی تر در این زمینه در مرحله اول باید تصمیم بگیرید وقت بیشتری را به این کار اختصاص دهید. کار تدریس خصوصی را می توانید به صورت پاره وقت و یا تمام وقت انجام دهید. اگر دانشجو هستید می توانید به عنوان یک کار دانشجویی روی آن حساب کنید. اتفاقا به نسبت بسیاری از کارهای پاره وقت دیگر برای فعالیت در ایام دانشجویی بسیار مناسبتر است چون زمان برگزاری کلاسها را خودتان تعیین می کنید و در نتیجه کلاسهای اصلی خودتان در دانشگاه را می توانید شرکت کنید. اگر کارمند هستید و یا در هر زمینه دیگری فعالیت دارید، اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید می توانید این کار را به عنوان کار دوم انجام دهید. برای کسب درامد بالاتر از تدریس و فعالیت به صورت جدی تر در این زمینه در مرحله اول باید سعی کنید وقت بیشتری به آن اختصاص دهید. مثلا اگر قبلا در روز یک جلسه برگزار می کردید و یا تعداد محدودی شاگرد داشتید، تعداد جلسات خودتان را افزایش دهید و یا شاگردهای بیشتری جذب کنید. تصمیم بگیرید که چه مقدار زمان می خواهید به این کار اختصاص دهید و در ترم آینده چه درآمدی می خواهید بدست آورید. به قول معروف نبوغ در جدیت است. اگر شما در کار تدریس جدی باشید و بر روی آن تمرکز کنید می توانید درآمد بالایی هم بدست آورید. اگر ترم قبل کلا 9 میلیون تومان درآمد داشته اید (به عنوان مثال) می توانید برای خودتان هدفی تعیین کنید و این ترم 12 میلیون تومان درآمد کسب کنید و راهکارهای مختلف رسیدن به آن را امتحان کنید. اگر می خواهید در کار تدریس به صورت جدی تری فعالیت داشته باشید باید برای خودتان مشخص کنید انتظار شما چیست و منظور شما به صورت دقیق از جدی تر کار کردن چی است. بعد از آن باید در جستجوی راهکارها برای رسیدن به هدف خودتان باشید.



پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

برای بدست آوردن درآمد بالاتر از کار تدریس خصوصی باید در زمینه های مختلف عملکرد بهتری داشته باشید و به صورت جدی تری وارد عمل شوید. اولین و شاید مهمترین مرحله این است که در زمینه جذب شاگرد خوب عمل کنید. واضح است که: داشتن شاگردهای بیشتر = کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی. البته بهتر است بگوئیم داشتن شاگردهای راضی بیشتر = کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی است. پس برای فعالیت بهتر و بهینه تر در زمینه تدریس خصوصی هم شاگردهای بیشتری جذب کنید و هم به نسبت قبل رضایت شاگردهای خودتان را بیشتر جلب نمائید. شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چگونه شاگردهای بیشتری جذب کنم؟ در گوگل "جذب شاگرد خصوصی" را جستجو کنید، مقالات ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) را به شما پیشنهاد خواهد داد.





اگر می خواهید شاگردهای بیشتری جذب کنید و به صورت جدی تری کار تدریس را انجام دهید حتما مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید.





البته همانطور که گفته شد برای فعالیت بیشتر در زمینه تدریس باید وقت بیشتری برای ان در نظر بگیرید و یا به عنوان کار اصلی خودتان تدریس خصوصی را ببینید و یا اگر در کنار کار دیگری تدریس خصوصی می کنید با برنامه ریزی بهتر بتوانید وقت بیشتری به آن اختصاص دهید. در همین سایت (ایران مدرس) می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید) و به راحتی شاگرد جذب کنید.

اگر در کار تدریس جدی هستید در حقیقت باید حاضر باشید هزینه هایی هم برای آن پرداخت کنید. فکر نمی کنم شخصی در کاری به موفقیت رسیده باشد و برای موفق شدن در آن کار هزینه پرداخت نکرده باشد. البته به این معنی نیست که به صرف اینکه هزینه کردید حتما در کار تدریس یا هر کار دیگری موفق خواهید بود ولی به هر حال در مسیر موفقیت و در این مورد خاص مورد بررسی، در مسیر تبدیل شدن به یک مدرس خصوصی موفق بعضا شاید لازم باشد هزینه هایی را بپردازید. اولین هزینه ای که لازم است پرداخت شود همان زمان است. شما برای موفقیت در تدریس خصوصی باید به آن زمان اختصاص دهید چه برای برگزاری کلاسها و چه برای تبلیغات و جذب شاگرد و .... . به عنوان مثال اگر در همین سایت (ایران مدرس) قصد دارید تبلیغات تدریس ثبت کنید (مطالعه نمائید:
20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!) برای نوشتن آگهی خودتان باید وقت بگذارید. البته روی حرف ما با افرادی است که می خواهند به صورت جدی در کار تدریس فعالیت داشته باشند. دهها آگهی در همین سایت ثبت شده است که فرد آگهی دهنده یکی دو جمله بیشتر ذکر نکرده است. به این شکل نمی توان شاگرد جذب کرد. آگهی تدریس باید متن کاملی داشته باشد و قانع کننده باشد. در متن آگهی تدریس خودتان اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید و رزومه بسیار کاملی از خودتان ارائه دهید. اگر در کار تدریس جدی هستید، باید متن تبلیغات خودتان را به گونه ای بنویسید که وقتی متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین آنها تبلیغ شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند (در زمینه نحوه ثبت آگهی موفق تدریس حتما این مقاله را بخوانید). دلیل اینکه بعضی از مدرسین نتیجه خوبی می گیرند و برخی دیگر نتیجه نمی گیرند همین است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

برای فعالیت مداوم و مستمر در زمینه تدریس و تدریس خصوصی باید تلاش کنید به صورت مداوم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین و اساتید هم در ارتباط باشید. اگر شما در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید می توانید با مدرسین ریاضی، شیمی، فیزیک و .... ارتباط بگیرید. اگر شاگرد شما که زبان انگلیسی را به ایشان آموزش می دهید به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارد یک مدرس ریاضی خوب به ایشان معرفی کنید (با مدرسین خوب و توانا و با تجربه در ارتباط باشید تا به شاگردهایتان بتوانید مدرسین خوبی معرفی کنید) در عوض همان مدرس ریاضی اگر شاگردهایش به معلم زبان نیاز داشتند شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما افزایش خواهد یافت. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) و ایجاد ارتباط با تعدادی از آنها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را با جدیت بیشتری دنبال کنید در همین سایت تبلیغات خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن، متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بیشتری می کنند. چون به هر حال وقتی یک مدرس حاضر شده است برای تبلیغ کار خودش هزینه پرداخت کند و آگهی ویژه ثبت نماید مسلما در کار تدریس جدی تر است. در ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی و تست کنکور هم نمایش داده خواهند شد و بازدید بالاتری هم خواهند گرفت.





با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درامد بالاتری بدست آورید در مرحله اول باید وقت بیشتری به آن اختصاص دهید. در ادامه سعی کنید شاگردهای بیشتری جذب کنید و اگر بعضا لازم شد به صورت زمانی و یا در قالب پرداخت مبلغ ثبت اگهی هزینه کنید، این کار را انجام دهید. برای خودتان هدف مشخصی تعیین کنید و درآمدی که قصد دارید به دست آورید را معلوم کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 478 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image