ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی توسط اساتید ریاضی و معلمان و دبیران رسمی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی توسط اساتید ریاضی و معلمان و دبیران رسمی ریاضی

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) خدمات تدریس خصوصی ریاضی توسط اساتید ریاضی و معلمان و دبیران رسمی ریاضی و .... ارائه می گردد.

برای مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی ریاضی، اساتید دانشگاه و مدرسینی که در مقطع دانشگاهی ریاضی را تدریس می کنند، مدرسان و معلمان و دبیران رسمی آموزش و پرورش، مدرسین ریاضی ابتدایی و .... بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

چگونه مدرس تدریس خصوصی ریاضی مناسبی انتخاب کنیم؟ برای انتخاب مدرس خصوصی ریاضی مناسب، بعد از کلیک بر روی لینک ارائه شده در بالا و مشاهده لیست مدرسین ریاضی، با توجه به عنوان آگهی مدرسین، بر روی آگهی تدریس مدرسینی که فکر می کنید برای شما مناسب تر هستند کلیک کنید. به این ترتیب جزئیات آگهی تدریس هر مدرس را مشاهده می کنید. در جزئیات اگهی تدریس مدرسین توضیحات کاملی از جمله سابقه کاری مدرس، دانشگاهها و مدارسی که تدریس کرده است، قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس و .... ارائه شده است. در نهایت با توجه به توضیحات ارائه شده، می توانید با آگاهی کامل مدرس ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. مدرسی را انتخاب کنید که سابقه کاری خوبی داشته باشد و از دانشگاه معتبری فارغ التحصیل شده باشد. اگر به توضیحات ارائه شده در اگهی های تدریس نمی توانید اعتماد کنید می توانید از مدرسین مدارک لازم را بخواهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

آیا تمام مدرسین ریاضی ایران مدرس استاد دانشگاه و دبیر رسمی هستند؟ تمام مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ثبت نام کرده و آگهی تدریس ثبت نموده اند استاد دانشگاه و یا دبیر و معلم رسمی نیستند. ولی به هر حال بسیاری از مدرسین سابقه کاری خوبی دارند و در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی مختلفی در زمینه آموزش خصوصی فعالیت داشته اند. معلمان و دبیران رسمی در متن آگهی تدریس خودشان این مطلب را ذکر کرده اند که دبیر یا معلم رسمی هستند و شما به راحتی می توانید این را تشخیص دهید. اگر قصد دارید حتما از خدمات تدریس خصوصی توسط دبیران و معلمان رسمی استفاده نمائید، بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در ادامه در صفحه ای که باز می شود عبارت :دبیر رسمی ریاضی" و یا "معلم رسمی ریاضی" و یا عبارتهای مشابه را جستجو کنید تا لیست مدرسین رسمی را مشاهده نمائید. البته توجه کنید به عنوان مثال اگر خود شما در حال تحصیل در رشته مهندسی مکانیک هستید و می خواهید برای آموزش بهتر ریاضی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید، بد نیست که از فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک به عنوان مدرس ریاضی استفاده کنید. به هر حال، در ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ریاضی ارائه شده است و هر مدرسی که مورد نظر شما باشد را می توانید در این سایت پیدا کنید.

مسئولیت نحوه تدریس و کیفیت تدریس معلمان ریاضی با چه کسی است؟ درج آگهي تدریس در سايت ایران مدرس رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. با توجه به تعداد زیاد آگهی های تدریس ثبت شده، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. البته معمولا افراد تحصیل کرده و حتی اکثر افراد دیگر اصل صداقت را رعایت می کنند. ولی به هر حال اگر مثلا دانشگاه محل تحصیل مدرس و یا رتبه کنکوری که در آگهی برای خودش ادعا کرده است برای شما مهم است می توانید مدارک لازم را از ایشان بخواهید.


آیا مدرسین ریاضی به صورت تضمینی تدریس می کنند؟ ابتدا باید منظور خودتان را از کلمه تضمینی مشخص کنید. بسیاری از مدرسین کیفیت کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودشان را تضمین می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که خوب و با کیفیت تدریس کنند و در جلسات تدریس رضایت شما را جلب نمایند. ولی به هر حال، تضمین نمی کنند که حتما نتیجه بگیرید و نتیجه گرفتن شما را مشروط به تلاش خودتان می کنند. تعدادی از مدرسین هم نتیجه گرفتن را تضمین می کنند و نصف هزینه را از قبل دریافت کرده و باقیمانده را بعد از نتیجه گرفتن شما خواهند گرفت. تعدادی از مدرسین ریاضی هم به معنای واقعی کلام تضمینی کار می کنند. به این معنی که تا بعد از امتحان و نتیجه گرفتن شاگردشان وجهی را دریافت نمی کنند. بنابراین، این طور نیست که همه ی مدرسین به صورت تضمینی کار کنند. باید در همان ابتدای کار با ایشان در این زمینه حرف بزنید. اگر تضمینی بودن کلاسها برای شما مهم است با مدرسینی تماس بگیرید که در متن آگهی تدریس و یا عنوان آن عبارت تضمینی را ذکر کرده باشند. برای مشاهده لیست مدرسینی که درس ریاضی را به صورت تضمینی تدریس می کنند بر روی عبارت تدریس تضمینی ریاضی کلیک کنید. البته کلاسهای خصوصی تضمینی ریاضی معمولا هزینه بالاتری دارد. مدرسینی که به صورت تضمینی کار می کنند هم تدریس می کنند و هم تمرینات و تکالیف کافی به شاگردانشان می دهند و آنها را در جهتی هدایت می کنند که نتیجه بگیرند.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

چگونه از نتیجه گرفتن خودمان یا فرزندانمان در امتحان ریاضی مطمئن شویم؟ برای اینکه خودتان و یا فرزندتان (هر کدام که از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده می کنید) مطمئن باشید که در امتحان ریاضی نتیجه می گیرید باید مواردی را در نظر داشته باشید. در مرحله اول بدون تلاش خودتان هیچ اتفاقی نمی افتد. همواره تلاش و کوشش دانش آموز و دانشجو برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی لازم و ضروری است. کلاسهای خصوصی ریاضی برای نتیجه گرفتن در امتحانات کاملا موثر و مفید است ولی به هر حال درس خواندن، حل تمرین و مسئله، مرور و وقت گذاشتن برای یادگیری درس ریاضی هم بسیار لازم و ضروری است. اگر می خواهید مطمئن باشید که در امتحان ریاضی نتیجه خوبی می گیرید، در مرحله اول سعی کنید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر باشید و حضور فعالی هم داشته باشید. به امید شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی، کلاسهای اصلی خودتان را از دست ندهید. جزوه ای که در کلاسهای اصلی یادداشت می کنید بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی است. در ادامه کلاسهای خصوصی را هم به ایام امتحانات واگذار نکنید. خواندن ریاضی در طول ترم بهترین توصیه ای است که می تواند به شما اطمینان دهد در امتحان ریاضی نتیجه می گیرید و با نمره خوب قبول خواهید شد.

چه قیمتی برای کلاسهای خصوصی ریاضی مناسب است؟ قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اصلا مقدار ثابتی ندارد. نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج قیمت کلاسهای خصوصی به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. حتی در خود تهران هم در محلات بالای شهر مانند تجریش، ونک، قیطریه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه و ..... به نسبت محلات پایین شهر مانند مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری و .... قیمت کلاسهای خصوصی بیشتر است. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به سابقه و مدرک تحصیلی مدرس، درسی که قرار است تدریس شود (مثلا قیمت تدریس ریاضی ششم مانند نرخ تدریس ریاضی مهندسی نخواهد بود)، تعداد جلسات تدریس، زمان تدریس و محل تدریس و .... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی این مقاله و برای کسب اطلاع در زمینه قیمت تدریس خصوصی به صورت کلی این مقاله را بخوانید. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه (برای مدرسین تازه کار و معلمانی که به تازگی تدریس ریاضی را شروع کرده اند) تا 150 هزار تومان برای یک جلسه (برای اساتید دانشگاه و دبیران و معلمان رسمی با سابقه کاری خیلی بالا، مدرسین ریاضیات کنکور و ....) و حتی بیشتر متغیر باشد. برای اطلاع دقیقتر از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید و در ادامه بر روی آگهی های تدریس چند مدرس کلیک نمائید و هزینه هایی که مدرسین برای کلاسهای خصوصی خودشان ثبت نموده اند را مشاهده کنید. بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاسهای خصوصی ریاضی باید با آنها تماس بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 667 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image