ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل

تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل در کنار سایر دروس و رشته ها ارائه شده است و مدرسین زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله استفاده بهینه و پربازده از کلاسهای خصوصی ریاضی را هم بخوانید.

زمان مناسب شروع کلاسهای خصوصی ریاضی: زمان مناسب برای شروع کلاسهای خصوصی ریاضی به وضعیت فعالی خودتان بستگی دارد. اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید بهتر است از اوایل و یا اواسط ترم کلاسها را شروع کنید. اگر در حد رفع اشکال کلاس لازم دارید ایام امتحانات هم می تواند مناسب باشد.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی: عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اثر دارند. از جمله سابقه مدرس، مقطع تحصیلی، شهر محل تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی و ... . در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین ریاضی در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسها را ارائه نموده اند.

مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)


محل مناسب برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی: به صورت معمول کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار می گردد. کلاسهای خصوصی ریاضی در منزل به دلیل جو راحت تری که دارد به نسبت آموزشگاه و موسسات بهتر است. در این حالت دانشجو یا دانش آموز وقتش را در مسیر رسیدن به کلاس تلف نخواهد کرد.

نحوه استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشید سعی کنید کلاسها را با یک مدرس با تجربه و خوب هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسها کمی بالاتر باشد. در ضمن در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید و خودتان هم درس بخوانید.

موارد لزوم کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و نمی توانید تمرینات را حل کنید ... اگر ترمهای قبل در درس ریاضی خیلی موفق عمل نکرده اید .... چنانچه قصد دارید این ترم به نسبت ترمهای قبل در نمره شما تحول مثبت بزرگی ایجاد شود ... در هر صورت استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی موثر است.

فواید کلاسهای خصوصی ریاضی: کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم می تواند مفید تر باشد. البته این بدان معنی نیست که در کلاسهای اصلی خودتان غیبت کنید. ولی به هر حال در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید هر سوالی را بپرسید و اشکالات پایه ای که همیشه مانع نمره خوب گرفتن شما بوده است را برطرف نمائید.

تعداد جلسات خصوصی لازم: برای یادگیری بهتر درس ریاضی، اینکه چه تعداد جلسه لازم است به وضعیت فعلی شما بستگی دارد. اگر واقعا اشکالات پایه ای زیادی دارید ممکن است در طول ترم 15 جلسه کلاس لازم باشد. اگر خودتان درس را خوانده اید و اشکالات جزئی دارید شاید با 3 یا 4 جلسه هم کارتان راه بیفتد.



مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟

با توجه به مطالب ارائه شده، می توان گفت که استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر و پایه ای ریاضی، آموزش عمقی و مفهومی آن، گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی، کسب درصد بالا در کنکور، کسب رتبه خوب در المپیاد ریاضی، گرفتن نمره اول در کلاس، رفع اشکالاتی که همیشه وجود داشته است، پرسیدن سوالاتی که در کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه وقت برای پرسیدن آنها وجود ندارد و .... می تواند مفید و موثر باشد. برای یادگیری بهتر درس ریاضی البته راهکارهای دیگری هم وجود دارد و فقط استفاده از کلاس خصوصی نیست که می تواند مفید باشد. برای موفقیت در یادگیری ریاضی در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید. در کلاسهای خودتان جزوه بنویسید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به امید گرفتن جزوه از دوستانشان خودشان جزوه نمی نویسند. این کار درست نیست. جزوه نوشتن برای افزایش تمرکز شما در کلاس ریاضی کاملا مفید است. شما برداشت خودتان از مطالب کلاس را در جزوه می نویسید و ممکن است این مطلبی که شما در کلاس درک کرده اید را دوستتان در جزوه اش ننویسد. اگر خودتان هم جزوه ننویسید مطالب را فراموش خواهید کرد و کلاسها برای شما مفید نخواهد بود. نکته دیگر اینکه جزوه کلاسی را در کلاسهای خصوصی و در ایام امتحانات می توانید مرور کنید و بهترین منبع برای یادگیری ریاضی کتاب درسی و همین جزوه است. در طول ترم ریاضی را بخوانید. ریاضی درسی نیست که شب امتحان بتوانید بخوانید و کامل یاد بگیرید. شاید با مطالعه شب امتحان در این درس قبول شوید ولی اشکالاتی برای شما باقی خواهد ماند که ترمهای آینده خودش را نشان خواهد داد. ریاضی را خوب بلد باشید حین حل مسائل و تمرینات فیزیک، شیمی و ... هم موفق تر عمل خواهید کرد. در کنار همه ی این موارد کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم می تواند کاملا مفید و موثر باشد. کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت فیلم آموزشی و کتاب کمک آموزشی و .... مفید تر است و در زمان کمتری برای شما بازدهی بالاتری دارد. در کنار داشتن یک مدرس و معلم خصوصی ریاضی خوب در طول ترم و در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی درس کاملا مفید و موثر می باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 691 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image