ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و ... ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه قیمت تدریس خصوصی ، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و ... ادامه این مطلب را بخوانید.



نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه



اگر در زمینه نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه سوال دارید ....



اگر می خواهید هزینه کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بدانید ...



چنانچه در جستجوی کلاسهای ارزان قیمت آموزش زبان آلمانی و فرانسه هستید ....



اگر در تهران، اصفهان، کرج و یا هر جای دیگر ایران در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی زبان قصد کسب اطلاعات دارید ...





در هر صورت، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



1- پرسیدن قیمت از مدرسین تدریس خصوصی زبان: بهترین روش برای کسب اطلاعات جدید و به روز در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه و سایر زبانهای خارجی پرسیدن قیمت از خود مدرسین زبان است. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند. این مدرسین آگهی تدریس خودشان را در همین سایت ثبت نموده اند. با مشاهده جزئیات آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین می توانید برای هر کدام از مدرسین هزینه ای را که ثبت نموده اند مشاهده نمائید و با مشاهده چند آگهی تدریس خصوصی برآورد کلی ای از قیمتهای کلاس خصوصی داشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبانهای انگلیسی، آلمانی و فرانسه به ترتیب بر روی عبارت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک نمائید. بعد از مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی، بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک کنید تا هم رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس را مشاهده نمائید و هم قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاس خصوصی زبان در نظر دارد را مشاهده کنید. تعدادی از قیمتهایی که مدرسین برای تدریس زبان در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند در ادامه ارائه شده است.



هزینه تدریس: 40000 تومان هر جلسه



هزینه تدریس: جلسه ای ۱۲۰۰۰۰



هزینه تدریس: توافقی



هزینه تدریس: 30 جلسه 3 میلیون تومان



هزینه تدریس: هزینه هرساعت 40هزار تومان



هزینه تدریس: از ساعتی 30000 تومان



هزینه تدریس: توافقی



........



همانطور که مشاهده می کنید، تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند که می توانید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی زبان به توافق برسید. برای مشاهده لیست مدرسین و مشاهده قیمت کلاسهای خصوصی هر مدرس بر روی لینکهایی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.



منبع: ایران مدرس



کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب



اگر می خواهید از خدمات و جلسات تدریس خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید ...



اگر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مهم است و قصد دارید با استفاده از کلاسهای خصوصی ارزان در امتحانات موفق شوید و نمرات خوبی بگیرید ....



چنانچه میزان هزینه ای که برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر گرفته اید محدود است و قیمت و نرخ جلسات تدریس خصوصی برایتان مهم می باشد ...



در هر صورت، با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) و مشاهده هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی ای که هر مدرس در آگهی خودش ذکر کرده است، می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت خوبی هماهنگ نمائید.



برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در متن آگهی تدریس خودشان علاوه بر رزومه کاری و تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و .... ، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی خودشان را هم ذکر نموده اند. بنابراین خیلی راحت می توانید آگهی های تدریس مدرسین را مشاهده کرده و با مدرسی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که قیمت مناسب تری را پیشنهاد داده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسی هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به محل سکونت شما نزدیکتر باشد به احتمال زیاد کلاسها را ارزان تر و با قیمت بهتری می توانید هماهنگ نمائید. مثلا اگر ساکن شرق تهران هستید با مدرسینی کلاسها را هماهنگ کنید که ساکن شرق تهران هستند. تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در بخش هزینه آگهی تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. با این مدرسین باید تماس بگیرید و قیمت کلاسها را از آنها بپرسید. مدرسینی که در بخش هزینه آگهی تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند سر قیمت کلاسهای خصوصی با شما کنار خواهند آمد. در ضمن، تعدادی از مدرسین جلسه اول تدریس را به صورت نیم قیمت و حتی به صورت رایگان برگزار می کنند. به این ترتیب می توانید از کیفیت کلاسها مطمئن شوید.



تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین



اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت پایین استفاده کنید و کلاسهای خصوصی را ارزان تر هماهنگ نمائید، موراد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمت هایی که اساتید تدریس خصوصی برای کلاسهای خصوصی در آگهی خودشان ثبت نموده اند و همچنین پیدا کردن مدرسینی که با قیمت ارزانتر کار می کنند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

2- برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و همچنین کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی مقاله تدریس خصوصی ساعتی چند؟ یا هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ را مطالعه نمائید. با شناخت پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی می توانید کلاسهای ارزان تری را هماهنگ نمائید.

3- برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ارزان تر، هماهنگی کلاسها را در طول ترم انجام دهید و آن را به ایام امتحانات موکول نکنید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به جای ایام امتحانات، علاوه بر اینکه کلاسها را ازران تر و با قیمت پایینتر می توانید هماهنگ کنید، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: هزینه تدریس خصوصی زبان + کلاس خصوصی ارزان زبان انگلیسی



4- با مدرسینی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر هستند. اگر مدرسین خیلی وقتشان در طول مسیر تلف نشوند به احتمال زیاد کلاسهای تدریس خصوصی را برای شما ارزان تر و با قیمت پاییتر برگزار خواهند نمود.

5- کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس مبلغ بیشتری دریافت می کند. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید.



منبع: ایران مدرس



قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 96



اگر در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی در سال 96 سوال دارید ....

اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی را با قیمت مناسب هماهنگ کنید ....

اگر در جستجوی کلاسهای ارزان ریاضی هستید ...

در هر صورت، برای اطلاع از قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 96 و هماهنگی کلاسهای تدریس ریاضی با قیمت مناسب به یکی از دو صورت زیر عمل کنید.

بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید تا آگهی مدرسین ریاضی ابتدایی و راهنمایی و سایر مقاطع را مشاهده کنید و ببینید که برای دروس تدریسی خودشان چه قیمتی درج کرده اند.

در ادامه با مدرسین ریاضی تماس بگیرید و کلاسهای ریاضی را یا مدرسینی که قیمت بهتر و البته رزومه بهتری ارائه کرده اند هماهنگ کنید.

اگر تعداد جلسات تدریس ریاضی شما زیاد باشد و یا محل سکونت شما به مدرس نزدیک باشد می توانید از مدرسین ریاضی تخفیف هم بگیرید.

بعضی از مدرسین برای قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 96 و ... عبارت توافقی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. با این مدرسین هم می توانید حرف بزنید و تخفیف بگیرید.

اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزنیه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه  یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید.



قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور، متوسطه و دانشگاه



در این بخش توضیحات کاملی در زمینه قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور، متوسطه و دانشگاه ارائه می گردد. قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور، متوسطه و دانشگاه به عوامل زیادی بستگی دارد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

به عنوان بهترین راه حل برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی فیزیک: بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید تا لیست مدرسین فیزیک و قیمت و هزینه ای که در آگهی های تدریس خودشان برای تدریس و آموزش فیزیک ذکر کرده اند را مشاهده کنید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین زیادی (بیش از 16000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 96) ثبت نام کرده و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. مدرسین در آگهی های تدریس خودشان قیمت و هزینه ای را که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند ذکر کرده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. بنابراین اگر قصد دارید در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک اطلاعات خوب و به روزی کسب کنید بهترین راهکار همین است که بر روی عبارت معلمان خصوصی فیزیک کلیک کنید و آگهی های مدرسین را مشاهده نموده و از قیمت کلاسها اطلاع حاصل نمائید. توصیه می شود کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید.

راهکار دوم برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک: اگر می خواهید در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک اطلاعات کاملتری حاصل کنید و در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای فیزیک مطالعه نمائید، مقاله نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه یا تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و متوسطه + قیمت تدریس فیزیک را مطالعه نمائید. اگر مدرس ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری هستید و در زمینه اموزش خصوصی دروس مقطع دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی یا دروس سایر مقاطع فعالیت دارید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.



قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)



در این بخش عوامل و پارامترهای موثر در قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و اینکه قیمت تدریس خصوصی ریاضی به چه پارامترهایی بستگی دارد مورد بررسی قرار می گیرد. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه هزینه و قیمت تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها را مطالعه کنید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کاملا متغیر است و از جلسه ای 10 هزار تومان (برای مدرسین تازه کار و ...) تا جلسه ای 200 هزار و حتی بیشتر می تواند تغییر کند. برای اطلاع دقیقتر از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید آگهی مدرسین را مشاهده نمائید (بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). قیمت تدریس خصوصی ریاضی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید.

2- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مدرک تحصیلی مدرس ریاضی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه و قیمت بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در نظر می گیرند. مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند ممکن است درک عمیق تری از مطالب هم داشته باشند و در نتیجه بهتر تدریس کنند. هر چند که این امر کلیت ندارد.

3- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شهر محل تدریس: به صورت معمول قیمت تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر مشکلات ترافیکی بیشتر بوده و رفت و آمد برای مدرسین سخت تر می باشد. در ضمن هزینه ها در شهرهای بزرگتر بالاتر می باشد و در نتیجه هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس هم ممکن است بالاتر باشد.

حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در آموزش ریاضیات



4- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید.

5- قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تعداد جلسات تدریس ریاضی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی به تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم بستگی دارد. هر چه تعداد جلسات کلاسهای خصوصی بیشتر باشد، هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی پایینتر خواهد بود. جلسات خصوصی ریاضی که به صورت رفع اشکالی و در ایام امتحانات برگزار می شود معمولا قیمت بالاتری هم دارد.



منبع: ایران مدرس



نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی



در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی (ریاضی و فیزیک دانشگاه، قیمت تدریس دروس مهندسی مکانیک (استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک و ....)، قیمت تدریس دروس مهندسی برق، مهندسی عمران و ....، هزینه تدریس شیمی و زبان تخصصی دانشگاه، نرخ تدریس کلاسهای خصوصی در مقطع دانشگاه و ....) توضیحاتی ارائه می گردد.

قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مانند قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس سایر مقاطع به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه تدریس و آموزش دروس دانشگاهی به نسبت دروس دبیرستان معمولا بالاتر است ولی به نسبت دروس کنکوری ممکن است پایینتر باشد. قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به موارد زیر بستگی دارد:

1- درس مورد نظر: به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری آن درس را تدریس کنند، هزینه و قیمت تدریس آن هم بالاتر خواهد بود.

2- شهر محل تدریس: هزینه تدریس تمامی دروس و دروس دانشگاهی هم در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر به علت مشکلات ترافیکی زمان بیشتری طول می کشد تا مدرس به محل تدریس یا منزل دانشجو برسد و بنابراین هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر می باشد.

3- مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند قیمت بیشتری برای جلسات تدریس خصوصی در نظر می گیرند.

4- سابقه مدرس در زمینه تدریس دروس دانشگاهی: مدرسینی که سابقه کار بالاتری دارند هزینه بیشتری را هم دریافت می کنند.



هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها



هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در اینجا به تعدادی از آنها پرداخته می شود.

1- مقایسه هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها: به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت سایر شهرستانها بیشتر است. در حالت کلی هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بیشتر می باشد. در شهرهای بزرگتر رفت و آمد سخت تر بوده و زمان بیشتری را از مدرس می گیرد.

2- هزینه تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی به پایه درسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر دروس دانشگاهی به صورت کلی از هزینه تدریس ریاضی دبیرستان بالاتر است. به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس آن درس هم بیشتر می شود.

3- هزینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و دروس کنکور: معمولا هزینه تدریس ریاضی کنکور به نسبت هزینه تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر است. دانش آموزان و اولیای آنها اهمیت بسیار زیادی برای کنکور قائل هستند و ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسینی برگزار نمایند که تجربه و سابقه بالایی داشته باشند و در عوض از نتیجه گرفتن خودشان مطمئن باشند. بنابراین هزینه بالاتری را هم پرداخت می نمایند.

4- راهکار مطمئن برای اطلاع از هزینه تدریس ریاضی: اگر می خواهید از هزینه تدریس ریاضی اطلاع کامل داشته باشید، بهترین راهکار این است که به لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی نگاهی بیندازید و ببینید که چه هزینه ای برای کلاسهای ریاضی مطالبه می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند.



قیمت تدریس خصوصی



اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی سوال دارید ....

اگر می خواهید هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و کنکور را بدانید ....

اگر برای آموزش ریاضی ابتدایی می خواهید هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی را از مدرسین ریاضی بپرسید ....

در صورتیکه قصد دارید از کلاسهای اموزش زبان در منزل استفاده کنید و به این منظور می خواهید هزینه تدریس خصوصی زبان را بدانید ...

اگر در زمینه هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی راهنمایی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، هزینه تدریس خصوصی عربی، نرخ تدریس خصوصی عربی دبیرستان و ... سوال دارید ....

در هر صورت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی قیمت و هزینه کاملا مشخصی ندارد. هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به سابقه مدرس، شهر مورد نظر، درس و مقطع تدریس و عوامل زیاد دیگری بستگی دارد.

2- مدرسینی که سابقه و مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کنند. البته به مدرسین با سابقه اطمینان بیشتری هم می توان کرد و احتمال نتیجه گرفتن با آنها بالاتر هم است.

3- مسلما اگر مسیری که مدرس برای تدریس به شما طی می کند خیلی طولانی باشد هزینه بیشتری را هم درخواست می کند. برای کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسینی هماهنگ کنید که به شما نزدیکتر هستند.

4- سعی کنید از بین مدرسین تدریس خصوصی مدرسی را پیدا کنید که واقعا مناسب شما باشد. حتی اگر هزینه مدرس مورد نظر شما و قیمت جلسات تدریس خصوصی ایشان کمی بالاتر باشد باز هم ارزشش را دارد. چون با کمی پرداخت هزینه بیشتر مطئمن هستید که نتیجه می گیرید.

5- قیمت جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10000 تومان تا 500000 تومان متغیر است. بنابراین اصلا نمی توان مبلغ مشخصی را برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفت. بهترین راهکار این است که با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی لیست مدرسین را مشاهده کنید و با بررسی رزومه چند مدرس ببینید که چه قیمتی را درخواست می کنند. تعدادی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند.



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و برای مدرسان حرفه ای حتی تا رقم های بالاتر هم متغیر است.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:

1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند.

2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.

3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.

4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.



تدریس خصوصی ساعتی چند؟



اگر می خواهید بدانید تدریس خصوصی ساعتی چند؟، ادامه این مطلب را بخوانید.

در مقالات دیگری در همین وب سایت توضیح داده شد که هزینه تدریس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مدرک تحصیلی و سابقه کار مدرس خصوصی و زمان درخواست برای تدریس خصوصی اشاره کرد (به عنوان مثال، هزینه تدریس خصوصی در ایام امتحانات بیشتر است).

هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10000 تومان تا 100000 تومان و بیشتر هم متغیر است. به بیان دیگر قیمت مشخصی برای جلسات تدریس خصوصی وجود ندارد.

کسانی که تازه کار هستند قیمت کمتری را برای جلسات تدریس مطالبه می کنند و مدرسین دارای سابقه بیشتر هزینه جلسات تدریس خصوصی را بیشتر در نظر می گیرند.

بهترین راه برای مشخص شدن هزینه تدریس خصوصی در شهر شما و برای درس مورد نظر شما این است که با چند مدرس تماس بگیرید و قیمت و هزینه تدریس را از آنها جویا شوید.



استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی چقدر هزینه دارد؟



همانطور که در مطالب قبلی گفته شد، هزینه، نرخ و قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس مقدار ثابتی نبوده و بسته به شهر، سابقه و تجربه مدرس و ... متغیر است.

مسلما مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و مدرک تحصیلی آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای جلسات تدریس خصوصی مطالبه می کنند. هزینه تدریس در شهرهای بزرگتر هم بیشتر است.

برای هماهنگی با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب در مرحله اول رزومه و سوابق کاری مدرسین مختلف را ببینید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.

در ادامه با توجه به هزینه درخواستی مدرسین و بودجه ای که خودتان برای کلاسهای در نظر گرفته اید چند مدرس را در نظر گرفته و با آنها تماس بگیرید. ممکن است بعضی از آنها تخفیف هم بدهند.

با یکی از مدرسین هماهنگ کرده و یکی دو جلسه را با او برگزار کنید. اگر راضی بودید که چه بهتر در غیر اینصورت با مدرس دیگری هماهنک کنید.



هزینه تدریس خصوصی چقدر است؟



در رابطه با تدریس خصوصی هزینه ثابتی را نمی توان تعیین کرد. با توجه به اینکه کسانی که در زمینه تدریس خصوصی کار می کنند برای امر تدریس وقت می ذارن و برای زمان هم نمی توان قیمتی تعیین کرد، بنابراین نباید انتظار داشت که هزینه تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی باشد.

هر آموزشگاه و یا مدرسی برای وقتی که صرف تدریس می کند هزینه ای را مد نظر قرار می دهد.

هزینه تدریس خصوصی با توجه به موارد زیر قابل تغییر است:

1- در شهرهای مختلف هزینه تدریس متفاوت است و معمولا در شهرهای بزرگ بیشتر می باشد.

2- هزینه تدریس دروس دانشگاهی به نسبت دبیرستان بالاتر بوده و همچنین مدرسین برای تدریس دروس کنکور به نسبت دبیرستان هزینه بالاتری را مطالبه می کنند.

3- هر چه سابقه کاری و مدرک تحصیلی مدرسی بالاتر باشد هزینه بیشتری را برای تدریس در نظر می گیرد.

موارد دیگری نیز ممکن است در تعیین هزینه تدریس خصوصی موثر باشد. به هر حال مسلما مدرسانی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.

به منظور انتخاب مدرس مورد نظرتان با هر هزینه ای که مد نظر دارید به صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) مراجعه نمایید.



راهکار بسیار بهتر و عالی تری که برای کسب اطلاع در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس وجود دارد این است که لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده کنید و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی ارائه کرده است را مشاهده نمائید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسین ثبت نامی در جزئیات آگهی خودشان علاوه بر سابقه کاری، روزمه درسی، سوابق تدریسی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی خودشان، هزینه ای که برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر دارند را هم ثبت نموده اند.با مشاهده آگهی مدرسین به صورت حدودی هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را متوجه خواهید شد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین، آگهی تدریس خصوصی مدرسین و هزینه ای که هر کدام از مدرسین برای کلاسهای خصوصی ثبت کرده است، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. سعی کنید کلاسها را با مدرسینی هماهنگ نمائید که رزومه کاری و سوابق تدریس بهتری دارند. قیمت پایین برای کلاسهای تدریس خصوصی خوب است ولی نتیجه گرفتن شما مهمتر است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2774 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image