ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری پایه ای ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری پایه ای ریاضی

به اشتراک گذاری

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری عمقی و پایه ای ریاضی و یادگیری مفهومی درس ریاضی، گرفتن نمره 20 در درس ریاضی و موفق شدن در آموزش ریاضی و کنکور ریاضی می تواند مفید و موثر باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

از بین دروس مختلف، کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بیشترین متقاضی را دارد و یا حداقل ریاضی یکی از دروسی است که در صدر تقاضا برای تدریس خصوصی قرار دارد. ریاضی درس پایه ای و مهمی است. درس ریاضی متاسفانه در بسیاری از مدارس و دانشگاهها خوب تدریس نمی شود و به همین دلیل جزوه دروسی است که تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن مشکل دارند و حتی از آن زده می شوند. در بسیاری از اوقات روش تدریس مدرس، معلم و استاد ریاضی خوب نیست و یا خود مدرس در طول ترم ارزیابی ای از نحوه تدریس خودش ندارد و به همین دلیل دانش اموزان و دانشجویان درس ریاضی را خوب یاد نمی گیرند. البته همیشه مشکل مربوط به نحوه تدریس مدرس و معلم ریاضی مربوط نمی شود. در بسیاری از موارد خود دانشجو یا دانش آموز تنبلی می کند و یا به دلیل بی انگیزگی مطالب را در کلاس تدریس ریاضی دنبال نمی کند و درس را یاد نمی گیرد. درس ریاضی به صورت زنجیر وار به دانسته های قبلی مربوط می گردد. اگر دانشجو یا دانش آموزی در سالهای قبل درس ریاضی را خوب نخوانده باشد و بلد نباشد، به احتمال زیادی در ترم حاضر هم در کلاس ریاضی چیزی متوجه نخواهد شد. این اشکال در کلاسهای تدریس گروهی ریاضی و در کلاسهای دانشگاه و مدرسه قابل حل نیست. به هر حال، سرفصلها به قدری زیاد است و تعداد دانشجویان و دانش اموزان هم به قدری زیاد است که مدرس یا معلم ریاضی وقت نمی کند اشکالات تک تک شاگردانش که ممکن است به پایه های قبل هم برگردد را برطرف نماید. در چنین مواردی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر و کاملا به جا باشد.



حتما بخوانید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مدرس خصوصی ریاضی از همان ابتدای کار با پرسیدن سوالاتی می تواند اشکال یا اشکالات شاگرد خودش را تشخیص دهد (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). یک مدرس خصوصی خوب ریاضی برای هر کدام از شاگردهایش برنامه مخصوص خودش را دارد. مدرس حین تدریس ریاضی با پرسیدن سوال از شاگرد خودش می تواند بفهمد که اشکالات به پایه های قبل بر می گردد و یا در همین ترم درس خوب یاد گرفته نشده است. مزیتی که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه دارد این است که در کلاسهای خصوصی فرصت کافی برای تشخیص اشکالات درسی و همچنین برای رفع اشکالات در درس ریاضی وجود دارد. در این کلاسها می توان انگیزه را به دانشجو و دانش آموز برگرداند و اگر نحوه تدریس نامناسب معلمین و اساتید ریاضی در سالهای قبل و یا کم کاری و تنبلی خود دانش آموز و دانشجو در سالهال گذشته باعث شده است که اشکالات باقی بماند و انگیز ه ای برای درس خواندن و یادگیری ریاضی وجود نداشته باشد، دوباره دانشجو یا دانش اموز را به ریاضی علاقه مند کرد و روند یادگیری را بهبود بخشید. ریاضی یک از دروس پایه ای و مهم است و یادگیری و بلد بودن ان برای حل تمرین و مسئله در سایر دروس (مانند فیزیک و شیمی و ....) هم مهم است. اگر می خواهید درس ریاضی را خوب یاد بگیرید و به صورت مفهومی و پایه ای ریاضی را بخوانید استفاده از تجربه و سابقه مدرسین خصوصی ریاضی می تواند کمک کننده و موثر باشد.



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موفقیت در درس ریاضی و نحوه یادگیری و کسب نمرات خوب و عالی در ریاضی مقاله چگونه ریاضی را یاد بگیریم را مطالعه نمائید.





برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار کنید و برگزاری آنها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. در ایام امتحانات فرصت برای حل تمرین و مسئله کمتر است و برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله در کنار کلاسهای خصوصی حیاتی است. درس ریاضی را بدون حل تمرین و مسئله نمی توانید یاد بگیرید. شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی مفید و موثر است ولی در نهایت خودتان باید دست به قلم شده و تمرین و مسئله حل کنید. بنابراین فقط برای رفع اشکال در ایام امتحانات می توان از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کرد. برای یادگیری عمقی و مفهومی ریاضی استفاده از جلسات خصوصی را باید زودتر شروع کنید. در ایام تابستان هم فرصت خوبی برای تقویت پایه ریاضی و استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی است.



بهترین مدرسین و اساتید ریاضی مجرب خانم و آقا در تهران و کرج

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 642 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image