ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

در سایت ایران مدرس (همین سایت) بیشترین تعداد مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس را می توانید به صورت یکجا مشاهده کرده و کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت مناسب هماهنگ کنید. در ادامه توضیحات کاملتری در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک و عوامل موثر بر آن، نحوه مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با قیمت مناسبتر و .... توضیحاتی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: هزینه تدریس خصوصی فیزیک

قمیت و هزینه و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت خوبی برگزار کنید و از طرفی از مدرسین با سابقه و مجرب برای یادگیری بهتر دروس و موفقیت در امتحانات کمک بگیرید، بهتر است با این عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی آشنا باشید. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مدرسین مختلف ریاضی و فیزیک (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک در ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید) بسته به سابقه تدریس و شرایطی که خودشان دارند قیمتهای متفاوتی را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند. شاید در هیچ زمینه ای و برای هیچ نوع خدماتی بازه قیمتها آنقدر بزرگ نباشد که در کار تدریس خصوصی است. اگر لیست کامل مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس می رسد، بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) قیمتهای متعددی برای کلاسهای تدریس خصوصی مشاهده خواهید کرد که توسط مدرسین درج شده است. نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بسته به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس (مثلا مدرسینی که از دانشگاهها دولتی معتبر در تهران و یا شهرهای بزرگ فارغ التحصیل شده اند، قیمت بالاتری برای کلاسهای خصوصی درخواست می کنند)، سابقه تدریس مدرس یا معلم (مدرسین با سابقه تر مبالغ بالاتری برای کلاسهای خصوصی دریافت می کنند) ، شهر محل تدریس و مکان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (منزل یا آموزشگاه و یا منز مدرس) ، زمان برگزاری کلاسها (اگر کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات برگزار شود قیمتها بالاتر خواهد بود) ، تضمینی بودن یا نبودن کلاسها، کنکوری بودن یا نبودن کلاسها، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس و مقطعی که قرار است تدریس شود (به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی مهندسی و یا تدریس فیزیک دانشگاه به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی فیزیک متوسطه بالاتر است) و ..... می تواند از جلسه ای 10 یا 15 هزار تومان تا 150 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد. بنابراین باید بگوییم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک قیمت کاملا مشخصی ندارد (البته شاید قیمت متوسط را بتوان 60 یا 70 هزار تومان برای یک جلسه در نظر گرفت) و شما خودتان باید با توجه به رزومه کاری مدرس، سابقه کاری ایشان، مدرک تحصیلی، اینکه دبیر و معلم رسمی هستند یانه و یا استاد دانشگاه می باشند یا خیر و .... قیمتی که برای کلاسها درخواست می کنند را ارزیابی کنید و تشخیص دهید که آیا این قیمت مناسب است یا نه.



مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ هم بسیار مفید است.

برای اینکه در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دید خوبی پیدا کنید و به صورت دقیق از قیمت کلاسهای خصوصی این دو درس اطلاع پیدا کنید بهترین راهکار این است که لیست مدرسین این دو درس را مشاهده کنید (بر روی عبارتهای لیست مدرسین ریاضی و لیست مدرسین فیزیک کلیک کنید) در ادامه در لیست مدرسین بر روی آگهی تدریس چند مدرس کلیک نمائید و ببینید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خصوصی در آگهی خودشان چه هزینه ای را درخواست کرده اند. با مشاهده آگهی تدریس 10 یا 12 مدرس به راحتی قیمت کلاسها را به صورت متوسط خواهید دانست و می توانید برای مدرسین بعدی ارزیابی کنید که قیمت درخواستی آنها مناسب است یا نه. بسیاری از مدرسین (خصوصا مدرسینی که در سایت ایران مدرس (همین سایت) آگهی تدریس ویژه ثبت کرده اند و در کار تدریس جدی تر هستند) در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. سر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید با این مدرسین به توافق برسید. با آنها تماس بگیرید و قیمتی که در نظر دارند را بپرسید. در ادامه سعی کنید تخفیف بگیرید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر روی نتیجه گرفتن خودتان تمرکز کنید تا اینکه به هر قیمتی کلاسها را ارزانتر هماهنگ کنید. مسلما مدرسین خوب با قیمتهای خیلی پایین کار نمی کنند. بنابراین اگر رزومه کاری و نحوه تدریس مدرسی را پسندیدید و به این نتیجه رسیدید که می توانید با ایشان خوب نتیجه بگیرید اگر هزینه کلاسها کمی بالاتر هم بود باز هم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. 2 میلیون تومان هزینه کنید و نتیجه بگیرید بهتر است تا اینکه 1 و نیم میلیون هزینه کنید و نتیجه نگیرید. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را با مدرسین خوب هماهنگ کنید و از طرفی در هزینه ها صرفه جویی کنید باز هم راهکارهایی وجود دارد.



مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)


چگونه کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ کنیم؟ اگر می خواهید این کلاسها را با یک مدرس خوب، با سابقه و مجرب داشته باشید و از طرفی قیمت مناسبی هم پرداخت نمائید توضیحاتی که در ادامه ارائه شده است را مد نظر قرار دهید. در مرحله اول سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین که به خودتان نزدیکتر هستند هماهنگ کنید. اگر ساکن شرق تهران هستید، با مدرسینی هماهنگ کنید که ساکن شرق تهران هستند. مدرس وقتی ببینید وقت کمتری از ایشان در مسیر رسیدن به کلاس تلف می شود، قیمت کلاس را پایینتر خواهد آورد. اگر تعداد واحدهای زیادی ندارید و می توانید در محل تدریس پیشنهادی مدرس برای برگزاری کلاسها حاضر شوید، باز هم می توانید تخفیف بیشتری بگیرید. هم برای ارزان تر هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی و هم برای اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان، کلاسهای خصوصی را از همان اوایل و یا حداکثر اواسط ترم شروع کنید. در ایام امتحانات مدرس خوب ریاضی و فیزیک را به سختی می توانید پیدا کنید، ریسک قبول نشدن شما بیشتر هم خواهد شد و در ضمن در این ایام قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند. چون به هر حال در ایام امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی خیلی بالا است. اگر باز هم می خواهید قیمت کلاسها مناسبتر و ارزان تر باشد، با یک دو نفر از دوستانتان که سطح تحصیلی انها تقریبا مشابه خودتان است هماهنگ کنید و کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. اگر برای یک جلسه کلاس نیمه خصوصی 100 هزار تومان هم پرداخت کنید و 2 نفر در کلاس حاضر باشید هر نفر 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. همان مدرس برای کلاس خصوصی ممکن است 80 هزار تومان از شما بگیرد. پس کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود.



مطالعه کنید: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) و با در نظر گرفتن نکاتی که ارائه شد، می توانید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزان و مناسب هماهنگ کنید و در کنار ان در امتحان و یا کنکور هم نتیجه خوب و مناسبی بگیرید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image