ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف تابستانی ایران مدرس برای ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی

تخفیف تابستانی ایران مدرس برای ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

تخفیف تابستانی ایران مدرس برای ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی در این بخش توضیح داده شده است. به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس به مدت 3 روز (1 تیر تا 3 تیر 98) تخفیف 20 درصدی برای ثبت آگهی ویژه در نظر گرفته شده است. تخفیف مذکور هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت ایران مدرس اعمال شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان



به این معنی که اگر همین الان برای ثبت آگهی ویژه اقدام کنید، خواهید دید که هزینه هایی که حین پرداخت به شما نشان داده می شود به نسبت جدول تعرفه 20 درصد تخفیف را دارد. در ضمن مدرسینی که قبلا آگهی ثبت نموده اند، تخفیف های ویژه خودشان را هم دارند (مثلا اگر مدرسی بیش از چهار بار در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کرده باشد، تخفیف 25 درصدی قبلی خودش را دارد و تخفیف حاضر هم اضافه خواهد شد). مطلب دیگر اینکه، مدرسینی که هم اکنون در ایران مدرس آگهی ویژه دارند هم می توانند از این تخفیف استفاده کرده و در صورتیکه در این سه روز هزینه آگهی را پرداخت کنند، پس از انقضای آگهی فعلی آنها، آگهی بعدی برای ایشان ثبت خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان را هم بخوانید.



سایت ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس ایران است و بیش از هر سایت تدریس دیگری بازدید دارد. با ثبت آگهی ویژه تدریس در ایران مدرس تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. اگر در زمینه تدریس، آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارید، فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



آمار بازدید: 721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image