ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله بازار کار ورود دانشجویان به بازار کار

ورود دانشجویان به بازار کار

به اشتراک گذاری

 ورود دانشجویان به بازار کار در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی: ورود دانشجویان به بازارکار مأموریت جهاد دانشگاهی است

جهاد دانشگاهی دارای ۱۲۰ مرکز تخصصی، سه پژوهشگاه و ۲۲ پژوهشکده علوم انسانی، فنی مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و پزشکی است که سعی و تلاش جهاد دانشگاهی این است که با توجه به تحریم بودن کشور، نیازهای کشور تأمین شود.

معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور یکی از مأموریتهای این سازمان را انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های کشور و ورود دانشجویان به بازار کار عنوان کرد.

سعید قاضی مغربی ظهر چهارشنبه در دیدار رئیس و جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی با آیت الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ورود دانشجویان به بازار کار و انجام کارهای فرهنگی را از جمله مأموریت‌های جهاد دانشگاهی دانست.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در تمام استان‌ها و دانشگاه‌های دولتی کشور وجود دارد اضافه کرد: در حال حاضر ۴۴ واحد دانشگاهی، یک هزار ۶۰۰ عضو هئیت علمی، ۶۰۰ کار‌شناس در جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند.


معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فعالیت می‌کند افزود: هم اکنون چهار هزار دانشجو در مقاطع و دوره‌های مختلف در جهاد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

پیشنهاد می شود مقاله بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی + شغل دانشجویی تدریس خصوصی را هم بخوانید.

وی گفت: جهاد دانشگاهی دارای ۱۲۰ مرکز تخصصی، سه پژوهشگاه و ۲۲ پژوهشکده علوم انسانی، فنی مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و پزشکی است که سعی و تلاش جهاد دانشگاهی این است که با توجه به تحریم بودن کشور، نیازهای کشور تأمین شود.

قاضی مغربی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به حوزه نفتی به صورت حرفه‌ای ورود پیدا کرده و اولین دکل نفتی را احداث کرده است، ساختن نیروگاه بادی و خورشیدی در تبریز، ایجاد مراکز درمانی در سراسر کشور و ساخت فرستنده‌های رادیویی از جمله کارهای صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی است.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
مدیریت مالی در شروع زندگی دانشجویی

معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور ابراز داشت: در حال حاضر انواع گیاهان داوریی بنا بر نیاز و موقعیت جغرافیایی کاشت و توسعه داده می‌شود که در این زمینه نیز اولین قرص ژلاتینی دارویی را در کشور تولید خواهیم کرد.

منبع: سایت خبری تحلیلی 19 دی

کلمات کلیدی: بازار کار ، نیروی کار ، کسب درآمد ، شغل ، اشتغال ، استخدام ، بیکاری ، جهاد دانشگاهی ، کار ، شغل مناسب ، اشتغال پایدار

پیشنهاد می کنیم مقاله
تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی را هم مطالعه نمائید.


آمار بازدید: 1887 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image