ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی

تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی

اگر در جستجوی بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی هستید و می خواهید در ایام تحصیل درآمد کسب نمائید، تدریس خصوصی برای شما بسیار مناسب است.

تدریس خصوصی در ایام دانشجویی کار مناسب و خوبی است. کار تدریس انعطاف زمانی بالایی دارد. با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم می توانید در کلاسهای خودتان در دانشگاه شرکت کنید و هم کلاسهای خصوصی را با شگردانتان به گونه ای هماهنگ کنید که با کلاسهای خودتان تداخل نداشته باشد. جلسات تدریس خصوصی را در منزل شاگردهایتان، در دانشگاه محل تحصیل خودتان، در خوابگاه دانشجویی و یا هر آموزشگاه دیگری می توانید برگزار نمائید. در دوران دانشجویی می توانید به عنوان یک کار پاره وقت با درامد خوب روی تدریس خصوصی حساب کنید. حتی می توانید به همکلاسی های خودتان که از نظر درسی از شما ضعیفتر هستند تدریس کنید. کار تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کار های نیمه وقت دیگر که ممکن است در شرکتهای خصوصی و دولتی داشته باشید درآمد بالاتری دارد. در ضمن اگر ریاضی و فیزیک و یا دروس رشته خودتان که بر آنها مسلط هستید را تدریس نمائید، زمان زیادی هم برای آماده شدن برای کلاس لازم ندارید و در نتیجه به نسبت زمانی که اختصاص می دهید درآمد خوبی خواهید داشت. کار تدریس خصوصی مزیتی که دارد این است که کارفرمای خودتان هستید. هر زمان که بخواهید و وقت داشته باشید تدریس می کنید و اگر زمان نداشته باشید و خودتان امتحان داشته باشید تدریس نمی کنید. در دوران دانشجویی برای تامین هزینه های تحصیل و یا خرید لوازم مورد علاقه خودتان می توانید کار تدریس خصوصی را به صورت پاره وقت و نیمه وقت انجام دهید. اگر دروس رشته خودتان را تدریس کنید حتی برای خودتان هم خوب است و درسهای خودتان برای خود شما هم مرور خواهد شد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در دروان دانشجویی به عنوان یک شغل پاره وقت باید در مرحله اول شاگرد جذب نمائید. راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در همین سایت (ایران مدرس: بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته اشت. اولین راهکار این است که در دانشکده محل تحصیل خودتان و یا در خوابگاه تراکتهای تبلیغاتی خودتان در زمینه تدریس خصوصی را توزیع نمائید. یا اگر در شهرهای بزرگ مانند تهران ساکن هستید، در دانشگاههای دیگر هم می توانید تراکت تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را پخش کنید. به این ترتیب دانشجویانی که تدریس خصوصی لازم دارند با شما تماس خواهند گرفت. در ابتدای کار قیمتهای تدریس را به نسبت آنچه عرف است کمی پایینتر بگویید تا شاگرد جذب نمائید. تراکتهای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در محلات بالای شهر هم توزیع کنید. در این محلات برای تدریس خصوصی بیشتر هزینه می کنند و راحت تر شاگرد جذب خواهید کرد. راهکار دیگر برای جذب شاگرد تماس با آموزشگاهها است. البته آموزشگاهها بیشتر در ایام امتحانات که مدرس کم دارند با شما تماس خواهند گرفت. در ضمن، بخشی از حق التدریس را برای خودشان بر می دارند. بهترین راهکار برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از تدریس در ایام دانشجویی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت، ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد. برای ثبت آگهی رایگان و یا در صورت تمایل آگهی ویزه تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است و در عوض بازدهی بالاتری دارد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر قصد دارید در ایام دانشجویی و در دوران تحصیل از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید، فرصت ثبت آگهی تدریس خصوصی در پربازدیدترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) را از دست ندهید. برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی بر روی عبارت روشهای جذب شاگرد کلیک کنید.

اگر در جستجوی آگهی های استخدام دانشجویی نیمه وقت و پاره وقت هستید و قصد دارید در دوران تحصیل خودتان درآمد کسب نمائید، تدریس خصوصی گزینه بسیار خوبی برای شما است و می توانید از کار تدریس در این ایام درآمد بسیار خوبی بدست آورید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 948 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image