ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی افزایش درآمد از تدریس خصوصی

چگونگی افزایش درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی به فعالیت مشغول هستید و می خواهید درآمد خود را افزایش دهید موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

1- درخواست هزینه تدریس خصوصی مناسب: هزینه درخواستی برای تدریس را متناسب با مقطع و درس تدریسی و سابقه کار خودتان انتخاب کنید. می توانید برای جلسات بالای تدریس تخفیفی هم در نظر بگیرید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

2- افزایش کیفیت کار و تدریس مفهومی: سعی کنید به صورت مفهومی تدریس کنید. در آخر جلسات به دانش آموز یا دانشجو تمرین بدهید و حتما حل تمرین را از او بخواهید. در این مورد هر چه سخت گیرتر باشید احتمال نتیجه گرفتن خود متقاضی بیشتر خواهد شد.

3- انجام کار بیشتر از انتظار: اگر برای 90 دقیقه مثلا 30 تومان می گیرید، سعی کنید همیشه 100 دقیقه تدریس کنید. این مقدار کم کار اضافه باعث می شود تا شما را برای ترم های بعد به خاطر بسپارند. یا می توانید به متقاضی تدریس نمونه سوال امتحانی بدهید. کار کوچکی که انتظار آن را نداشته باشند شما را متمایز می کند.

4- درج آگهی تدریس خصوصی در وب سایت مناسب: به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس خصوصی است.


وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی در ایران است. وب سایت مزبور در ایام امتحانات بیش از 10000 بازدید به صورت روزانه داشته و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی برای موتورهای جستجو از جمله گوگل، یاهو و بینگ بهینه می باشد.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم را هم بخوانید.

به عبارت دیگر در حالتی که کاربران برای عبارتهای مرتبط با آموزش، تدریس و تدریس خصوصی جستجو می کنند، در اکثر موارد یکی از وب سایتهایی که در صفحه اول موتورهای جستجو نمایش داده می شود وب سایت ایران مدرس است. این عامل باعث می شود که متقاضیان تدریس به بهترین وجه به سمت آگهی های آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس هدایت شوند.

5- مطالعه دروس تدریسی قبل از تدریس: قبل از تشکیل جلسات تدریس دروس تدریسی را مطالعه کنید. این امر باعث می شود تا بر دروس تسلط داشته باشید و جلسات تدریس با کیفیت بالاتری برگزار نمائید.

6- پیگیری نحوه مطالعه و حل تمرین دانشجویان و دانش آموزان: بعد از جلسات تدریس و یا در وقتهایی که فکر می کنید لازم است نحوه مطالعه، برنامه ریزی و حل تمرینات توسط دانشجو و یا دانشجو را مورد پیگیری قرار دهید. این امر باعث می شود تا متقاضیان متوجه این امر شوند که نتیجه گرفتن آنها برای شما مهم است و هدف شما از تدریس فقط کسب درآمد نیست.

مطالعه مقاله
چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ هم مفید است.

تدریس خصوصی، درآمد تدریس خصوصی، کسب پول از تدریس خصوصی، افزایش درآمد تدریس خصوصی، کسب درآمد از تدریس، افزایش درآمد، کسب درآمد، درآمد بالا


آمار بازدید: 6315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image