ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی توصیه‌هایی برای اسباب‌کشی به خوابگاه دانشجویی

توصیه‌هایی برای اسباب‌کشی به خوابگاه دانشجویی

به اشتراک گذاری

توصیه‌هایی برای اسباب‌کشی به خوابگاه دانشجویی - پذیرفته شدن در دانشگاهی دور از محل زندگی و ساکن شدن دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فرصت کسب تجربه‌های جدید و ارزشمندی را برای آنها فراهم می‌کند اما از طرفی هم بسیاری از آزادی‌های آنان را سلب می‌کند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیشتر اتاق‌های موجود در خوابگاه‌های دانشجویی بسیار کوچک و اغلب بین تعدادی دانشجو مشترک هستند. به این ترتیب به دلیل محدود بودن فضای اتاق لازم است برای جمع‌آوری وسایل مورد نیاز و اسباب‌کشی به خوابگاه نکات و توصیه‌هایی را از قبل در نظر بگیرید.

یکی از اشتباهات دانشجویان در چنین شرایطی این است که تصور می‌کنند برای تحقق رویای به دست آوردن استقلال خود، دیگر به کمک اعضای خانواده و دوستانشان نیاز ندارند اما این تصور اشتباه آنها را گرفتار دردسرهای جدی می‌کند در حالی که با مشورت و کمک گرفتن از نزدیکان خیلی راحت‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر می‌تواند این مرحله از زندگی دانشجویی را پشت سر گذاشت.

یکی از موضوعات مهمی که لازم است دانشجویان پیش از نقل مکان به خوابگاه از آن مطلع باشند این است که اتاقشان خصوصی است یا با چند نفر دیگر مشترک است. به این ترتیب هر دانشجو می‌تواند مطابق با فضای متعلق به خود و تجهیزات موجود در اتاق، وسایل مورد نیازش را انتخاب کند.

پیشنهاد می شود مقاله
موفقیت در زندگی دانشجویی و درس و تحصیل در مقطع دانشگاه را هم بخوانید.


نکته دیگر تهیه فهرستی از وسایل مورد نیاز خود در خوابگاه است. برای تهیه این فهرست و لوازم آن می‌توانید از مادرتان مشورت بگیرید چون او بدون شک بهتر از دیگران شما را می‌شناسد و به نیازهایتان آگاه است و بنابراین در این زمینه می‌تواند بیش از همه به شما کمک کند.

همچنین از برداشتن وسایلی که به آنها نیاز فوری ندارید و تنها تداعی‌کننده خاطرات کودکی‌تان است خودداری کنید.

مطالعه مقاله چالش‌ها و فرصت‌های زندگی دانشجویی هم مفید است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اینترنتی «مُوو می‌ اِوِی»، یکی از موضوعات مهم اولیه در بدو ورود به خوابگاه مسئله چیدمان لوازم است. از آنجا که فضای در نظر گرفته شده برای هر دانشجو محدود است می‌توان از شیوه چیدمان عمودی وسایل استفاده کرد. علاوه بر این فضای زیر تخت محل مناسبی برای قرار دادن بسیاری از لوازم است.


آمار بازدید: 620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image